دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز

مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز

سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم و حیاتی در نحوه مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری است . پرداختن به مقوله امنیت سیستم های عامل ، همواره از بحث های مهم در رابطه با ایمن سازی اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری بوده که امروزه با گسترش اینترنت ، اهمیت آن مضاعف شده است .

بررسی و آنالیز امنیت در سیستم های عامل می بایست با ظرافت و در چارچوبی کاملا" علمی و با در نظر گرفتن تمامی واقعیت های موجود ، انجام تا از یک طرف تصمیم گیرندگان مسائل استراتژیک در یک سازمان قادر به انتخاب مستند و منطقی یک سیستم عامل باشند و از طرف دیگر امکان نگهداری و پشتیبانی آن با در نظر گرفتن مجموعه تهدیدات موجود و آتی ، بسرعت و بسادگی میسر گردد .
اکثر کرم ها و سایر حملات موفقیت آمیز در اینترنت ، بدلیل وجود نقاط آسیب پذیر در تعدادی اندک از سرویس های سیستم های عامل متداول است . مهاجمان ، با فرصت طلبی خاص خود از روش های متعددی بمنظور سوء استفاده از نقاط ضعف امنیتی شناخته شده ، استفاده نموده و در این راستا ابزارهای متنوع ، موثر و گسترده ای را بمنظور نیل به اهداف خود ، بخدمت می گیرند .

مهاجمان ، در این رهگذر متمرکز بر سازمان ها و موسساتی می گردند که هنوز مسائل موجود امنیتی ( حفره ها و نقاط آسیب پذیر ) خود را برطرف نکرده و بدون هیچگونه تبعیضی آنان را بعنوان هدف ، انتخاب می نمایند . مهاجمان بسادگی و بصورت مخرب ، کرم هائی نظیر : بلستر ، اسلامر و Code Red را در شبکه منتشر می نمایند. آگاهی از مهمترین نقاط آسیب پذیر در سیستم های عامل ، امری ضروری است . با شناسائی و آنالیز اینگونه نقاط آسیب پذیر توسط کارشناسان امنیت اطلاعات ، سازمان ها و موسسات قادر به استفاده از مستندات علمی تدوین شده بمنظور برخورد منطقی با مشکلات موجود و ایجاد یک لایه حفاظتی مناسب می باشند.


همانگونه که اشاره گردید ، اغلب تهدیدات و حملات ، متاثر از وجود نقاط آسیب پذیر در سیستم های عامل بوده که زمینه تهاجم را برای مهاجمان فراهم می آورد . شناسائی و آنالیز نقاط آسیب پذیر در هر یک از سیستم های عامل ، ماحصل تلاش و پردازش دهها کارشناس امنیتی ورزیده در سطح جهان است و می بایست مدیران سیستم و شبکه در یک سازمان بسرعت با آنان آشنا و اقدامات لازم را انجام دهند.
نقاط آسیب پذیر موجود در هر سیستم عامل که در ادامه به آنان اشاره می گردد ، سندی پویا و شامل دستورالعمل های لازم بمنظور برخورد مناسب با هر یک از نقاط آسیب پذیر و لینک هائی به سایر اطلاعات مفید و تکمیلی مرتبط با ضعف امنیتی است .

مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز :
ویندوز ، یکی از سیستم های عامل رایج در جهان بوده که امروزه در سطح بسیار وسیعی استفاده می گردد . تا کنون حملات متعددی توسط مهاجمین متوجه سیستم هائی بوده است که از ویندوز ( نسخه های متفاوت ) بعنوان سیستم عامل استفاده می نمایند . با توجه به حملات متنوع و گسترده انجام شده ، می توان مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز را به ده گروه عمده تقسیم نمود :

  • Internet Information Services (IIS)
  • Microsoft SQL Server (MSSQL )
  • Windows Authentication
  • Internet Explorer (IE )
  • Windows Remote Access Services
  • Microsoft Data Access Components (MDAC)
  • Windows Scripting Host (WSH)
  • Microsoft Outlook Outlook Express
  • Windows Peer to Peer File Sharing (P2P)
  • Simple Network Management Protocol (SNMP)

در بخش اول این مقاله ، به بررسی IIS وMSSQL (موارد یک و دو) ، خواهیم پرداخت .



خرید فایل



لینک منبع :مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز

مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/210142/مهمترین-نقاط-آسیب-پذیر-ویندوز‎Cached Similarهمزمان با ارائه مجموعه مقالات مرتبط با ویندوز ( پنج مقاله ) ، به بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر در یونیکس و لینوکس ، طی مقالات جداگانه ای خواهیم پرداخت .همانگونه که ... مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز - Sakha Ravesh Co. www.srco.ir/Articles/DocView.asp?ID=176‎Cached Similarمهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز ( بخش اول ) سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم و حیاتی در نحوه مدیریت ... مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز ( بخش دوم ) - Sakha Ravesh Co. www.srco.ir/Articles/DocView.asp?ID=178‎Cached Similarمهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز ( بخش دوم ) در بخش اول این مقاله به بررسی دو مورد از نقاط آسیپ پذیر ویندوز پرداخته گردید . در این بخش به بررسی سومین نقطه آسیب ... مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز ( بخش اول ) www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=405471‎Cached4 سپتامبر 2009 ... مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز ( بخش اول ) سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم و حیاتی ... مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز - آفتاب www.aftabir.com/.../مهمترین-نقاط-آسیب-پذیر-ویندوز‎Cached8 ا کتبر 2005 ... همزمان با ارائه مجموعه مقالات مرتبط با ویندوز ( پنج مقاله ) ، به بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر در یونیکس و لینوکس ، طی مقالات جداگانه ای خواهیم ... مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز - دانلود فایلهای روز filez.blogsky.com/1395/06/27/post-20009/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز ( بخش اول ) 21 صفحه سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم ... دانلود مقاله پیرامون مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز – کالج پروژه collegeprozhe.ir/?download=دانلود-مقاله-پیرامون-مهمترین-نقاط...‎Cachedدانلود مقاله پیرامون مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز. سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم و حیاتی در نحوه ... پروژه-در-مورد-مهمترین-نقاط-آسیب-پذیر-ویندوز - فناوری اطلاعات smart.etl24.com/tag-پروژه-در-مورد-مهمترین-نقاط-آسیب-پذیر-ویندوز.aspx‎Cachedمحصولاتی که دارای عبارت 'پروژه-در-مورد-مهمترین-نقاط-آسیب-پذیر-ویندوز' هستند. صفحه اصلی · لیست محصولات · درباره ما · تماس با ما · راهنمای خرید · نقشه سایت · RSS . مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز - قیمت 2,000 تومان - Selz.ir https://selzir.com/قیمت.../9924825-مهمترین-نقاط-آسیب-پذیر-ویندوز‎Cachedمهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز محدوده قیمت از 2000 تومان از فروشگاه فاطمه زینب. collection - مهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز hooshmandimb.blogfa.com/post-16.aspx‎Cachedمهمترین نقاط آسیب پذیر ویندوز ( بخش دوم ) در بخش اول این مقاله به بررسی دو مورد از نقاط آسیپ پذیر ویندوز پرداخته گردید . در این بخش به بررسی سومین نقطه آسیب ...