دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

فن آوری نوین خشک کردن

فن آوری نوین خشک کردن

دربسیاری از فرایندها خشک کردن یک کار سخت و مهم است . یک بررسی پژوهشی نشان داد که در سال 1985 در آمریکا 4/2 کواد , افزون بر 20 کواد نیرو برای خشک کردن مصرف شده است . پس حتی درصد کوچکی صرفه جویی در مصرف انرژی بهبود قابل توجهی را در کارایی انرژی ایجاد می کند . افزون بر این دیگر کیفیت نهایی محصول غذایی به شدت تحت تأثیر روش و راهکار خشک کردن قرار دارد.

در بخشهای بعد این فصل روشهای جدید خشک کردن و کاربرد استخراج با سیال فوق بحرانی و متراکم مکانیکی مجدد بخار در فرایند خشک کردن آورده شده است .

1-4 خشک کردن با کهموج (میکروویو)

امواج رادیویی با بسامد بالا تا 000/30 مگاهرتز می تواند در خشک کردن به کار گرفته شود . یک ژنراتور بسامد بالا موجها را به درون یک آون که برای جلوگیری از عبور موجها طراحی شده است می فرستد. طول موج گزیده شده به گونه ای است که از عبور و نفوذ آنها از داخل ماده‌ی غذایی اطمینان به دست آید. افزون بر این میزان نفوذ تحت تأثیر عمق و نوع مواد در معرض موج قرا ر می گیرد . هر ماده ای باید به طور جداگانه مورد آزمایش و محاسبه قرار گیرد تا طول موج مناسب برا ی خشک کردن آن شناخته شود. چنانچه انرژی امواج به داخل ماده وارد شود مولکولهای ماده سعی می کنند در جهت میدان الکتریکی اعمال شده آرایش بگیرد . سپس در حول محور خود شروع به نوسان می کند و انرژی موج ها را به انرژی حرارتی تبدیل می کند.

این حرارت تولید شده موجب خشک شدن ماده غذایی می گردد. نوع طراحی اتاقک خشک کن که مانع عبور موجها و فرار آنها می گردد موجب می شود که موج‌ها پس از بازتابهای متوالی بر روی دیواره های محفظه به طورکامل جذب ماده ی در حال خشک شدن گردد در این روش سرعت خشک شدن به طور قابل توجهی افزایش می یابد . به دلیل آن که موج ها باید از ماده غذایی عبور کند تا بتواند نقاط درونی آن را خشک کند , خشک کردن غیر یکنواخت می گردد.

این نوع گرمایش کارایی بالایی دارد و راندمان مصرف توان , معمولا بیشتر از 70% است .

جنبه های تجاری مهم این روش نگهداری رنگها و کیفیت طبیعی ماده غذایی است . این روش می تواند چیپس سیب زمینی و کلم و تکه های سیب زمینی را به ترتیب از مقدار رطوبت 15% به 9% و 7% به 5% کاهش دهد. در این روش زمان مورد نیاز برای خشک کردن 5/1 زمان لازم نسبت به خشک کن های دمش عرضی هوا می باشد .



خرید فایل



لینک منبع :فن آوری نوین خشک کردن

[DOC] فن آوری نوین خشک کردن : up.farsscript.ir/uploads/13315048851.doc‎Cached Similarفن آوری نوین خشک کردن : دربسیاری از فرایندها خشک کردن یک کار سخت و مهم است . یک بررسی پژوهشی نشان داد که در سال 1985 در آمریکا 4/2 کواد , افزون بر 20 کواد نیرو ... فن آوری نوین خشک کردن - همکاری در فروش فایل stucloob.marketfile.ir/product-47353-New-technologies-drying.aspx‎Cachedفن آوری نوین خشک کردن طرح توجیهی فن آوری نوین خشک کردن دانلود فن آوری نوین خشک کردن فن آوری فن آوری نوین اتیل اولئات خشک کردن با پرتو زیر قرمز میکروویو ... مقاله فن آوری نوین خشک کردن bankmaghale.ir/مقاله-فن-آوری-نوین-خشک-کردن/‎Cached Similarدربسیاری از فرایندها خشک کردن یک کار سخت و مهم است . یک بررسی پژوهشی نشان داد که در سال ۱۹۸۵ در آمریکا ۴/۲ کواد , افزون بر ۲۰ کواد نیرو برای خشک کردن مصرف ... [PDF] فن آوری های نوین در خشک کردن فرآورده های غذایی - سیویلیکا www.civilica.com/PdfExport-NCFOODI22_247=فن-آوری-های-نوین-در-خشک-کردن-فرآورده-های-غذایی.pdf‎Cachedﻓﻦ ﺁﻭﺭﯼ ﻫﺎﯼ ﻧﻮﯾﻦ ﺩﺭ ﺧﺸﮏ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺮﺁﻭﺭﺩﻩ ﻫﺎﯼ ﻏﺬﺍﯾﯽ. ﻣﺤﻞ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ: ﺑﯿﺴﺖ ﻭ ﺩﻭﻣﯿﻦ ﮐﻨﮕﺮﻩ ﻣﻠﯽ ﻋﻠﻮﻡ ﻭ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻏﺬﺍﯾﯽ (ﺳﺎﻝ:1393). ﺗﻌﺪﺍﺩ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺍﺻﻞ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ۳ ﺻﻔﺤﻪ. ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﺎﻥ: ﺳﻴﺪﻣﺤﻤﺪﺑﺎﻗﺮ ﻫﺎﺷﻤﻲ - ﺍﺳﺘﺎﺩﻳﺎﺭ ﮔﺮﻭﻩ ﻋﻠﻮﻡ ﻭ ... فن آوری نوین خشک کردن haftasemoon.rozblog.com/post/.../فن-آوری-نوین-خشک-کردن.html‎Cachedربسیاری از فرایندها خشک کردن یک کار سخت و مهم است یک بررسی پژوهشی نشان داد که در سال 1985 در آمریکا 42 کواد افزون بر 20 کواد نیر,فن آوری نوین خشک کردن,هفت ... دانلود مقاله فناوری های نوین خشک کردن مواد غذایی - پروژه دات کام www.prozhe.com/فناوری-های-نوین-خشک-کردن-مواد-غذایی‎Cached Similar25 مارس 2013 ... عنوان مقاله : فناوری های نوین خشک کردن مواد غذایی قالب بندی : word قیمت : رایگان شرح مختصر : در بسیاری از فرایندها خشک کردن یک کار سخت و مهم ... فن آوری نوین خشک کردن | جزوه ها دات کام www.jozveha.com/فن-آوری-نوین-خشک-کردن/‎Cached29 سپتامبر 2016 ... فن آوری نوین خشک کردن : دربسیاری از فرایندها خشک کردن یک کار سخت و مهم است . یک بررسی پژوهشی نشان داد که در سال ۱۹۸۵ در آمریکا ۴/۲ کواد ... دانلود-مقاله-فن-آوری-نوین-خشک-کردن - فایل ناب netfile.filenab.com/tag-دانلود-مقاله-فن-آوری-نوین-خشک-کردن.aspx‎Cachedبلوک کد اختصاصی. محصولاتی که دارای عبارت 'دانلود-مقاله-فن-آوری-نوین-خشک-کردن' هستند. فن آوری نوین خشک کردن · فن آوری نوین خشک کردن. قیمت: 5,000 تومان. دانلود تحقیق در مورد فناوری نوین خشک کردن fankhoshk-t.lel.ir/‎Cached15 آگوست 2016 ... Search Results دانلود تحقیق و مقاله آماده درباره فناوری های نوین خشک کردن مواد غذایی با … edu-hesabi.ir/محصول-۴۹۰۵-دانلود-تحقیق-و-مقاله-آماده-دربا/ فن آوری نوین خشک کردن | کانون صبای روستای رهن www.canoonsaba.ir/doc-12-فن-آوری-نوین-خشک-کردن/‎Cached4 نوامبر 2016 ... فرمت :Word. تعداد صفحات : ۵۵. فن آوری نوین خشک کردن : دربسیاری از فرایندها خشک کردن یک کار سخت و مهم است . یک بررسی پژوهشی نشان داد که ...