پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
علی رغم تأثیر کیفیت بر عملکرد سازمان و تأثیرات آن بر ادبیات مدیریت و بازاریابی توافق کمی درباره معنای این مفهوم وجود دارد.
کیفیت به شکلهای مختلف تعریف شده است از جمله کیفیت از نوع برتری؛ ارزش؛ تطابق با ویژگیها؛ تطابق با نیازمندیها؛ سازگاری با استفاده؛ پرهیز از زیان؛ برآوردن انتظارات مشتریان (قلیپور و همکاران ، 1379).
پذیرفتن یک تعریف به عنوان تنها تعریف جامع و مانع احتمالا گمراه کننده خواهد بود، زیرا یک تعریف گسترده، مثل برآوردن انتظارات مشتریان، برای عملیاتی شدن دچار مشکل خواهد شد و تعاریف محدودتر، مانند " تطابق با ویژگیها "، به اندازه کافی برای غلبه بر پیچیدگیها و پر مایگی مفهوم جامع نیستند.
اگر چه تعاریف مختلفی از کیفیت در ادبیات پیشنهاد شده است، دو تعریف " تطابق با ویژگیها " و " برآوردن انتظارات مشتریان " به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفتهاند.
" تطابق با ویژگیها " نوعا برای ارزیابی کیفیت محصولات به کار برده میشود و " برآوردن انتظارات مشتریان " نوعا برای ارزیابی کیفیت خدمات به کار برده میشود. درک مسیر تکامل این دو تعریف غالب، پیش نیاز درک این موضوع است که چرا اجزا هر دو تعریف باید برای تعریف کیفیت ستاده یک سازمان در نظر گرفته شوند (منصوری و یاوری ، 1382).
2-7-1 کیفیت " تطابق با ویژگیهاست "
تعریفی از کیفیت که به صورت خیلی گسترده در طول قرن 20 مطرح شده، " تطابق با ویژگیها " است. همچنین این تعریف در طول سدههای 1800 و 1900 به علت احتیاج به اجزا قابل معاوضه برای تولید انبوه، غالب بوده است. اگر اجزا با ویژگیها تطابق نداشته باشند، آنها قابل معاوضه نخواهند بود و کالاها در مقیاس انبوه تولید نخواهند شد. مقالهای که شی وارت[1] (1950) در رابطه با کنترل اقتصادی کیفیت کالاها ارائه داد، مبنایی را برای بسیاری از اصول کیفیت که امروزه نیز استفاده میشود فراهم نمود. هدف وی ایجاد روشهایی برای سنجش مسائل در ارتباط با کیفیت و بهبود کیفیت با حداقل هزینه بود.
با وجود این هدف، نگرش غالب آن زمان در رابطه با کیفیت به عنوان معیار خوب بودن، برای اهداف عملی و تجربی خیلی مهم بود. به عبارت دیگر کیفیت ذهنی (کیفی) مهم بود ولی استانداردها فقط برای کیفیت عینی (کمی) میتوانستند ایجاد شوند و عملکرد تحت شرایط کیفیت عینی میتوانست سنجیده شود.
بنابراین ابتدا باید خواسته های مصرف کننده به ویژگیهای فیزیکی محصول تبدیل شوند؛ سپس روشها و وسایلی برای دستیابی به محصول که ویژگیهای آن بر اساس خواستههای مصرف کننده مشخص شده است، انتخاب شوند.
این نیازمندیها منجر به ایجاد و استفاده از نمودارهای کنترل فرایند و نمونه گیری آماری شد.
شیوارت و سایر محققان پیشرو کیفیت (1950) از تعریف کیفیت به عنوان " تطابق با ویژگیها " دفاع کردند، آنها اصرار داشتند که خواستهها و انتظارات مصرف کنندگان در هنگام ایجاد ویژگیهای محصولی که باید ساخته شود، در نظر گرفته میشود.
[1] Shewhart
خرید فایللینک منبع :
پیشینه و مبانی نظری کیفیت خدماتپیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات - فایل ناب
archive.filenab.com/product-67717-RVANSHEVASI.aspxCachedپیشینه و مبانی نظری کیفیت خدمات. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد
(پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت ...
مبانی نظری کیفیت خدمات (پیشینه و فصل دو پایان نامه)
new-file-rzb.feixiansi.com/page-277177.htmlCachedمبانی نظری پایان نامه ارشد در مورد کیفیت خدمات. در 41 صفحه ورد قابل ویرایش با
فرمت doc. توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری ...
[PDF] فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش - دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../pdf/فصل%202.pdfCached
Similarمبانی. نظری. و. پیشینه. پژوهش. ١٠. صنعت بیمه. بیمه. : بیمه عملیاتی است که
بموحب آن ...... کیفیت خدمات بیمه نیز همانند خدمات و محصوالت دیگر، عامل اساسی در
توس.
[PDF] ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ ﻱ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ ﭘﮋﻭﻫﺶ
www.iausdj.ac.ir/research/DocLib14/.../PDF/فصل%20دوم.pdfCached
Similarﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﻭ ﭘﻴﺸﻴﻨﻪ. ﻱ. ﭘﮋﻭﻫﺶ ..... ﻓﺼﻞ ﺩﻭﻡ: ﺍﺩﺑﻴﺎﺕ ﻭ ﻣﺒﺎﻧﻲ ﻧﻈﺮﻱ ﭘﮋﻭﻫﺶ. ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺩﻫﻲ. ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ. ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ. (
. ﻣﺄﺧﺬ: ﻫﺎﻭﻛﻴﻨﺰ ﻭ ﺑﺴﺖ ..... ﻧﺎﻡ ﺑﺮﻧﺪ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﭘﺮﺳﺘﻴﮋ ﻭ ﻳﺎ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻭﻳﮋﮔﻲ ﻋﺎﻣﻪ ﭘﺬﻳﺮ ﻧﻴﺴﺖ .
مبانی نظری کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال - فایلود
fiload.ir/product/14169/مبانی-نظری-کیفیت-خدمات-بر.../1172Cached
Similarفصل دوم پایان نامه (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)، پیرامون موضوع کیفیت خدمات
شامل مطالبی در رابطه با تاریخچه کیفیت، تعریف خدمات، مفهوم کیفیت، سنجش ...
پایان نامه مبانی نظری کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال
hdaneshjoo.com/.../پایان-نامه-مبانی-نظری-کیفیت-خدمات-بر-اساس-مدل-سروکوالCached
Similarفصل دوم پایان نامه (مبانی نظری و پیشینه تحقیق)، پیرامون موضوع کیفیت خدمات
شامل مطالبی در رابطه با تاریخچه کیفیت، تعریف خدمات، مفهوم کیفیت، سنجش ...
[PDF] ﻃﺮاﺣﯽ اﺑﺰار ﺳﻨﺠﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﮋوﻫﺸﯽ ﻣﺒﺘﻨﯽ ﺑﺮ ﻣﺪل ﺳﺮوﮐﻮآل - Sid
www.sid.ir/fa/VEWSSID/J_pdf/4003713890507.pdfCached
Similarﺳﻨﺠﺶ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﮋوﻫﺸـﯽ در ﭼـﺎرﭼﻮب ﻣـﺪل ﺳـﺮوﮐﻮآل اﺳـﺖ. در ﭼـﺎرﭼﻮب ﻧﺘـﺎﯾﺞ .... ﭘﻨﺠ. ﻢ. -1. ﻣﺒﺎﻧﯽ
ﻧﻈﺮی و ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ. -1. -2. ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻋﻠﻤﯽ. ﺧﺪﻣﺎت ﻧﻮﻋﯽ ﻣﺤﺼﻮل اﺳﺖ ﮐ. ﻪ در ﺗﺠﺎرت ﺳﻬﻢ. ﻗﺎﺑﻞ ﻣﻼﺣﻈﻪ ای دارد و ...
مبانی نظری مدیریت کیفیت جامع TQM (فصل دوم پایان نامه)+بسته 10 ...
www.iranque.ir/.../216-مبانی-نظری-مدیریت-کیفیت-جامع-فصل-دوم-پایان-نامه-بسته-10-تایی-مقالات-مرتبط.htmlCached
Similarبسته های مبانی نظری فصل دوم پایان نامه · درخواست مبانی نظری و پیشینه ... مبانی
نظری مدیریت کیفیت جامع TQM (فصل دوم پایان نامه)+بسته 10 تایی مقالات مرتبط
... تاریخچه مدیریت کیفیت جامع; فلسفه مدیریت کیفیت جامع; کیفیت در خدمات ...
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع کیفیت خدمات
khandehsara.ir/.../مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-با-موضوع-کیفیت-خدماتCached20 نوامبر 2016 ... مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع کیفیت خدمات توضیحات: فصل دوم مقاله
کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی ...
مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع کیفیت خدمات الکترونیک
khandehsara.ir/.../مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-با-موضوع-کیفیت-خدمات-الکترونیکCached20 نوامبر 2016 ... اختصاصی از رزفایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع کیفیت خدمات
الکترونیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت . مبانی نظری و پیشینه ...
یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 03:22