شرح مختصر:
نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است. کارشناسان اقتصادی و اجتماعی معتقدند که وقتی یک کالای تجاری با برند ویژه خود در بازارهای مصرف موجب جلب اعتماد خریداران میشود، درواقع باعث وفاداری مصرفکنندگان به تداوم خرید آن کالا شده است. بنابراین، اعتماد به یک برند بهمعنای وفاداری به کالای تولید شده و ابزاری مناسب برای تداوم تقاضای خرید آن است. از سویی دیگر کیفیت یک کالا می تواند تصویر ذهنی مناسبی از ان کالا را برای مشتریان به همراه داشته باشد. این تصویر ذهنی می تواند به طور طولانی مدت و مستمر اندیشه خرید و مصرف را برای خریداران و مشتریان به همراه داشته باشد. هدف از این تحقیق بررسی نقش کیفیت بر برند سازی می باشد. تحقیق حاضر از نوع تحقیقات مروری بوده و در زمزه پژوهشهای کتابخانه ای قرار می گیرد. نتایج و یافته های این تحقیق نشان می دهد که شرکتهای معتبر برای تقویت نام تجاری و برند خود ناگزیر از ارتقای سطح کیفیت کالا و محصول خود هستند. این ارتقتی کیفیت فرایندی مداوم و مستمر بوده و ارایه همزمان یک کالای با کیفیت و مناسب می تواند زمینه موفقیت شرکت را فراهم اورد.
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
تعریف مفهوم علامت تجاری (برند)
جایگاه «برند» در موفقیت تجاری
تجمع کارکنان گرد علامت تجاری
رابطه بین کیفیت و برند سازی
شخصیت برند و روابط میان مصرف کننده و برند
ارزش نشان تجاری بر اساس کیفیت کالا
ادراک و برداشت مشتری از برند
ابعاد ارزش ویژه ی برند در مدل آکر
روابط بین شخصیت مصرف کننده و شخصیت برند
تقابل برندسازی و مدیریت برند
سهم برند در بازار رقابتی
سهم برند و رابطه مشتری
درک شخصیت و کیفیت برند
تبلیغات؛ محرک برند
ویژگیهای فردی در برندسازی
گونه شناسی روابط برند
تأثیر رسانه های جمعی بر پیشرفت روابط برند
نتیجه گیری و جمع بندی
منابع
خرید فایللینک منبع :
نقش کیفیت بر برند سازینقش کیفیت بر برند سازی
qkpu.stu1.ir/Cachedنقش کیفیت بر برند سازی - ,,برند,برندسازی,کیفیت,بازاریابی,
Images for نقش کیفیت بر برند سازی
نقش کیفیت بر برند سازی - sellu - فایل ناب
sellu.filenab.com/product-40284-mj.aspxCachedنقش کیفیت بر برند سازی دسته: مدیریت بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم فایل:
52 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 27. نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری ...
نقش کیفیت بر برند سازی » سایت تحقیق 1
tahghigh1.ir/management/613-نقش--کیفیت-بر-برند-سازی.htmlCached16 دسامبر 2014 ... نقش کیفیت بر برند سازی. نقش برند یا عنوان تجاری در نفوذ و ماندگاری در بازارهای
مصرف، برای تولیدکنندگان کالا و خدمات کاملاً واضح و مبرهن است.
نقش روابط عمومی در برندسازی - روزنامه دنیای اقتصاد
www.donya-e-eqtesad.com/news/917456/Cached
Similar24 آگوست 2015 ... خانه / مدیران / نقش روابط عمومی در برندسازی ... وظیفه برند، شناسایی و ایجاد آگاهی و
تضمین سطح کیفیت، کمیت، رضایت و کمک به ارتقا است.
نقش کیفیت بر برند سازی | ویکی پدیا فارسی - صفحه اصلی
tabelm.wikipediafa.ir/page-499327.htmlCachedهدف از این تحقیق بررسی نقش کیفیت بر برند سازی می باشد. تحقیق حاضر از نوع
تحقیقات مروری بوده و در زمزه پژوهشهای کتابخانه ای قرار می گیرد. نتایج و یافته های
...
[DOC] نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا
cdn.persiangig.com/.../900810-7گنجی%20نیا%20و%20اخوان%20فومنی.docCachedعنوان مقاله: نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برندسازی در آسیا
... علاوه بر این، نام تجاری برتر به طور ناخودآگاه برای مشتری به مفهوم کیفیت بهتر
...
سئو گرافیک : نماد مناسب و نقش آن در برند سازی - همیار سئو
hamyarseo.com/seo-graphic-appropriate-icon-and-its-role-in-branding/Cached17 آگوست 2016 ... در این بخش توضیحاتی درباره تاثیر یک نماد مناسب در برند سازی صحبت شده است.
تهیه شده در سئو گرافیک.
نقش برندسازی در تجارت و اقتصاد | علی خویه - بازار
khooyeh.ir/brand-and-branding-trade-and-the-world-economy/Cached16 آگوست 2016 ... نقش برندسازی در تجارت و اقتصاد. ارسال توسط : علی خویه در اقتصاد, برند سازی
خدمات, برند سازی کالا, برندینگ, تجارت, صادرات و .... تحقیقات برندسازی پژوهش
برند پژوهش های کیفی در برندسازی و برندینگ پورتال تحقیقات برند ...
داشتن برند و برندسازی و نقش آن در توسعه ی تجارت - Ali Noein
https://alinoein.com/داشتن-برند-و-برندسازی-و-نقش-آن-در-توسعه/Cached22 جولای 2016 ... داشتن برند و برندسازی و نقش آن در توسعه ی تجارت ... و یا محصولات نزدیک میشه، که
البته اون هم به کیفیت محصول و سیاستهای شما درزمینهٔ نحوه انجام ...
یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 13:29