دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق تئوری حسابداری

تحقیق تئوری حسابداری



فصل اول:

1- روش اولین صادره از آخرین وارده و تولید ناخالص ملی :

این سوال پیش در آمدی است بر بحث پیامدهای اقتصادی که در فصل های بعدی آمده است . حسابداری اثباتی ( تئوری اثباتی ) چنین استدلال می کنند که تمام مقرارت حسابداری دارای عواقب اقتصادی می باشند و این عواقب را باید در زمانی که راجع به یک استاندارد یا یکی از مقررات ، تصمیم گیری می کنیم ، مد نظر داشت .

فصل بعدی ، بررسی هیئت استانداردهای حسابداری مالی را نشان می دهد که مسئولیت آنها بیان حقیقت است ، مهم نیست که چه نتایج اقتصادی را در بر دارد. این بیشتر در چارچوب مفهومی و با دقت توضیح داده شده است. هر چند Pilate و منتقدان FASBپرسیده اند که «حقیقت» چیست؟

نظر من این است هر چند برخی مواقع مشکل است که حقیقت حسابداری تعریف شود و مشکل است که در زمانهای مختلف سنجیده شود ، اما آن شناخته ترین موضوع می باشد . برای مثال ، ما همگی ارزیابی کردیم که حسابداری بهای تمام شده ی تاریخی، حقیقت را دربارة بهای جاری دارایی ها نمی گوید. حتی اگر چه ممکن است جوابهای دقیقی ازآنچه که حقیقت واقعی اقتصادی را تشکیل می دهد، نداشته باشیم. حتی اگروجود داشته باشد، من معتقدم که ما همگی تصدیق می کنیم که فهمیدن این موضوع ، توانایی ما را در تشخیص سرمایه گذاریهای خوب و بد بهبود می بخشد .

به طور واضح ،آن سهامداران حاضر قادر می سازد خبرهای بد را از به عنوان کسرسهام اعلام نماید . دردنیای امروز که افراد تنها به نتایج اقتصادی بی واسطه توجه می کند ،این همان حقیقت افشاء تعریف می شود ، به بعضی از افرادازآن آسیب می بینند در حالی که بعضی دیگر از آن منفعت می برند . اما اگر بررسی طولانی تری را اتخاذ نماید ، سهام داران حاضر ، به عنوان سهام دار شناسایی می شوند و جنبه های این گفتگو را تغییر می دهند بنابراین من بر این اعتقادم که این مشکلی را ایجاد نخواهدکرد یک توافق ملی را پایه ریزی می کند و اینکه ما باید حقیقت را بگوییم و نتایج را ادامه دهیم .

2- شرکت Allegheny Beverage

به طور کلی ، این مورد بر منافع عمومی قابل دسترس متکی می باشد اما در ابتدا توسط پرفسور جان شانک توسعه یافت . جزئیات بیشتر دربارة موفقیت شرکت Allegheny Beverage قابل دسترس می باشد که ممکن است از Clearing House قسمتی سهامداران بوستون ، MA 02163 خریداری شود .

این مورد شامل جزئیات شکایت تکمیل شده توسط SEC بر ضد شرکت و مؤسسه تجاری حسابرسان می باشد . آن هم چنین شامل فتوکپی مقاله ای است که در روزنامه Wall street در 21 ماه دسامبر سال 1973 ارائه شد‌ ، می باشد که در آن Allegheny اذعان کرد که عملکرد ارزش فروش سال قبل از فروش آن کاملاً مستهلک کرده است . یک نکتة نوشته شده توسط یکی از دستیاران دانشجوی من ارائه شد که نتیجة واقعی موفقعیت ALLgheny به شرح زیر نشان
می دهد :

تصمیم ABC ، سرمایه ای کردن هزینه بهره برداری مشخص و بررسی هزینه های بازار می باشد. تمام قراردادهای مشروط فروش را برای فروش ماشین آلات نشان میدهد در حالی که درآمدسال 1971 بررسی نشده است . به راستی این تنها یکی از چندین کارهای نادرست مدیریت می باشد که در آن زمان تحت امنیت SEC قرار گرفته است

SEC یک درخواست در مقابل ABC در ماه می سال 1973 تهیه نمود که در آنabc مسئولیت نقض کردن قوانین اوراق بهادار مثل تقلب و متزلزل کردن بخشها را بر عهده گرفت هزینه های که به طور غیر قانونی ایجاد شد باعث شدکه ارزش سهام افزایش یافت و سودهای در سال 1971 از طریق استفاده از کارهای چون حساب سازی ایجاد شود آن هم چنین اظهار کرد که رئیس شرکت به طور غیر قانونی 540000 دلار از صندوق های شرکت به عنوان سوء استفاده شخصی برداشت نموده است و هزینه بعدی این بود که 10 میلیون اوراق قرضه به طور نامشروع توسط Valu Vend در معرض فروش قرار گرفت و اظهار داشت که اوراق قرضه از طریق یک معامله ساختگی و با استفاده از مشارکت های ساختگی فروخته شدند. تقاضا ABC به خاطر جلو گیری از تخلفات بیشتر اقدام به دستیابی به یک دستورالعمل که ABC را مجبور می سازد گزارشات خود را بر اساس آن تهیه نمایند او اظهار داشت که این گزارشات گمراه کننده است و آنرا باید تصحیح نماید . در ژانویه سال 1975 دادگاه دولت مرکزی فقط به این بسنده کرد و بر اساس آن رأی صادر نمود که در آن ABC ، در رابطه با اوراق قرضه منع شده است .

علاوه بر این ، این دادگاه هم چنین دستور داد که رئیس باید 70000 دلار به ABC بپردازد تا سوء استفاده شخصی از صندوقهای شرکت را جبران نماید و25000 دلار جداگانه تهیه شود تا به اشخاصی که سهام آورده اند پرداخت شود و به خاطر رها شدن از فشار شرکت سهام را بازخرید نمایند. ABC حسابرسی را انجام داده و متوجه شد که 540000 دلار که توسط رئیس کلاهبرداری شده است باید در حقیقت باز پرداخت نماید ، ABC یک کمیته رسیدگی مستقلی پایه ریزی کرد تا روشهای حسابداری اش را تعدیل نماید.تاگزارشات مالی که توسط SECتأیید شده بود تهیه نمایند. ABC بدون در نظر گرفتن هزینه های کلاهبرداری دستورات دادگاه تأیید نمود در گزارش سالانه اش در سال 1975 ، ABC اظهار کرد که نماینده مستقل ویژه مبلغ 54000 دلار از رئیس شرکت دریافت نماید ولی هیچ مبلغی بابت خسارت دریافت نشده است. ABC یک کمیته رسیدگی مستقل پایه ریزی کرد و شرکتهای Benjamin Botwinnick به عنوان حسابرسان جدید جایگزین شدند . از این رو صورت های مالی سال 1971 تعدیل نشدند . در ماه اکتبر سال 1973 یک سهامدار و یک کار مند در مقابل حق ABC از تمام ساکنان میشیگان دلیل آنها خرید سهام عمومی که ABC بین آوریل سال 1971 و می 1973 خریداری نمود . اظهارات آنهاهمانند درخواست ABC بودو خساراتهای از بابت خرید سهام ABC باقیمت های بالا وهمچنین مبالغی از بابت کلاهبرداری مطالبه نمودند.



خرید فایل



لینک منبع :تحقیق تئوری حسابداری

حسابداری - تئوری حسابداری msdaccounting.blogfa.com/post/13‎Cached Similarمدلهای ارزشیابی و همچنین روشهای علمی تحقیق عوامل با اهمیتی هستند که موجب غنای تئوری حسابداری می شوند . روش تحقیقی که بیشترین تاثیر را بر قواعد , تعاریف ... [PPT] روشهای تحقیق و تئوری حسابداری iauahvaz.ac.ir/Files/fasle2(1).ppt‎Cachedروشهای علمی تحقیق; تحقیقات مثبت حسابداری; تئوری دستوری و توصیفی; روشهای قیاس و استقرا به عنوان روشهای مکمل; هنر یا علم بودن حسابداری; ماهیت و گرایش ... حسابدار (accountant) - خلاصه تئوری حسابداری شباهنگ جلد اول(فصل ... accountingbahmani.blogfa.com/.../خلاصه-تئوری-حسابداری-شباهنگ-جلد-اول(فصل-اول-تا-چهارم-)-‎Cached Similarضمنا تئوری حسابداری باید از طریق تحقیقات حسابداری ازمون و تایید گردد. تعریف تئوری حسابداری. تئوری حسابداری مجموعه ای از مفروضات مبنا , تعاریف , اصول و ... روشهای تحقیق و تئوری حسابداری - گروه ترجمه تخصصی البرز www.ir-translate.com/PU/link/ftc_page.aspx?id=1000421‎Cached Similarاین پاورپوینت 24 صفحه ای در مورد روش های تحقیق و تئوری حسابداری می باشد و می توانید به طور رایگان این پاورپوینت تئوری حسابداری را دانلود نمایید. SID.ir | مروری بر تئوری های روانشناسی در تحقیقات حسابداری مدیریت fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=255372‎Cachedنوشتار حاضر مقدمه ای در زمینه تئوری های روانشناسی سودمند در تحقیقات حسابداری مدیریت با هدف شناسایی و کاربرد آن ها است. اگرچه از تئوری های سایر علوم اجتماعی ... دانلود مقاله تئوری حسابداری mag-iran.com/دانلود-مقاله-تئوری-حسابداری.htm‎Cachedتئوری حسابداری تا کنون کتابها و مقاله های بسیاری در زمینه تئوری حسابداری نوشته شده است. علت این جریان را می¬توان تلا‌ش برای یافتن مجموعه¬ای منسجم از اصول ... مقالات و تحقیقات حسابداری - مقاله تئوری اثباتی حسابداری dbestaccountants.blogfa.com/post/19‎Cached Similarمقالات و تحقیقات حسابداری - مقاله تئوری اثباتی حسابداری - دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی - مقالات و تحقیقات حسابداری. تحقیق تئوری حسابداری - دنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی bankmaghale.ir/تحقیق-تئوری-حسابداری/‎Cached Similarتحقیق تئوری حسابداری مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۶۰ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دنلود تحقیق تئوری ... مقاله تئوری حسابداری bankmaghale.ir/مقاله-تئوری-حسابداری/‎Cachedمقاله تئوری حسابداری مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۴۵ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و خرید لینک دانلود مقاله تئوری حسابداری ... رویکردهای جدید تحقیقات حسابداری و تحول تئوری حسابداری | انجمن ... iranianaa.com/.../رویکردهای-جدید-تحقیقات-حسابداری-و-تحول-تئوری-حسابداری‎Cached Similarتئوری معمولاً از طریق فرآیند تحقیق، تدوین و تکمیل می شود.اکنون چالش اساسی تحقیقات حسابداری نبود تئوری جامعی درباره حسابداری است که بتوان تحقیقات ...