جنگ عراق با ایران که در ایران با نامهای دفاع مقدس، جنگ تحمیلی، و جنگ هشتساله، و نزد اعراب با نامهای قادسیه صدام و جنگ اول خلیج فارس (به عربی: قادسیّة صدّام، حرب الخلیج الأولی) شناخته میشود، جنگی است که از شهریور ۱۳۵۹ تا مرداد ۱۳۶۷ میان نیروهای مسلح دو کشور ایران و عراق جریان داشت. جنگ ۸ساله ایران و عراق یکی از فاجعههای تاریخ بشری در قرن بیستم، و پس از جنگ ویتنام و بالاتر از جنگ جهانی اول، دومین جنگ طولانی قرن بیستم بودهاست. این جنگ با آتشبس موقت میان ایران و عراق پایان یافت. این آتشبس تا امروز از جانب طرفین شکسته نشده و هنوز پابرجاست.
شورای امنیت در تاریخ ۱۸ آذر۱۳۷۰ مصادف با ۹ دسامبر۱۹۹۱ طی گزارشی که از جانب دبیرکل وقت سازمان ملل متحد دریافت کرده بود، عراق را به عنوان متجاوز جنگ معرفی کرد. این شورا همچنین عراق را موظف به پرداخت غرامت جنگ به ایران نمود.
در این جنگ ارتش عراق به طور گسترده از جنگافزارهای شیمیایی علیه کردهای عراقی و مردم و نظامیان ایران استفاده کرد. با این وجود جامعه جهانی هیچگاه نتوانست اجماعی برای محکوم کردن این جنایت جنگی از سوی عراق ترتیب دهد. در طول جنگ، ارتش عراق با استفاده از سلاحهای شیمیایی حدود ۱۰۰٬۰۰۰ مرد، زن و بچه را به قتل رساند.
مبادله اسیران بین دو کشور از تاریخ ۲۶ مرداد۱۳۶۹ مصادف با ۱۹۹۱ شروع شد. روند تبادل اسیران بین دو کشور ۱۲ سال به طول انجامید. آخرین گروه از اسرای جنگی ایرانی و عراقی در تاریخ ۲۶ اسفند۱۳۸۱ مقارن با ۱۷ مارس۲۰۰۳ به طور همزمان مبادله شدند.
فهرست مطالب
بررسی های اخیر سازمان یونسکو و بسیاری از سازمانهایی که در ارتباط با سوادآموزی یا آموزش بزرگسالان در کشورهای مختلف فعالیت می کنند نشان می دهد که این مسئله مشکلی همگانی است و محدود به کشورهای جهان سوم نیز نمی شود. این بررسی ها بیانگر این واقعیت تلخ هستند که بی سوادی و کم سوادی گرچه مسئله حاد و لاینحل اکثر کشورهای جهان سوم است ولی مشکل جدید کشورهای پیشرفته صنعتی نیز هست. اما مسئله بی سوادی به دلیل افزایش بی سوادان روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.
با توجه به اینکه کسب مهارتهای سواد اولیه پله های نردبان دانش و آگاهی است، بی سواد ماندن درصد بالایی از افراد جامعه وسیله ای برای عدم آگاهی و فقدان تخصص و مهارتهای لازم برای ایجاد جامعه ای مستقل، آگاه و تواناست.
با وجود اینکه ی سالهای متمادی، برنامه های مبارزه با بی سوادی به صور مختلف در اغلب کشورهای جهان سوم رونق داشته ولی به دلیل رشد جمعیت بر تعدد بی سوادان جهان افزوده شده است. بدین وسیله لازم است از افرادی که در تهیه این پروژه من را یاری نموده اند قدردانی شود. ابتدا از ریاست محترم نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور و راهنمایان تعلیماتی و کادر اداری نهضت قدردانی می شود و و پس از آن از آموزشیارانی که صادقانه پاسخ دادند و سوادآموزان و نوسوادان که همکاری کردند سپاسگذاری می شود.
فهرست مطالب
« فصل اول » ۱
مقدمه ۱
چکیده تحقیق ۲
مقدمه ۳
اهمیت موضوع: ۵
مسئله تحقیق ۵
بیان موضوع: ۵
هدف تحقیق: ۶
فرضیات تحقیق: ۶
سئوال تحقیق: ۷
روش انجام تحقیق: ۷
جامعه آماری: ۷
روش جمع آوری اطلاعات: ۷
تعریف علمی مفاهیم و متغیرهای مورد مطالعه: ۸
« فصل دوم » ۱۰
بررسی پیشینه تحقیق ۱۰
ادبیات تحقیق ۱۱
بخش دوم: سابقه پژوهش موضوع ۱۱
اولین بررسی: ارزیابی سالانه پیشرفت نوآموزان و چگونگی موقعیت نوسوادان ۱۱
دومین بررسی: مقایسه میزان کارایی برنامه سوادآموزی تابعی با بیکار یا بی سوادی ۱۴
سومین بررسی: علل عدم استقبال بی سوادان از کلاسهای سوادآموزی ۱۴
چهارمین بررسی: میزان نگهداشت سواد ۱۶
بررسی مسائل سوادآموزی ایران قبل از انقلاب اسلامی ۱۷
تعلیمات اکابر ۱۷
آموزش سالمندان ۱۹
آموزش بزرگسالان ۲۰
کمیته ملی پیکار جهانی با بی سوادی ۲۱
« فصل سوم » ۲۷
روش پژوهش ۲۷
جامعه نمونه و روشهای نمونه گیری ۲۸
روشهای جمع آوری اطلاعات ۲۸
روشهای آماری ۲۹
« فصل چهارم » ۳۱
یافته های پژوهشی ۳۱
« فصل پنجم » ۴۳
تفسیر و نتیجه گیری ۴۳
تفسیر و نتیجه گیری ۴۴
پیشنهادات: ۴۴
محدودیت ها ۴۵
منابع و مآخذ ۴۸
فهرست مطالب
مقدمه. 4
کشور و سرزمین.. 4
شاهنشاهان هخامنشی.. 6
پادشاهی کورش بزرگ... 8
گسترش کشور و سرزمین.. 8
مرگ کورش بزرگ... 10
ویرانههای تخت جمشید. 12
هنر هخامنشیان.. 16
کاشیکاری : 18
فلزکاری: 19
مرصع کاری: 19
تخت جمشید: 19
واژه پارسه، تخت جمشید و پرسپولیس... 20
سنگ بنای نخستین: 21
آرایش نقوش... 22
پلکان ها 23
پلکان های ورودی سکو و دروازه ملل: 23
پلکانهای کاخ آپادانا : 24
کاخها و ساختمانها 25
کاخ آپادانا : 25
کاخ تچر : 26
کاخ هَدیش : 26
کاخ ملکه : 27
کاخ صدستون : 27
کاخ شورا : 27
آرامگاههای شاهنشاهان.. 27
ساختمان خزانه شاهنشاهی.. 27
کتیبههای گلی.. 30
سنگنبشتهها 31
سنگنبشتههای داریوش بزرگ... 31
کتیبههای پیبنای کاخ آپادانا 32
سنگنبشتههای خشایارشا 33
کتیبه های غیر هخامنشی.. 35
هخامنشیان (۳۳۰ - ۵۵۰ پیش از زادروز) نام دودمانی پادشاهی در ایران پیش از اسلام است. پادشاهان این دودمان از پارسیان بودند و تبار خود را به «هخامنش» میرساندند که سرکردهٔ خاندان پاسارگاد از خاندانهای پارسیان بودهاست. هخامنشیان نخست پادشاهان بومی پارس و سپس انشان بودند ولی با شکستی که کوروش بزرگ بر ایشتوویگو واپسین پادشاه ماد فرو ساخت و سپس گرفتن لیدیه و بابل، پادشاهی هخامنشیان تبدیل به شاهنشاهی بزرگی شد. از این رو کوروش بزرگ را بنیانگذار شاهنشاهی هخامنشی میدانند.
به پادشاهی رسیدن پارسیها و دودمان هخامنشی یکی از رخدادهای برجستهٔ تاریخ باستان است. اینان دولتی ساختند که دنیای باستان را به استثنای دو سوم یونان زیر فرمان خود در آورد. شاهنشاهی هخامنشی را نخستین امپراتوری تاریخ جهان میدانند. پذیرش و بردباری دینی از ویژگیهای امپراتوری هخامنشی به شمار میرفت.
امروزه اطلاعات و دانش با زندگی بشر چنان درهم آمیخته شده است که عصر حاضر را عصر اطلاعات نامیدهاند.طبق گفته آلوین تافلر بی سواد قرن 21،کسانی نخواهند بود که خواندن ونوشتن نمی دانند، بلکه کسانی هستند که نتوانند یاد بگیرند یا یاد دهند. در این شرایط نقش انسان در سازمان و نوع نگاه به او، سهم بسزایی در موفقیت یا شکست سازمان خواهد داشت. در مدیریت علمی تیلور، انسان چیزی جز ابزار کار تلقی نمی شد. با ظهور نهضت روابط انسانی، نوع نگاه به انسان تغییر کرد و به تدریج در کنار منابع مختلف سازمان چون منابع مالی، تکنولوژیک، اطلاعاتی و ... منابع انسانی نیز مطرح شد. اکنون صحبت از سرمایه انسانی است. با آغاز هزاره سوم، هر روز نقش منابع انسانی پررنگ تر شده و اکنون از آن به عنوان تنها عامل کسب مزیت رقابتی پایدار یاد می شود. این امر خصوصا" در اقتصاد دانش امروز بیش از پیش به حقیقت پیوسته است.
در مقاله حاضر هدف برآن است تا با تشریح شرایط جدید پیش روی مدیران منابع انسانی در اقتصاد دانشی، نقشها و چالشهای فراروی مدیریت منابع انسانی شناسایی و تصویر نسبتا جامعی از وضعیت مدیریت منابع انسانی در آغاز هزاره سوم ارائه شود.
چالشهای فراروی مدیریت منابع انسانی.. 4
چکیده. 4
مقدمه. 4
ویژگیهای نیروی انسانی در اقتصاد دانش مدار. 5
نحوه رقابت سازمانها در اقتصاد دانش مدار. 6
فرصتهای پیش روی مدیریت منابع انسانی در اقتصاد دانش مدار. 7
نقشها و چالشهای جدید مدیریت منابع انسانی.. 10
مباشر سرمایه انسانی(Human Capital Steward). 10
تسهیــل کننــده دانـش (Knowledge Facilitator). 12
برقرار کننده رابطه(Relationship Builder). 13
متخصص درکسب آرایش وآمادگی سریع (Rapid Deployment Specialist). 14
رابطه ی فرهنگ بامدیریت منابع انسانی ورفتارهای سازمانی.. 15
1- اهداف مدیریت.. 23
2- انواع سازمانها 24
3- دوام ورشدسازمان.. 24
مدیریت منابع انسانی (Human Resource Managment (H.R.M.. 27
مراحل توسعۀ مدیریت : 27
وظایف مدیریت منابع انسانی.. 29
بهبود کیفیت زندگی کاری Qualitiy of worklife. 31
سیر توسعۀ مدیریت منابع انسانی.. 32
عوامل ﻤوثر بر مدیریت منابع انسانی.. 35
- خصوصیات فردی.. 36
- ژنتیک و وراثت.. 36
- شرایط اقلیمی و جغرافیائی.. 36
- فرهنگ اجتماعی.. 37
- تاریخ و پیشینه تمدن.. 37
- اعتقادات و باورهای مردم. 38
- نظام آموزشی و جهتگیریهای آن.. 38
- خانواده و مدیریت آن.. 39
- نظام سیاسی کشور. 39
- تنشهای اجتماعی و سیاسی.. 40
- اقتصاد و امور مالی.. 40
- علم و دانش مدیریت.. 41
- امنیت شغلی و سازمانی.. 41
- تجهیزات و امکانات موجود. 42
- ثبات سیاسی و اقتصادی.. 42
نتیجه گیری.. 43
منابع: 44
در حین انجام بسیاری از فرایندهای ساخت ، غالباً ضروری است که فلزات را به اندازه ای برش دهیم یا لبه های قطعات را شکل دهیم و پخ بزنیم تا برای جوشکاری آماده شوند .
رویه برداری فرایندی است که به کمک آن میتوان لایه ای از فلز را برداشت و شیاری ایجاد کرد بدون آنکه نیازی به برشکاری کامل آن باشد . از این فرایند غالباً برای برداشتن بخش معیوب استفاده می کنند تا بتوان آن را دوباره جوشکاری کرد.
فهرست مطالب
برشکاری
مقدمه صفحه3
برشکاری با گاز (برشکاری با شعله) صفحه 3
دماهای تقریبی شعله های مختلف صفحه3
گاز اکسیژن صفحه4
گاز استیلن صفحه4
انواع دیگر روش های برشکاری صفحه4
1-برشکاری با ماشین های فرز و تراش CNC صفحه 4
مشخصات کلی ماشین های فرز و تراش CNC صفحه4
دستگاه های فرزکاریCNC صفحه5
2-برشکاری با ماشین های برش پلاسما صفحه 6
مشخصات کلی ماشین های برش پلاسما صفحه 6
برشکاری با قوس پلاسما صفحه 6
تعریف پلاسما صفحه 6
یونیزاسیون صفحه 6
برشکاری پلاسما صفحه 7
انقباض قوس الکتریکی صفحه8
انواع جت پلاسما صفحه 8
منبع قدرت صفحه 9
ترکیب گازها صفحه 9
برشکاری معمولی توسط قوس پلاسما صفحه 10
کیفیت برش صفحه 10
فرآیندهای گوناگون برش پلاسما صفحه 11
1-جارش گاز دوتایی صفحه 11
2-برش پلاسما توسط تزریق آب صفحه 12
3-برش پلاسما توسط پوشش آبی صفحه 14
4-پلاسمای هوایی صفحه 15
5-پلاسمای با ترانس بالا صفحه 15
6-برش پلاسما توسط تزریق اکسیژن صفحه 16
3-برشکاری با ماشین های واترجت صفحه 17
مشخصات کلی ماشین های واترجت صفحه 17
توضیح درباره ی استفاده از واترجت ها صفحه 19
محدودیت های موجود در مورد نازل های مربوط به جت مواد ساینده صفحه 20
مزایای ماشین کاری با جت مواد ساینده صفحه 20
تلرانس ها و دقت های قابل دستیابی صفحه 22
4-ماشین های برش و حکاکی لیزری صفحه 24
مشخصات کلی ماشین های برش و حکاکی لیزری صفحه 24
منابع صفحه 26
تحول نظام بین الملل و اهمیت یافتن فرآیند ارتباطات در درون آن، سبب ناکارآمدی نگرشهای سنتی به نظام مذکور گردیده و این پرسش اساسی را مطرح می نماید که چگونه می توان نظام نوین را تحلیل کرد. و بر اساس این تحلیل جدید، کشورها از جمله ایران به عنوان واحدهای آن با چه محیطی در عرصه سیاست خارجی رو به رو هستند و سیاست خارجی خود را چگونه ترسیم می نمایند؟ نویسنده مقاله حاضر بر این باور است که تئوری شبکه ای از کارآمدی موثری برخوردار بوده و بر این اساس نظام بین الملل در قالب شبکه جهانی متشکل از شبکه های ژئوپلیتیکی، ژئوکالچری و ژئواکونومیکی قابل تحلیل است و در همین راستا محیط شبکه ای تحلیل کننده سیاست خارجی کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران خواهد بود
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
بنیانهای مفهومی
سامانه شبکه ای
سامانه های کنترل
مدیریت و کنترل شبکه ژئوپلیتیکی
کنترل و مدیریت شبکه ژئواکونومیکی
مدیریت و کنترل شبکه ژئوکالچری
ساخت شبکه ای و سیاست خارجی
سیاست خارجی شبکه ای جمهوری اسلامی ایران
سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در خرده شبکه ژئوپلیتیکی
ایران و شبکه ژئوکالچری
ایران و شبکه ژئواکونومیکی
شبکه پیچیده سیاست خارجی ایران
نتیجه گیری
منابع :
شکل 1. سامانه کنترلی سلسله مراتبی
شکل 2: شبکه پیچیده ستاره ای
شکل 3: شبکه حلقوی
شکل 4. سلسله مراتبی بودن سیستمهای کنترل
شکل 5. ایران و شبکه خلیج فارس
شکل 6. شبکه ئوپولیتیکی موجود در حوزه شمالی ایران
سرزمینی که امروزه به نام جمهوری آذربایجان خوانده می شود به دنبال شسکت ایران در جنگهای خود با روسیه وطی قراردادهای گلستان (1813 م) وترکمنچای (1828م) از ایران جدا و به روسیه ضمیمه گشت.
در طول تاریخ هیچ کشوری به اندازه روسیه قلمروهای خاک ایران را برای همیشه به اشغال در نیاورده است ،قلمروهایی که طی دوره های درازمدت تاریخی زیرسیطره فرهنگی ایرانیان بودند یا دست کم خراجگذار ایران بودند بیشتر بخشهای اسیای مرکزی تقریبا به مدت سه هزار سال کانونهای ممتاز فرهنگ وتمدن ایرانی بوده واغلب اوقات تا اندازه ای تحت کنترل سیاسی ایران قرار داشته اند.
در اوایل دهه 1990 شاهد تحولی عظیم در محو سیاست جهانی بوده ایم. برای نخستین بار یک امپراطوری بدون جنگ از درون متلاشی شد.خروج یکی از ارکان قدرت از گردونه نظام دو قطبی ژئوپلتیک جهانی را به گونه ای متاثر کرد که تثبیت نظام جدید بر مبنای روابط ومناسبات بین الملل نیاز به گذشت زمان دارد.
گورباچف در 25 دسامبر 1991 از سمت خودکناره گیری کرد و اتحاد جماهیر شوروی نیز از حوقی در 31 دسامبر همچنین سال از بین رفت.فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی یک فرایند سیاسی بود که نتیجه آن تجزیه یک واحد یکپارچه به 15 واحد سیاسی با جغرافیای جدا از هم بود.
در اطراف ایران دولتهای جدیدی بنامهای آذربایجان ،ارمنستان وترکمنستان ظهور کردند که قبلا روابط این جمهوریها از کانال مسکو انجام گرفت لیکن امروز آنها مستقلا می توانند با همسایه خود یعنی ایران تعامل داشته باشند.
با توجه به وابسته بودن بحث آذربایجان به قفقاز لازم است اشاره ای به منطقه قفقاز و اهمیت آن از نظر ژئوپلتیک داشته باشیم.
قفقاز بعنوان منطقه سرحدی ایران در تاریخ گذشته خود موضوع رقابت قدرتهای پیرامونی بوده ومدتها نیز جزئی از سرزمین وقلمرو وحاکمیت دولت ایران محسوب می شده است.
این منطقه در محدوده ای به وسعت چهارصدوبیست وپنج هزار کیلومتر بین غرب دریای خزر وشرق دریای سیاه ودرهمسایگی شمال غرب ایران وشمال ترکیه واقع شده است. رشته کوههای قفقاز بزرگ به طور هزار ودویست کیلومتر در جهت شمال غربی از شبه جزیره تامان در تنگه کرچ(بین دریای سیاه ودریای آزوف) وجنوب شرقی تا شبه جزیره آبشوران در غرب دریای خزر در شرق جمهوری آذربایجان)کشیده شده است.
فهرست مطالب
مقدمه
بخش اول:
گفتار اول:
مرز ومرزبانی
گفتار دوم
برخی تعاریف واصطلاحات مرزی
الف) تعاریف واصطلاحات عمومی مرزی
ب)تعاریف واصطلاحات مربوط به رودخانه های مرزی
ج)تعاریف واصطلاحات مربوط به معاهدات مرزی
بخش دوم
گفتار اول
الف)وضعیت کلی مرزهای جمهوری اسلامی ایران
ب)اطلاعاتی از مرز کشور جمهوری اسلامی ایران با کشور اذربایجان
ج)اطلاعات کلی راجع به کشور جمهوری اسلامی ایران
د)مرز ایران وجمهوری آذربایجان
هـ)اطلاعات کلی راجع به کشور جمهوری آذربایجان
گفتار دوم
مروری بر ژئوپلتیک استانهای آذربایجان شرقی،اردبیل و گیلان
الف)موقعیت جغرافیایی
ب)سابقه تاریخی و مذهبی و ویژگیهای ژئوپلتیکی
ج)جغرافیای طبیعی
د)جغرافیای انسانی
هـ)شبکه ارتباطی
و)بررسی نظامی
بخش دوم
رژیم حقوقی رودخانه ارس و رژیم حقوقی دریای خزر
گفتار اول
رژیم حقوقی رودخانه ارس
گفتار دوم
رژیم حقوقی دریای خزر
الف)پیشینه رژیم حقوقی
ب9مواضع کشورهای ساحلی
بخش چهارم
گفتار اول
ناپیوستگی آذربایجان بانخجوان
گفتار دوم
بحران قره باغ
گفتار سوم
حضور امریکا در منطقه وگسترش ناتو به شرق
بخش پنجم
گفتار اول
دلایل همگرایی واگرایی اقوام ترک آذری زبان،باج 1.ایران
گفتار دوم
ادعای ارضی قفقاز نسبت به مناطق پیرامونی
گفتار سوم
وضعیت دفاعی آذربایجان
گفتار چهارم
مشکلات امنیتی آذربایجان
گفتار پنجم
بررسی دلایل اهمیت کشور آذربایجان برای ایران
بخش ششم
نتیجه گیری وپیشنهادات
فهرست منابع
آیا در آزمون بانک ها، وزارت خانه ها و سازمانهای دولتی شرکت کرده اید؟
گذراندن مصاحبه حضوری و گزینش، جزو اصلی قبولی در آزمون های استخدامی می باشد.
بسیاری از کارجویان در آزمونهای علمی و تستی قبول می شوند اما از پس مصاحبه بر نمی آیند.
بیشتر سوالاتی که در مصاحبه ها پرسیده می شوند، به اطلاعات عمومی و روز مربوط می شوند و منبع مشخصی ندارند.
ما برای شما مجموعه ای از اطلاعات مختلف را جمع آوری کرده ایم که برای قبولی در مصاحبه ها و گزینش ها به شما کمک می کند.
پس از دانلود چه چیزی دریافت می کنید؟
اطلاعات مورد نیاز برای مصاحبه ها و گزینش به صورت ۱۸۰۰ سوال و جواب، در یک فایل پی دی اف شامل موضوعات زیر گردآوری شده:
- مسایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و جغرافیایی روز ایران و جهان
- مسایل دینی، عقیدتی و تاریخی
- نکات مهم از وصیت نامه امام خمینی
- آشنایی با سازمانها و تشکیلات سازمانی کشور
- اطلاعاتی درباره سازمان های بین المللی
- و کلیه مواردی که ممکن است در مصاحبه ها مطرح شود
با مطالعه این فایل پی دی اف، گام بزرگی به سوی استخدام نزدیک می شوید و می توانید به راحتی از پس گزینش ها و مصاحبه های استخدامی بر بیایید.
اگر الان اقدام نمایید، می توانید این نمونه سوالات گزینش و مصاحبه استخدامی را فقط با قیمت ۱۵۰۰ تومان دانلود نمایید.
این مجموعه شامل ۱۱۵۰ سوال تشریحی به همراه جواب + ۶۵۰ سوال تستی به همراه پاسخنامه میباشد
در این مجموعه به همه واحد ها و دروس ها تخصصی حسابداری سوالاتی جداگانه و میکرو طبقه بندی شده می باشد.
حسابداری مالی
حسابداری دولتی
حسابداری صنعتی
حسابداری مالیاتی
اصول تنظیم بودجه
حسابرسی
و...
پس اگر من به جای شما بودم بدون معطلی دانلود میکردم.
نمونه سوالات پیام نور دروس عمومی با جواب | علوم انسانی | علوم پایه | ||
نیمسال اول ۹۴ -۹۳ | سوال | پاسخنامه | سوال | پاسخنامه |
اندیشه اسلامی ۱ | ۱۲۳۳۰۳۰٫pdf | p-1233030.pdf | ۱۲۳۳۰۲۵٫pdf | p-1233025.pdf |
اندیشه اسلامی ۲ | ۱۲۳۳۰۳۱٫pdf | p-1233031.pdf | ۱۲۳۳۰۲۶٫pdf | 1233026.pdf |
آیین زندگی اخلاق کاربردی | ۱۲۲۰۴۳۳٫pdf | 1220433.pdf | ۱۲۳۳۰۲۷٫pdf | p-1233027.pdf |
اخلاق اسلامی مبانی و مفاهیم | ۱۲۳۳۰۳۳٫pdf | p-1233033.pdf | 1233029.pdf | – |
فلسفه اخلاق با تکیه بر مباحث تربیتی | ۱۲۱۱۴۱۱٫pdf | p-1211411.pdf | 1211410.pdf | 1211410.pdf |
آشنایی با قانون اساسی | ۱۲۲۳۱۷۵٫pdf | p-1223175.pdf | 1223174.pdf | 1223174.pdf |
انقلاب اسلامی ایران | ۱۲۲۰۴۳۴٫pdf | p-1220434.pdf | ۱۲۲۰۴۲۴٫pdf | p-1220424.pdf |
اندیشه سیاسی امام خمینی | ۱۲۲۰۴۷۹٫pdf | p-1220479.pdf | 1220478.pdf | 1220478.pdf |
فرهنگ و تمدن اسلام و ایران | ۱۲۲۹۱۲۸٫pdf | p-1229128.pdf | ۱۲۲۹۱۲۷٫pdf | 1229127.pdf |
تفسیر موضوعی قرآن | ۱۲۳۳۰۳۲٫pdf | p-1233032.pdf | 1233028.pdf | 1233028.pdf |
تفسیر موضوعی نهج البلاغه | 1233038.pdf | موجود نیست | ۱۲۳۳۰۳۹٫pdf | p-1233039.pdf |
زبان خارجه – زبان عمومی | ۱۲۱۲۲۵۶٫pdf | p-1212256.pdf | ۱۲۱۲۲۵۵٫pdf | p-1212255.pdf |
تربیت بدنی ۱ – تربیت بدنی | ۱۲۱۵۴۲۷٫pdf | p-1215427.pdf | ۱۲۱۵۴۳۱٫pdf | p-1215431.pdf |
فارسی – فارسی عمومی | ۱۲۱۳۲۱۰٫pdf | p-1213210.pdf | ۱۲۱۳۲۰۹٫pdf | p-1213209.pdf |
تربیت بدنی ۲ – ورزش ۱ | ۱۲۱۵۴۲۸٫PDF | p-1215428.pdf | ۱۲۱۵۴۳۲٫pdf | p-1215432.pdf |
دانش خانواده و جمعیت | ۲۳۳۰۴۳٫pdf | p-1233043.pdf | ۱۲۳۳۰۴۴٫pdf | p-1233044.pdf |
حفظ جز سی قرآن کریم | ۱۲۲۰۶۵۷٫pdf | p-1220657.pdf |
|
|
آشنایی با دفاع مقدس | ۱۲۱۲۳۰۰٫pdf | p-1212300.pdf | ۱۲۱۲۴۰۰٫pdf | p-1212400.pdf |