X
تبلیغات
رایتل

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 19:46

خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه

در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه می پردازیم. خط مشی بازاریابی در کشور کلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می کنیم. تعریفی از بازاریابی و مدیریت بازاریابی در کشورهای در حال توسعه ارائه می شود. استانداردسازی در بازاریابی کشورهای در حال توسعه و استراتژی های خط مشی بازاریابی نیز در این مقاله به بحث گذاشته می شود. موفقیت روزافزون بخش تجارت در جلب مشتری برای کالاها و خدمات خود، مرهون به کار گیری اصول و فنون علمی و مدونی است که به آن بازاریابی می گویند. زمانی بازاریابی را منحصر به یافتن مشتری برای محصولات تولید شده یا خدمات قابل ارائه شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات می دانستند در حالی که بازاریابی نوین به تولید محصولات و خدمات منطبق بر نیازها و خواسته های مشتری توجه دارد. در بازاریابی نوین، حوزه عمل گسترده تر از تبلیغ کالاها و ترغیب مشتری برای خرید محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقیق نیازها و خواسته های مشتری است

فهرست مطالب

چکیده3

کلیدواژه:3

مقدمه3

بیان مسئله4

مدیریت بازاریابی4

احتیاجات کشورهای در حال توسعه6

خواسته‏های کشورهای در حال توسعه6

تقاضاهای کشورهای در حال توسعه6

محصولات تولیدی توسط کشورهای در حال توسعه6

مبادله کشورهای در حال توسعه7

معاملات توسط کشورهای در حال توسعه7

وظایف مدیریت بازار در کشورهای در حال توسعه9

اهم وظایف مدیریت بازار10

تحقیقات بازار 11

استراتژی بازاریابی11

  • بازاریابی هدف11

1 . تقسیم بندی جغرافیایی12

2 . تقسیم بندی مشتریان12

  • مدیریت آمیزه ی بازاریابی12
  • محصول12

ترویج (تبلیغات)13

  • قیمت گذاری13
  • توزیع13
  • عملکرد بازاریابی13

مشکلات و محرک های کشورهای در حال توسعه14

معیارهای ارزیابی سیستم های نوآوری و متغیرهای مربوطه در یک کشور در حال توسعه15

راهکارهای توسعه نوآوری در کشورهای در حال توسعه16

الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی:16

ب) ایجاد زیرساختارهای تحقیقاتی و تکنولوژیکی مرتبط با صنعت و اقتصاد16

ج) ایجاد پارک های علمی فناوری محلی16

د) ایجاد یا تقویت نهادهای توسعه ای در سطح ملی16

ه) حمایت کارآمد از نوآوران و کارآفرینان17

و) جلب سرمایه گذاری های مستقیم خارجی17

ز) همکاری کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته17

ح) تاکید بر آموزش و توسعه کارآفرینی با رویکرد نوآوری17

استراتژی بازاریابی کشورهای در حال توسعه17

کالا20

قیمت20

مکان21

ترویج21

مروری مختصر بر نوشته هایی در خصوص استاندارد سازی21

استاندارد سازی استراتژی بازاریابی جهانی توسط شرکتهایی از کشورهای در حال توسعه (مورد مطالعه: کلمبیا)22

جنبه های مثبت استاندارد سازی بازاریابی22

جنبه های منفی استاندارد سازی23

خط مشی بازاریابی و نقش آن در توسعه اقتصادی و صادرات صنعتی کشور24

نتیجه گیری32

نتیجه گیری محقق32

منابع33



خرید فایل



لینک منبع :خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه

خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه - پایان نامه و پروژه های دانشگاهی thesisshop.filenab.com/product-50790-aa.aspx‎Cachedدر این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه می پردازیم. خط مشی بازاریابی در کشور کلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می کنیم. تعریفی از ... خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه prozheshop.4kia.ir/info/.../خط-مشی-بازاریابی-کشورهای-در-حال-توسعه/‎Cached Similarشرح مختصر: در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه می پردازیم. خط مشی بازاریابی در کشور کلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می کنیم. خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه haftasemoon.rozblog.com/.../-خط-مشی-بازاریابی-در-کشورهای-در-حال-توسعه-.html‎Cachedدر این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه و نقش بازاریابیدر این کشورها می پردازیم. به مطالعه میدانی بازاریابی در کشور خودمان می پردازیم. ( طرح درس) خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه(مقاله مطالعه بازار prozhe1.com/show-6183.xhtml‎Cached Similarتعریفی از بازاریابی و مدیریت بازاریابی در کشورهای در حال توسعه ارائه می شود. استانداردسازی در بازاریابی کشورهای در حال توسعه و استراتژی های خط مشی بازاریابی ... خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه prozhe1.com/show-6156.xhtml‎Cached Similarانجام تحقیقات بازار و ارائه سمینار در تحقیقات بازار. (مقاله مطالعه بازار و بازار شناسی). خط مشی بازاریابی در کشورهای در حال توسعه ( مطالعه میدانی: جمهوری اسلامی ایران) ... خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه - پروژه ها - کتاب www.takbook.com/best/خط-مشی-بازاریابی-کشورهای-در-حال-توسعه/‎Cachedخط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه عنوان مقاله:خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعهفرمت فایل: word تعداد صفحات: ۳۶ ش. خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه - گسترش www.goostaresh.ir/اقتصاد/خط-مشی-بازاریابی-کشورهای-حال-توسعه/‎Cached18 نوامبر 2016 ... عنوان مقاله:خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه فرمت فایل: word تعداد صفحات: ۳۶ شرح مختصر: در این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی ... استراتژی های نوآوری در کشورهای در حال توسعه - آفتاب www.aftabir.com/...marketing.../استراتژی-های-نوآوری-در-کشورهای-در-حال-توسعه‎Cached Similar10 ژوئن 2009 ... کشورهای در حال توسعه, امروزه به خوبی دریافته اند نسخه های تجویزی ... نوآوریهای سازمانی که ماهیت غیرتکنولوژیکی دارند، نوآوری در تکنیکهای بازاریابی و هم چنین ... الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی: اتخاذ خط مشی‌های مربوط به ... استراتژیهای نوآوری در کشورهای در حال توسعه - پیشگامان صنعت ایران www.bpsico.ir/استراتژیهای-نوآوری-در-کشورهای-در-حال-توسعه-N167‎Cached Similarنوآوری شرکتهای تولیدی| تکنولوژیکی|بازاریابی| استراتژیک خاص|قدرت ... ب) شرایط حاکمیتی و مدلهای اداره کشورهای در حال توسعه که بعضیهاشان کارآمدی لازم را ندارند. ... الف) تدوین استراتژی نوآوری در سطح ملی: اتخاذ خط مشیهای مربوط به نوآوری و ... خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه خط مشی بازاریابی ... - مرندی 1.marande.ir/3864/خط-مشی-بازاریابی-کشورهای-در-حال-توسعه-2‎Cachedدر این مقاله به بررسی خط مشی بازاریابی کشورهای در حال توسعه می پردازیم. خط مشی بازاریابی در کشور کلمبیا و ایران را به صورت موردی بررسی می کنیم. تعریفی از ...