دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

فیلمسازی مستند

» :: فیلمسازی مستند
من به عنوان یک فیلم ساز آماتور اولین فیلم مستندم را در سال 1376 با عنوان پالوده تولید کردم .در واقع اولین فیلم من پروژه پژوهشی درس تکنولوژی تولیدمواد غذایی بود که من به جای اینکه در قالب مقاله ارائه کنم به صورت فیلم تقدیم استادم مرحوم دکتر شهوه ای کردم. توی اون زمان با اطلاعات کمی که از تصویر برداری – مونتاژ – صداگذاری – صدابرداری و کارگردانی داشتم بدون فیلم نامه مشخص و با اتکا به اون فیلمهای مستند زیادی که دیده بودم (به علت فقر وکمبود امکانات من هرگز امکان داشتن یک دوربین عکاسی رو نداشتم چه برسه به دوربین فیلمبرداری ) توی ذهنم یک دکوپاژ ( یعنی کنار هم قرار دادن ذهنی اجزا یی که فیلم نهایی رو تشکیل میده ) کردم . به اصرار من پدرم یک دوربین فیلمبرداری وی- اچ- اس – پاناسونیک ام 1000 رو از یکی از دوستاش قرض کرد و من که تا به حال هرگز فیلمبرداری نکرده بودم پشت دوربین قرار گرفتم و خودم شدم فیلمبردار و کارگردان کا ر . تنها تلاشی که د ر طول کار میکردم این بود که تا میتونم تصویر بگیرم تا توی مرحله مونتاژ بااصطلاح کم نیارم و حواسمم جمع بود که دوربین همش روی اتوماتیک باشه و وایت بالانسمم (که اون موقع نمیدونستم چیه ) الحمدا.. دوربین خوب داده و امروزهم که فیلم رو نگاه میکنم مشکل زیادی توش نبینم (دست چشم بادومیها درد نکنه با تکنولوژیشون ) خلاصه در طول تصویر برداری سعی میکردم هر جور ملغی که میشه با دوربین بزنم تا پلانهام شبیه مستندهای خارجی بشه اما نشد که نشد .
خرید و دانلود محصول

1394/08/21
فیلم مستند



لینک منبع :فیلمسازی مستند

آموزشگاه مستند فیلمسازی آریا arya.academy/‎Cached Similarهدف اصلی "مدرسه فیلمسازی مستند آریا،" تشکیل کلاس های تئوری و عملی و هدایت هنرجویان به تهیه و ساخت ... پرداخت هزینه سمینار "صدا در مستند" · چرا مدرسه مستند آریا؟ انجمن سینمای جوانان ایران : واحد آموزش iycs.ir/persian/modulespage.aspx?modulename=viewpage...‎Cached Similarدوره 7 ماهه آموزش فیلمسازی به صورت مهارتی و کارگاهی و با هدف آموزش عملی و ... انـواع فـیـلـم کـوتـاه، بـلـنـد، داسـتـانـی، مـستند، تجربه گرا، انـیـمـیـشـن و گـونـه های آن در ... فیلم مستند - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/فیلم_مستند‎Cached Similarفیلم مستند را به عنوان «یک تکنیک فیلم‌سازی، یک سنت سینمایی و شیوه‌ای از تقابل با مخاطب» که دائماً در حال تحول است و هیچ مرزی نمی‌شناسد تعریف کرده‌اند. مراحل تحقیق در فیلمسازی مستند | مدرسه هنر و رسانه آینه ayenehschool.ir/school/تحقیق-در-فیلمسازی-مستند/‎Cached27 ژانویه 2016 ... تحقیق از لوازم کار فیلمسازی مستند است. نمی‌توان از یک طرف داعیه سخن مستند داشت و از طرف دیگر به پژوهش بی‌اعتنا بود. مشاهده بی‌واسطه و نگاه ... دانلود کتاب فیلمسازی مستند - پارس بوک www.parsbook.org/دانلود-کتاب-فیلمسازی-مستند‎Cached Similar29 دسامبر 2012 ... نام کتاب : فیلمسازی مستند. نویسنده : مرتضی بوربوری. ناشر : پارس بوک. زبان کتاب : پارسی. تعداد صفحه : 33. قالب کتاب : PDF. حجم فایل : 169 ... دوره آموزشی: فیلم سازی مستند - از ایده تا فیلم www.karname.ir/fa/2/course/.../فیلم-سازی-مستند---از-ایده-تا-فیلم‎Cachedفیلم سازی مستند - از ایده تا فیلم. استاد/اساتید: مهرداد اسکویی. مدت دوره: سه ماه و نیم. تعداد جلسات: ۱۴. ساعات هر جلسه: ۴. روزهای برگزاری: یک روز در هفته. توضیحات:. فیلمسازی مستند چه ویژگی‌هایی دارد؟ | هزار و یک بوم 1001boom.com/12610/فیلمسازی-مستند-چه-ویژگی‌هایی-دارد؟/‎Cached28 مارس 2016 ... برخلاف سینمای روایی که به نقل داستان‌های زاده تخیلات افراد مختلف می‌پردازد، فیلمسازی مستند به پرده برداشتن از حقایق و بیان وقایع تاریخی ... فیلم‌سازی مستند مشاهده‌گر در جشن تصویر سال - هنرآنلاین honaronline.ir/Pages/News-22239.aspx‎Cachedمستر کلاس مهرداد اسکویی با عنوان فیلم‌سازی ˝مستند مشاهده‌گر˝ با محوریت فیلم‌های اسکویی جایگزین مسترکلاس بازیگری توسط حمید فرخ‌نژاد شد. هفت فیلم‌ساز برجسته سینمای مستند و داستانی - انگار engarmag.com/197/‎Cached11 ژانویه 2014 ... در حالی که بسیاری از فیلم‌سازان جاافتاده سینمای روایی در گذر سال‌ها به فیلم‌سازی مستند روی آورده‌اند (فرقی نمی کند که به صورت مستندهای گروهی ... فیلم سازی مستند - تبلیغاتی - صنعتی -و همایش namayehrasam.persianblog.ir/‎Cached Similarبرخی از تولیدات مستند تلویزیونی: گوهر یگانگی 52 قسمت - تاریخ تشیع 13 قسمت - مساجد ایران 26 قسمت - بیوت النور 13 قسمت - اسلام و توسعه 26 قسمت و... برخی ...