دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان

» :: پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان

این مقیاس توسط صفاری نیا (1390)، بر اساس نظریه لو و آلتمن (1992) و مطالعات تجربی جورجنسن و استدمن (2001) و کیل، موون و تارانت (2004) ساخته شده است. که دیدگاه نگرشی نسبت به دلبستگی مکان دارند. مقیاس مذکور، مشتمل بر 22 سوال می باشد که سه حیطه شناختی (هویت مکان)، عاطفی (دلبستگی عاطفی) و رفتاری (وابستگی مکان و پیوند اجتماعی)، دلبستگی مکان را می سنجد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):

تعداد گویه ها: 22

تعداد مولفه: 4 مولفه (هویت مکان، دلبستگی عاطفی، وابستگی مکان و پیوند اجتماعی)

روایی و پایایی: دارد

نحوه نمره گذاری: دارد

منبع: دارد

نوع فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 7

خرید و دانلود محصول

1394/08/20
پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان , پرسشنامه دلبستگی به مکان , دلبستگی به مکان , پرسشنامه استاندارد دلبستگی , پرسشنامه دلبستگی , دلبستگی



لینک منبع :پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان

پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان - رمضان 95 - رز بلاگ - متفاوت ... ramadan95.rozblog.com/tag/پرسشنامه-استاندارد-دلبستگی-به-مکان‎Cachedاختصاصی از فایل نیک پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان دانلود مجانی و اسان با لینک مستقیم و پرسرعت پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان این مقیاس ... پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان - نیکان لینک| مرجع خرید ... nikanlink.com/product/.../پرسشنامه-استاندارد-دلبستگی-به-مکان‎Cachedدانلود پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان، در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش. توضیحات: این مقیاس توسط صفاری نیا (1390)، بر اساس نظریه لو و آلتمن ... پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان - مرکز دانلود پروژه ها و مقالات اماده www.projeha.net/پرسشنامه-استاندارد-دلبستگی-به-مکان‎Cachedدانلود پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان، در قالب word و در ۷ صفحه به همراه. راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورداستفاده… توضیح : این مقیاس توسط ... پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان - شور باران - روز فا shourebaran20.ruzfa.ir/post/788‎Cached6 جولای 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان- شده اید. پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان - صور فراز sovarfraz.ruzfa.ir/post/1813‎Cached22 جولای 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان ... دانلود فایل ( پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان) 6hap60.sarvdlc.com/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پرسشنامه استاندارد ... دریافت فایل پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان - پرداخت و دانلود آنی 6ggnmh.sarvdlc.com/‎Cachedدریافت فایل پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان - پرداخت و دانلود آنی. پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان | کانون صبای روستای رهن www.canoonsaba.ir/محصول-9164-پرسشنامه-استاندارد-دلبستگی-به/‎Cached28 جولای 2016 ... این مقیاس توسط صفاری نیا (۱۳۹۰)، بر اساس نظریه لو و آلتمن (۱۹۹۲) و مطالعات تجربی جورجنسن و استدمن (۲۰۰۱) و کیل، موون و تارانت (۲۰۰۴) ساخته ... پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان hupnl.gooyadlc.ir/‎Cachedما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پرسشنامه استاندارد ... پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان - اپتیک مبنا opticmabnc.blogroom.ir/post/2945‎Cached1 جولای 2016 ... جهت توضیحات کامل پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان روی دکمه آبی دریافت فایل کلیک کنید تا به صفحه توضیحات کامل بروید.