دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کتاب عجایب هفت گانه

» :: کتاب عجایب هفت گانه

عجایب هفت‌گانه، به هفت اثر برتر معماری و مجسمه سازی دوران باستان اطلاق می‌شود. این هفت اثر ظاهراً اولین بار توسط یک فنیقیایی یونانی‌الاصل به نام آنتیپاتروس در قرن دوم پیش از میلاد در یک کتاب ثبت شده‌است. مشخص نیست که این فرد خودش این آثار را دیده‌است یا نه. به هر حال آنچه مسلم است این است که وی در زمانی می‌زیسته که تمام این شاهکارهای هنری سالم و موجود بوده‌اند و او نمی‌خواست ویرانه‌ها را به هم عصران خود معرفی کند.

تهیه فهرست کامل عجایب هفت گانه در اصل حدود سده دوم پیش از میلاد کامل شده‌است و اولین اشاره به تهیه این مجموعه مکتوب در کتاب تاریخ هرودوت آمده‌است که به سده ۵ پیش از میلاد مربوط برمی‌گردد.

چندین دهه بعد از آن، تاریخ نگاران یونانی درباره بزرگ‌ترین بناهای تاریخی دوران خود شروع به نوشتن کردند. از جمله کالیماکوس (Callimachus) – که در ۳۰۵ تا ۲۴۰ قبل از میلاد می‌زیست – سر کتابدار کتابخانه اسکندریه، «مجموعه‌ای از عجایب جهان» را تهیه کرد. امروزه، تنها چیزی که درباره این مجموعه می‌دانیم، همین عنوان آن است و بس، به این دلیل که این کتاب نیز در آتش‌سوزی بزرگ کتابخانه اسکندریه از بین رفت.

فهرست نهایی عجایب هفت گانه در قرون وسطا تکمیل شد. این فهرست شامل چشمگیرترین بناهای تاریخی جهان باستان بود که از بعضی، شواهد بسیار اندکی در دست بود و تعدادی نیز اصلاً باقی نمانده بودند. آثار کنده کاری هنرمند هلندی مارتن ون هیمسکرک (Marten Van Heemskerck) و کتاب تاریخ معماری یوهان فیشر ارلاخ (Johann Fischer von Erlach) از قدیمی‌ترین منابعی هستند که در آن به این فهرست عجایب هفت گانه اشاره شده‌است.

خرید و دانلود محصول

1394/11/15
دانلود , کتاب , پی دی اف , عجایب هفتگانه



لینک منبع :کتاب عجایب هفت گانه

دانلود کتاب عجایب هفت گانه جهان با فرمت PDF www.yasdl.com/30444/دانلود-کتاب-عجایب-هفت-گانه-جهان.html‎Cached Similar28 فوریه 2013 ... کتاب عجایب هفت گانه جهان به معرفی تمامی آثار به صورت جامع شما را با این عجایب دیدنی بیشتر آشنا می کند . شما هم اکنون می توانید کتاب عجایب ... دانلود کتاب عجایب هفت گانه Pdf | کتابخانه اینترنتی بُرز borz.ir/tag/دانلود-کتاب-عجایب-هفت-گانه-pdf/‎Cached Similarنام کتاب : کتاب آشنایی با عجایب هفت گانه کتاب عجایب هفت گانه. نویسنده : www. pasargad.info. ناشر : ناشناس. زبان کتاب: پارسی. تعداد صفحه : ۵۳. قالب کتاب : ... Images for کتاب عجایب هفت گانه دانلود کتاب عجایب هفتگانه - کتابناک ketabnak.com/book/2267/عجایب-هفتگانه‎Cached Similarمقاله ای در مورد عجایب هفتگانه که به توضیح فلسفه این نام و همچنین معرفی این ابنیه و ... برای آگاهی یافتن از چگونگی مطالعه این کتاب، ویکی کتابناک را ببینید. دانلود کتاب عجایب هفتگانه - پی سی دانلود p30download.com/fa/entry/38937/‎Cached Similar8 ژوئن 2012 ... عجایب هفت‌گانه، به هفت اثر برتر معماری و مجسمه سازی دوران باستان اطلاق می‌شود. این هفت اثر ظاهراً اولین بار توسط یک فنیقیایی یونانی‌الاصل به نام ... دانلود کتاب عجایب هفت گانه www.takbook.com/306...ebooks/دانلود-کتاب-عجایب-هفت-گانه/‎Cached Similarدانلود کتاب عجایب هفت گانه. 0. admin; دانلود ... «کهن‌دیارا» عنوان کتابی است که « فرح» آخرین همسر محمد‌رضا پهلوی آن را به رشته تحریر درآورده است. کهن ‌دیارا» از پنج ... دانلود کتاب عجایب هفتگانه - کتاب سبز ketabesabz.com/book/12979/دانلود-کتاب-عجایب-هفتگانه‎Cached Similar12 ژوئن 2012 ... عجایب هفت‌گانه، به هفت اثر برتر معماری و مجسمه سازی دوران باستان اطلاق می‌شود. این هفت اثر ظاهراً اولین بار توسط یک فنیقیایی یونانی‌الاصل به نام ... مرجع دانلود کتاب - دانلود کتاب عجایب هفتگانه readbook.ir/231/‎Cached Similarبرای دریافت جدیدترین کتاب ها و مقالات اضافه شده به سایت در ایمیلتان روی عکس زیر کلیک کنید: همچنین جهت .... تعداد بازدیدها : 2414; دانلود کتاب عجایب هفتگانه دانلود کتاب عجایب هفتگانه - پارس بوک www.parsbook.org/دانلود-کتاب-عجایب-هفتگانه‎Cached Similarتهیه فهرست کامل عجایب هفت گانه در اصل حدود سده دوم پیش از میلاد کامل شده‌است و اولین اشاره به تهیه این مجموعه مکتوب در کتاب تاریخ هرودوت آمده‌است که به سده ۵ پیش ... عجایب هفت‌گانه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/عجایب_هفت‌گانه‎Cached Similarعجایب هفت‌گانه، به هفت اثر برتر معماری و مجسمه سازی دوران باستان اطلاق می‌شود. ... نام انتیپاتر صیدایی در قرن دوم پیش از میلاد در یک کتاب ثبت شده‌است، اگر چه این ...