دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل

» :: فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل

در این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح منحنی و سوراخ در نرم افزار پاورمیل نشان داده شده است. برای ایجاد این قطعه به عملیات خشن کاری،پرداخت و سوراخکاری نیاز است. در این ویدئو با نحوه شبیه سازی خشن کاری،پرداخت کاری،سوراخکاری،محاسبه زمان ماشینکاری، کنترل برخورد ابزار و هولدر با قطعه کار و گرفتن جی کد آشنا خواهید شد.


برای نمایش ویدئو از نرم افزار Kmplayer استفاده کنید

خرید و دانلود محصول

1394/12/09
ماشینکاری سطوح در پاورمیل , فرزکاری سطوح , فرزکاری قطعه سوراخدار , فرزکاری و سوراخکاری در پاورمیل , نرم افزار پاورمیل , سطوح منحنی و سوراخ در پاورمیل , سوراخکاری در پاورمیل , فیلم آموزشی فرزکاری



لینک منبع :فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل

فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل sciarticle.sellfile.ir/prod-379654-فیلم+آموزشی+ماشینکاری+قطعه+سوراخدار+و++دارای+سطوح+منحنی+در+پاورمیل.html‎Cachedدر این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح منحنی و سوراخ در نرم افزار پاورمیل نشان داده شده است. برای ایجاد این قطعه به عملیات خشن ... فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و با سطوح منحنی در پاورمیل farafile.ir/.../فیلم-آموزشی-ماشینکاری-قطعه-سوراخدار-و-با-سطوح-منحنی-در-پاورمیل‎Cachedدانلود فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در نرم افزار پاورمیل (PoweMill). در این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح ... فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل f12ranaa.adnashop.ir/page-65399.html‎Cachedدانلود فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در نرم افزار پاورمیل (PoweMill). در این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح . فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل ... bookestan2.zepo.ir/.../فیلم-آموزشی-ماشینکاری-قطعه-سوراخدار-و--دارای-سطوح-منحنی-در-پاورمیل فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل. در این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح منحنی و سوراخ در نرم افزار ... فیلم آموزشی ماشین کاری سطوح در نرم… dl.searcharticle.ir/product/12937‎Cached20 مارس 2016 ... چکیده کوتاه: در این آموزش با نحوه شبیه سازی خشن کاری سطوح، پرداخت کاری ... در این ویدئو نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه با سطوح منحنی در نرم افزار پاورمیل نشان داده شده است. ... فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای… نرم افزار پاورمیل بایگانی - توتال فایلز totalfiles.ir/tag/نرم-افزار-پاورمیل/‎Cachedدانلود از توتال فایلز – فیلم آموزشی سوراخکاری در نرم افزار پاورمیل ... فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل در این فیلم آموزشی نحوه ... سوراخکاری در پاورمیل بایگانی - توتال فایلز totalfiles.ir/tag/سوراخکاری-در-پاورمیل/‎Cachedفیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل در این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح منحنی و سوراخ در نرم افزار ... فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در پاورمیل ... yahoo-market.ir/فیلم-آموزشی-ماشینکاری-قطعه-سوراخدار-و/‎Cached15 جولای 2016 ... در این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح منحنی و سوراخ در نرم افزار پاورمیل نشان داده شده است. برای ایجاد این قطعه به ... فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای… — avi — سیامک مقاله! edu.siamakarticle.ir/avi/فیلم-آموزشی-ماشینکاری-قطعه-سوراخدار.php‎Cached7 مه 2015 ... در این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح منحنی و سوراخ در نرم افزار پاورمیل نشان داده شده است. برای ایجاد این قطعه به ... خرید اینترنتی آسان از فروشگاه اینترنتی madaropedararamegan fmadaropedararamegana.saharstore.ir/‎Cachedدانلود فیلم آموزشی ماشینکاری قطعه سوراخدار و دارای سطوح منحنی در نرم افزار پاورمیل (PoweMill). در این فیلم آموزشی نحوه شبیه سازی ماشینکاری یک قطعه دارای سطوح .