دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

شیوه سخنرانی موثر و فن بیان

» :: شیوه سخنرانی موثر و فن بیان

اعتراف هزاران نفر درباره سخنرانی چنین بوده است : موقعی که از من خواسته می شود سخنرانی کنم


چنان دست و پایم را گم می کنم و دچار ترس می شوم که قادر نیستم درست فکر کنم، درست حواسم را


جمع کنم و درست به یاد بیاورم که میخواستم چه بگویم. من می خواهم اعتماد به نفس داشته باشم و


بتوانم در حالی که جلوی جمع ایستاده ام، فکر کنم. می خواهم افکارم نظم منطقی داشته باشد و می خواهم


حرف هایم را خیلی روشن و به طریقی که افراد را کاملاً متقاعد کند، در جلو جمع بیان کنم.


منظور از تأیید گرفتن این است که گوینده بداند که به هدف خود رسیده است و مطالب توسط شنونده


درک و پذیرفته شده است یا خیر. تأیید گرفتن اگرچه به عنوان سومین مرحله از سخنرانی مؤثر ذکر شده


است اما در بسیاری از موارد با مرحله دوم یعنی ارائه همراه است و در پایان هر جمله یا قسمت ممکن است


لازم باشد از شنوندگان تأیید گرفته شود.


خرید و دانلود محصول

1394/06/03
مهمترین نکات و ملاحظات در باره ارائه کردن سخنرانی , تأثیر وضع ظاهری- تأثیر چهره گشاده , تأثیر سخن و نفوذ کلام , تأیید گرفتن و توجه به واکنشها و بازخورد ها , ویژگیهای ارتباط گفتاری



لینک منبع :شیوه سخنرانی موثر و فن بیان

دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان - کتابناک ketabnak.com/book/29735/شیوه-سخنرانی-مؤثر-و-فن-بیان‎Cached Similarشیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان. نویسنده: ایرج هاشمی. اعتراف هزاران نفر درباره سخنرانی چنین بوده است : موقعی که از من خواسته می شود سخنرانی کنم چنان دست و پایم را ... دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان - پارس بوک www.parsbook.org/کتاب-شیوه-سخنرانی-مؤثر-و-فن-بیان‎Cached Similarتوضیحات : اعتراف هزاران نفر درباره سخنرانی چنین بوده است : موقعی که از من خواسته می شود سخنرانی کنم چنان دست و پایم را گم می کنم و دچار ترس می شوم که قادر ... دانلود کتاب شیوه سخنرانی موثر و فن بیان mihandownload.com/.../shive-sokhanrani-moaser-va-fane-bayan.php‎Cached Similar15 ژوئن 2012 ... برای دانلود رایگان کتاب "شیوه سخنرانی موثر و فن بیان" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید. لینک های دانلود دانلود از لینک مستقیم با حجم 250 ... دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان | بارانی خبر دیواندره baraninews.ir/دانلود-کتاب-شیوه-سخنرانی-مؤثر-و-فن-بیان/‎Cachedعنوان: شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان نویسنده: ایرج هاشمی مترجم: - تعداد صفحات: 26 زبان: فارسی نوع فایل: PDF حجم: 235. دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان ketabfarsi.ir/شیوه-سخنرانی-مؤثر-و-فن-بیان‎Cached Similarآموزش فن بیان, اعتماد به نفس هنگام سخنرانی, تکنیک های جذب مخاطب, چطور سخنرانی کنیم, دانلود کتاب شیوه صحیح سخنرانی, دانلود کتاب فن بیان, شیوه سخنرانی, ... میرزاده - شیوه سخنرانی موثر و فن بیان mohammadmirzade.blogfa.com/post/27‎Cachedشیوه سخنرانی موثر و فن بیان بنابر تحقیق محمد میرزاده کوهشاهی شما به عنوان مدیر یا سرپرست، بسیاری از اوقات لازم است در حضور جمع صحبت کنید. این جمع ممکن است ... دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان - ایرج هاشمی بایگانی ... dl4success.com/tag/دانلود-کتاب-شیوه-سخنرانی-مؤثر-و-فن-بیان/‎Cached Similarخانه / بایگانی برچسب: دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان – ایرج هاشمی ... مهم و مؤثر در پیشرفت شغلی شما است، در کتاب آماده شده با روش موثر سخنرانی در جمع ... دانلود کتاب شیوه سخنرانی موثر و فن بیان | کتابخانه اینترنتی بُرز borz.ir/شیوه-سخنرانی-مؤثر-و-فن-بیان/‎Cached Similarنام کتاب : شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان آموزش سخنرانی موثر. نویسنده : ایرج هاشمی. ناشر : پارس بوک. زبان کتاب: پارسی. تعداد صفحه : ۲۶. قالب کتاب : PDF. مرجع دانلود کتاب - دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان - ایرج ... readbook.ir/3123/‎Cached SimilarDeprecated: Usage of short open tag ... دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان - فن بیان،اصول سخنرانی و ... fann-e-bayan.blogfa.com/post-2410.aspx‎Cached Similarفن بیان،اصول سخنرانی و هنرگویندگی وگفتگو - دانلود کتاب شیوه سخنرانی مؤثر و فن بیان - آشنائی با فن خطابه ، اصول مخاطب شناسی ، مناظره ،مباحثه ، تدریس ،قصه ...