دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه

» :: پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه

بیماری و مواقع انتقال آن

بیماری به همه حالت های غیر طبیعی در بافت و یا عمل حیوان(میگو) گویند . این بدان معنا است که بیماری همیشه دو اثر هوامل بیماری زای ویروسی ، باکتریایی ، انگل و قارچی نیستند ، بلکه مشکلات و مسائل تعذیه ای و محیطی نیز باعث پایین آمدن محصول می گردند را شامل می شود .

بیشتر بیماری ها نتیجه جمع شدن چند عامل مؤثر ایجاد می شوند حتی بیماری های عفونی نیز در اثر حضور ساده باکتری ها و یا ویروس ها ایجاد نمی شود . در حقیقت با وجود یک عامل بیماری زا ، میگو به بیماری دچار نمی شود زیرا بسیاری از این عوامل بیماری زا ، خود به عنوان بخشی از فلور میکروبی بدن میگر به حساب می آیند به عبارت دیگر ،بیشتر بیماری های میگو در اثر آمیختن شرایط نامساعد محیطی و تعذیه ای به وجود می آیند که نتیجه آن موجب آسیب رساندن به میگو و یا کاهش ظرفیت ایمنی بدن میگو در مبارزه با بیماری ها می شود .

8 تا 90 درصد از بیماری های میگر دارای عوامل ثانویه هستند:

اگر فاکتورهای کیفیت آبی که میگو در آن زیست می کند در حد مطلوب باشد و با میگر از شرایط تعذیه ای صحیحی برخوردار باشد حتی با وجود عوامل بیماری زا در محیط ، بیماری ایجاد نمی شود اما چنان که میگو تحت استرس های محیطی و تغذیه ای نامناسب قرار گیرد زمینه بروز بیماری مساعد می شود .

وقتی که بیماری در استخری ایجاد می شود مشکل است به توان جلوی آن را گرفت ، زیرا در این زمان میگو ضعیف شده و ایمنی بدنش کاهش یافته است .

خرید و دانلود محصول

1395/03/03
تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه , میگو , درباره ی میگو , بیماری های ابزیان , تحقیق شیلاتی , رشته شیلات , روش ها ی تشخیص بیماری میگو , رفتار میگو , تغذیه میگو , ظاهر میگو , رنگ بدن , آماده سازی خوب استخر شامل , درمان , دارو , روش , و , کار , پرورش توپرورش تواپرورش توام ماهی و میگو م ماهی و میگو ام ماهی و میگو
رشته : شیلات | تعداد صفحات : 35 صفحه | گرایش : تکثیر و پرورش ابزیان |



لینک منبع :پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه

پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه - مرکز خرید ... javaldooz.adnashop.ir/page-51140.html‎Cached22 ا کتبر 2010 ... یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از بروز بیماری در ماهیان یک مزرعه می باشد از طرف ..... برای تشخیص عکس العمل آنتی بادی در برابر باکتری ... پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه - خرید پستی با ... fhassanemamdosta.adnashop.ir/page-43607.html‎Cached4 مارس 2015 ... پاور پو ینت .... در دهه ی 1990 پرورش میگو درمناطق ساحلی چین به شدت به بیماری های مختلف به ... استفاده سریع از روش های حساس و دقیق تشخیص ویروس ... آی بلاگ ها : پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه allfiles-bsky.iblogha.com/page-247.html‎Cachedپاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه. بیماری و مواقع انتقال آن. بیماری به همه حالت های غیر طبیعی در بافت و یا عمل حیوان(میگو) گویند . این بدان معنا ... پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه - فایلگاه filegah.ir/پاور-تشخیص-و-پیشگیری-از-بیماریهای-میگو/‎Cached24 ژوئن 2016 ... پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه. بیماری و مواقع انتقال آن. بیماری به همه حالت های غیر طبیعی در بافت و یا عمل حیوان(میگو) ... پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/05/23/post-20683/‎Cached2 روز پیش ... پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه بایگانی ... persianfiles.ir/tag/پاور-تشخیص-و-پیشگیری-از-بیماریهای-میگو/‎Cachedبرچسب مطالب: پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه. پاور دو فصل اول درس اصول و روش صید آبزیان. محصولات دانلودی. توسط administrator ژوئن 21, ... روش ها ی تشخیص بیماری میگو بایگانی - گوفایل gofiles.top/tag/روش-ها-ی-تشخیص-بیماری-میگو/‎Cachedپاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه بیماری و مواقع انتقال آن بیماری به همه حالت های غیر طبیعی در بافت و یا عمل حیوان(میگو) گویند . این بدان معنا ... فرم خرید پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه - قیمت ... https://selz.ir/.../18987329-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-...‎Cachedفرم خرید پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه محدوده قیمت از 4000 تومان از فروشگاه پروژه یاب دانلود پروژه و مقاله. Digital Review | کنترل کننده های صنعتی فیلدباس allfiles-bsky.digital-review.ir/page-2188.html‎Cached... پاور دو فصل اول درس اصول و روش صید آبزیان · پاور دو فصل اول درس اصول و روش صید ... پاور تشخیص و پیشگیری از بیماریهای میگو در مزرعه · پاور تشخیص و ... بیوسکیوریتی در سطح فارم و بیماری لکه سفید در میگو | گروه کیمیا ... kf-group.ir/?p=2191‎Cached Similarبیماری‌های میگو که در اثر ویروس‌های بیماریزای خطرناک مانند لکه سفید (WSSD)، ویروس ... اصول بیوسکیوریتی در سطح استخر، مزرعه، کشوری و منطقه‌ای، اهمیت فزاینده‌ای در ... خطر در سطح استخر جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های میگو (از جمله لکه سفید) .... تشخیص فارمی، دفع مناسب میگوهای مرده می‌تواند از شدت بیماری در فارم بکاهد.