دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

ساختمانهای اسکلت فلزی

» :: ساختمانهای اسکلت فلزی
ستون فلزیستون عضوی است که معمولا به صورت عمودی درساختمان نصب می شود و بارهای کف ناشی از طبقات به وسیله تیر و شاهتیر به آن منتقلمی گردد و توسط آن به شالوده و سپس به زمین انتقال می یابد
.
شکل ستونهاشکل سطح مقطع ستونها معمولا به مقدارو وضعیت بار وارد شده بستگی دارد . برای ساختن ستونهای فلزی از انواع پروفیل وورقها استفاده می شود . عموما ستونها از لحاظ شکل ظاهری به دو گروه تقسیم می شوند :
الف : نیمرخ ( پروفیل ) نورد شده شامل انواع تیر آهنها وقوطیها : بهترین پروفیل نورد شده برای ستون ، تیر آهن بال پهن یا قوطیهایمربع شکل است ، زیرا از نظر مقاومت بهتر از مقاطع دیگر عمل می کند . ضمن اینکه دربیشتر مواقع عمل اتصالات تیرها به راحتی روی آنها انجام می گیرد .
ب : مقاطع مرکب : هرگاه سطح مقطع و مشخصات یک نیمرخ ( پروفیل ) بهتنهایی برای ایستایی ( تحمل بار وارد شده و لنگر احتمالی ) یک ستون کافی نباشد ، ازاتصال چند پروفیل به یکدیگر ستون مناسب آن ( مقاطع مرکب ) ساخته می شود .
علل استفاده از مقاطع مرکب درستونها
1 - در صورتی که سطح مقطع نیمرخهای نورد شده تکافوی سطحلازم را برای ستون نکند ، با ساختن مقطع مرکب سطح لازم ساخته می شود .
-2 نیازاجباری به مقاطع با شکل هندسی خاص از نظر اتصالات دیگر به ستون خرید و دانلود محصول

1394/10/14
دانلود تحقیق ساختمان با اسکلت فلزی , ساختمان با اسکلت فلزی , تحقیق ساختمان با اسکلت فلزی , ساختمانهای اسکلت فلزی



لینک منبع :ساختمانهای اسکلت فلزی

Images for ساختمانهای اسکلت فلزی اسکلت فلزی ساختمان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اسکلت_فلزی_ساختمان‎Cachedتیر آهن و ناودانی از اصلی ترین اعضای تشکیل دهندهٔ ساختمان فلزی می‌باشد. ... در اسکلت فلزی نبشی مورد مصرف زیادی دارد از جمله برای اتصال پل به ستون (نبشی زیر ... ‎۱ اسکلت فلزی - ‎۲ پروفیل‌های آهنی مورد استفاده ... - ‎۳ نبشی تقویت شده به وسیله لچکیاسکلت فلزی ساختمان abadsazeh-moradi.blogfa.com/‎Cached Similarبا یاد و نام خدای مهربان. آباد سازه فلزی مرادی با بیش از پانزده سال تجربه در رابطه با اجرا انواع سازه های فلزی ساختمانی در استان تهران و سایر نقاط کشور مشغول به خدمت ... اسکلت فلزی ساختمان - برآورد هزینه ساخت اسکلت بتنی و اسکلت فلزی abadsazeh-moradi.blogfa.com/post/5‎Cached Similarمقایسه هزینه ساخت اسکلت بتنی و فلزی. این یک اشتباه بزرگ و فاحش است که بگوییم هزینه ساخت اسکلت بتنی در یک ساختمان کمتر از هزینه ی سازه فولادی آن است . مزایا و معایب اسکلت فلزی در مقایسه با اسکلت بتنی - ساختمون دات کام www.sakhtemoon.com/article/87/‎Cachedاز آنجاییکه اسکلت اکثر ساختمان ها در کشور ما فلزی یا بتنی بوده و ساختمانهای بنایی غیر مسلح با محدودیتهای خاص ساخته می شوند ، آشنایی با مزایا و معایب ساختمانها ... معماری نیوز - مقایسه ساختمانهای بتنی و فولادی www.memarinews.com/fa/doc/.../مقایسه-ساختمانهای-بتنی-فولادی‎Cached18 فوریه 2011 ... بنابراین در ساختمان‌های عادی کمتر از 6 طبقه در نهایت از این منظر تفاوت زیادی وجود ندارد. در اسکلت‌های فولادی حتماً باید تمام اسکلت آماده باشد تا بتوان ... عمران - مزایا ومعایب ساختمان های اسکلت فلزی ( مزایا و معایب ساختمانهای ... www.civil-tafresh.blogfa.com/post-44.aspx‎Cached Similarبا توجه به اینکهساختمان های احداثی در کشور ما اکثرا" بصورت فلزی یا بتنی بوده و ساختمانهای بنایی غیر مسلح با محدودیت خاص طبق آئین نامه 2800 زلزله ایران ... مقاله اجزای ساختمان اسکلت فلزی www.research-paper.ir/civil/مقاله-اجزای-ساختمان-اسکلت-فلزی.html‎Cached Similarقسمتهای مختلف ساختمان اسکلت فلزی : پی و فنداسیون ستون تیر تیرهای فرعی ( تیرچه) ـ مسائل اجرایی در ساختمان های با اسکلت فولادی از صفر تا صد | عمران ... www.civilservice.ir/مسائل-اجرایی-در-ساختمان-های-با-اسکلت-فو/‎Cached Similar17 مه 2014 ... این فایل تمامی نکات اجرایی ساختمان های با اسکلت فولادی از جمله سرفصل های زیر را در بر می گیرد: فصل اول : اشنایی با سازه های اسکلت فولادی ... ساختمان های اسکلت فلزی - -عمران-----omran-esf ...عمران - blogfa.com omran-esf.blogfa.com/post/47/ساختمان-های-اسکلت-فلزی‎Cached Similarساختمان های اسکلت فلزی: در این نوع ساختمان ها برای ساختن ستون ها و پل ها از پروفیل های فولادی استفاده می شود. در کشور ما معمولا ستون ها را از تیر آهن های I دوبل یا بال ...