دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دیکشنری زبان انگلیسی

» :: دیکشنری زبان انگلیسی
بادرود
در این دیکشنری میتوان بیت از 230 هزار لغت انگلیسی به فارسی و بلعکس را یافت که در ضمینه های علوم مهندسی،کامپیوتر،عمران،معماری،شیمی،نجوم،روانشناسی،بازرگانی،ورزش،علوم نظامی و... می باشد.

* امکان جستجو کلمات دیکشنری به صورت آفلاین و نمایش لیست کاملی از کلمات موجود بمنظور مشاهده کلمات مرتب * امکان ترجمه آنلاین متون و جملات انگلیسی پس از کپی در حافظه موقت با استفاده از مترجم گوگل .
و... .
خرید و دانلود محصول

1394/05/28
نمونه سوال



لینک منبع :دیکشنری زبان انگلیسی

دیکشنری آنلاین انگلیسی و فارسی dic.amdz.com/‎Cached Similarدیکشنری آنلاین انگلیسی به فارسی و فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی. فرهنگ واژگان فارسی به انگلیسی www.farsilookup.com/p2e/?lang=fa‎Cached Similarpersian to english , english to english and perisan to persian dictionary. ... فارسی | English ... فارسی به انگلیسی, انگلیسی به فارسی ... دیکشنری آنلاین ترجمه و مترجم، انگلیسی به فارسی و فارسی به ... bestdic.ir/‎Cached Similarدیکشنری و مترجم آنلاین ترجمه متن شما در سریعترین زمان بوسیله مجرب ترین مترجمان تنها کافیست ثبت سفارش کنید و ترجمه متن خود را بصورت تایپ شده دریافت ... ‎ترجمه گوگل و ترجمه آنلاین - ‎سفارش ترجمه متن - ‎English mode - ‎تمام لغاتفست دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی: Fast ... https://www.fastdic.com/‎CachedFastdic, دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی همراه با فونتیک، پاره های سخن، تلفظ کلمات به صورت آنلاین و نرم افزارهای iPhone - iPad - Android. دیکشنری online انگلیسی به فارسی نارسیس www.narcissoft.com/onlinedic.asp‎Cached Similarاین دقیقا چیزیست که برای مطالعه زبان انگلیسی احتیاج دارید، یک دیکشنری، با نوزده زمینه تخصصی، شامل اطلاعات مختلفی مثل تلفظ واقعی با دو لهجه آمریکایی و ... دانلود رایگان دیکشنری انگلیسی به فارسی , فارسی به انگلیسی ... patoghu.com/.../1310-دانلود-دیکشنری-انگلیسی-به-فارسی-و-فارسی-به-انگلیسی.html‎Cached Similarنام یک دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی کاملا رایگان است. که با قابلیت های فراوان خود, به یکی ا. مترجم Google https://translate.google.com/?hl=fa‎Cachedسرویس رایگان Google کلمات، عبارات و صفحه‌های وب را فوراً به زبان انگلیسی و بیش از ۱۰۰ زبان دیگر ترجمه می‌کند. دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دیانا www.asriran.com/.../دانلود-دیکشنری-انگلیسی-به-فارسی-و-فارسی-به-انگلیسی-دیانا‎Cached Similarدیانا یک دیکشنری قدرتمند جهت ترجمه کلمات و همچنین تلفظ آن ها می باشد این دیکشنری فارسی بوده و بیش از ۵۲۰۰۰ لغت در آن ثبت شده است. شما می توانید جدیدترین ... دیکشنری انگلیسی به فارسی - Tarjomeh.com - Tarjomeh.com ترجمه https://www.tarjomeh.com/dictionary.htm‎Cached Similarدیکشنری انگلیسی فارسی و انواع دیگر فرهنگ های لغت از جمله فرانسه، آلمانی و اسپانیایی به همراه فرهنگ واژگان تخصصی رشته های مختلف. دانلود فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی دانشجو p30download.com/fa/entry/12348/‎Cached Similarفرهنگ لغت دو زبانه دانشجو، فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی دارای بیش از 50000 لغت انگلیسی و 80000 لغت فارسی می باشد.