دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آشنایی با تکنولوژی وایمکس

» :: آشنایی با تکنولوژی وایمکس

وایمکس (WiMAX) یک روش بدون سیم فوق العاده سودمند در زمینه دسترسى تمامى کاربران به اینترنت و ارائه خدمات الکترونیکی شهری می‌باشد. برای این‌که بهتر به نقشی که فناوری وایمکس در تغییر و تحولات سیستم ارتباطی ایفا می‌کند، پی ببرید، تصور کنید که در هر کجا و هر زمان خواهید توانست با استفاده از لپ تاپ خود به دنیای اینترنت دسترسی داشته باشید. وایمکس فناوری قدرتمندی است که می‌تواند تحرک واقعی را برای شبکه به ارمغان آورد. در زمانی نه چندان پیش،‌ اکثر خریداران رایانه خوشحال بودند که دستگاه جدیدشان یک مودم دارد که به شکل داخلی در آن نصب شده است. در آن روزها کاربر می‌توانست یک مگابایت را در حدود 5 دقیقه (بسته به سرعت ارتباط و اتصال) دانلود کند؛ با سیستم وای-فای (WI-FI)همین کاربر می‌تواند یک مگابایت را در مدت یک ثانیه دانلود کند. وایمکس حتی سرعت بالاتری را در حوزه‌های گسترده‌تری ارایه می‌دهد.

از مزیت‌های فناوری نوظهور وایمکس نسبت به فناوری‌های قدیمی‌تر از خود (نظیر وای فای) این است که وایمکس می‌تواند ورودی‌ای باشد که به کاربران اجازه می‌دهد بدون محدودیت در سراسر کشور حرکت کنند. با این ویژگی، اینترنت قابل جابجایی و حمل و نقل خواهد شد که این امر سرعت روآوردن صاحبان کسب و کار به استفاده از مزیت‌هایی که اینترنت برای آن‌ها فراهم می‌کند را، بیشتر از پیش خواهد نمود.

فهرست مطالب:

_وایمکس چیست؟

_سیستم وایمکس

_دو راه دسترسی به شبکه وایمکس

_وایمکس چگونه کار میکند؟

_چند نوع وایمکس داریم؟

_تفاوت وایمکس با WI-FI

_پیاده سازی وایمکس

_مودم های وایمکس

_مشکلات وایمکس

_ویژگی های وایمکس

_مزایای وایمکس

_وایمکس در ایران

_سه پیش بینی در مورد آینده وایمکس

خرید و دانلود محصول

1394/07/16
پاورپوینت آشنایی با تکنولوژی وایمکس , آشنایی با تکنولوژی وایمکس , وایمکس
تعداد صفحات پروژه : 19 | پاورپوینت : آشنایی با تکنولوژی وایمکس | درس : شیوه ارایه مطلب |



لینک منبع :آشنایی با تکنولوژی وایمکس

آشنایی با وایمکس | شرکت ارتباطات مبین نت mobinnet.ir/wimax‎Cached Similarآشنایی با فناوری وایمکس. وایمکس (WiMAX) مخففی است برای قابلیت تبادل و استفاده‌ اطلاعات در سطح جهانی برای دستیابی از طریق مایکروویو یا همان Worldwide ... آشنایی با Wimax - - صفحه اصلی shakhen.parsiblog.com/Posts/159/آشنایی+با+Wimax/‎Cachedتکنولوژی WiMAX و استانداردهای آن با هدف انتقال اطلاعات به‌صورت بی‌سیم و ارزان قیمت طراحی و به بازار معرفی شد. این تکنولوژی از لحاظ کاربری شباهت‌های زیادی به ... net work - آشنایی با تکنولوژی WiMax amin-net92.mihanblog.com/extrapage/4‎Cachedمعرفی تکنولوژی(802.16):WIMAX. Wimaxیکی ازاستانداردهای شبکه بی سیم درزمینه دسترسی کاربران به ارتباطی سریع ومطمئن می باشد.این نام ازحروف ... آشنایی با وایمکس - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/modules.php?...آشنایی_با_وایمکس‎Cachedمعرفی کامل تکنولوژی وایمکس (Wimax). امروزه دسترسی به اینترنت در بیشتر موارد به سه طریق زیر امکان پذیر است : 1) دسترسی باند پهن (Broad Band): دسترسی ... آشنایی با تکنولوژی وایمکس - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/04/17/post-2518/‎Cached7 جولای 2016 ... آشنایی با تکنولوژی وایمکس - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. آشنایی با تکنولوژی وایمکس dl.searcharticle.ir/product/46661‎Cached21 ژوئن 2016 ... چکیده کوتاه: پاورپوینت آشنایی با تکنولوژی وایمکس برای درس شیوه ارائه مطلب و ارائه برای سایر دروس دانشگاهی قابل ویرایش دسته بندی: ... آشنایی با تکنولوژی های Wifi - Wireless - Wimax - پرشین فان www.persianfun.org/.../آشنایی-با-تکنولوژی-های-wifi-wireless-wimax/‎Cached Similar Rating: 4.5 - Review by Milad 28 ژانویه 2015 ... آشنایی با تکنولوژی های Wifi – Wireless-Wimax. Wireless چیست ؟ Wireless به تکنولوژى ارتباطى اطلاق مى شود که در آن از امواج رادیویى، مادون قرمز و ... پاورپوینت آشنایی با تکنولوژی وایمکس - فایلود fiload.ir/product/19271/پاورپوینت-آشنایی-با-تکنولوژی-وایمکس‎Cachedپاورپوینت آشنایی با تکنولوژی وایمکس برای درس شیوه ارائه مطلب به همراه تصاویر در قالب 19 اسلاید، وایمکس (WiMAX) یک روش بدون سیم فوق العاده سودمند در زمینه ... آشنایی با تکنولوژی وایمکس - دانلود پایان نامه downloadthesis.fileyar.ir/product-679-Introduction-to-WiMAX-technology.aspx‎Cachedحجم فایل: 1541 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 19. پاورپوینت آشنایی با تکنولوژی وایمکس برای درس شیوه ارائه مطلب و ارائه برای سایر دروس دانشگاهی قابل ویرایش ... آشنایی با وایمکس - اروم رایانه سروش www.urshome.com/portal/index.php/80.../66-2012-02-12-15-05-38‎SimilarThis site may harm your computer. با آزمایش وایمکس در کشورهای درحال توسعه کشورهای جهان اول نیز به استفاده از این فن .... و بسیاری دیگر نیز گنجانده شده‌است که این تکنولوژی را به یکی از رقبای جدی ...