دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری

» :: مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری
استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری

مایروپی گری، نیکلاس کنستانتوپولوس، میشل بکیاریس


چکیده:
تعریف اصلی CRM آن را به عنوان یک فرایند استراتژیک ترکیبی از شیوه های مدیریت، دانش، منابع و نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری مناسب یک شرکت، خدمت بهتر به نیازهای مشتریان و افزایش وفاداری آنها توصیف می کند. این دیدگاه تا حد زیادی به حمایت از فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار بستگی دارد. آیا عادت به این نرم افزار برای استراتژی شرکت های بزرگ و به هم پیوستن فرهنگ سازمانی توسعه یافته طراحی شده است؟این مقاله به بررسی ارتباط بین وجود نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری در شرکت بین المللی با استراتژی های بتن شرکت توسعه و اجرا توسط شرکت پرداخته است. نتایج تجربی نشان داد زمانی که یک شرکت از اطلاعات نرم افزار CRM استفاده میکند ، استراتژی های بازاریابی سپس چندگانه را به مشتریان روش ها و بازارها، استراتژی های بازار پیچیده و استراتژی شرکت های بزرگ با دخالت بین المللی بالا در حال توسعه، در حقیقت منعکس کننده ایجاد یک ساختار استراتژیک، برون گرا و فرهنگ مشتری شرکت های بزرگ متمرکز شده است.
کلمات کلیدی: اطلاعات مشتری،استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی، CRM

خرید و دانلود محصول

--

1394/08/23
استراتژی شرکت , فرهنگ سازمانی , اطلاعات مربوط به مشتری , CRM , مقاله انگلیسی مدیریت با ترجمه فارسی



لینک منبع :مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری

pdf مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به ... f1020.ir/tag/pdf-مدیریت-158-استراتژی-شرکت،-فرهنگ-سازمانی/‎Cachedتعریف اصلی CRM آن را به عنوان یک فرایند استراتژیک ترکیبی از شیوه های مدیریت، دانش، منابع و نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری مناسب یک شرکت، خدمت بهتر ... مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری www.allfiles.blogsky.com/1395/04/30/post-8802/‎Cached20 جولای 2016 ... تعریف اصلی CRM آن را به عنوان یک فرایند استراتژیک ترکیبی از شیوه های مدیریت، دانش، منابع و نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری مناسب یک ... مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری persianfiles.ir/مدیریت-158-استراتژی-شرکت،-فرهنگ-سازمانی/‎Cached10 ساعت قبل ... مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری صنعتی بازرگانی حساب رایتل پروژه استراتژیک دانلود زمان شیراز مالی ... مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری fnameea.adnashop.ir/page-36991.html‎Cachedﺑﺮرﺳـﯽ و ارزﯾﺎﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳـﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان اﺑﺰاری ﺑﺮای ﺟﻤﻊآوری اﻃﻼﻋﺎت ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ و ﻣﺪﯾﺮان را ﻗﺎدر .. . دﻧﯿﺴﻮن ﻃﺮاﺣﯽ ﮐﺮده در ﺑﯿﺶ از ﻫﺰاران ﺷﺮﮐﺖ وﺳﺎزﻣﺎن درﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن اﺟﺮا ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ. مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری https://selz.ir/.../11258153-مدیریت-158-استراتژی-شرکت-فرهنگ-سازمانی-و-اطلاعات-مربوط-به-مشتری‎Cachedتعریف اصلی CRM آن را به عنوان یک فرایند استراتژیک ترکیبی از شیوه های مدیریت، دانش، منابع و نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری مناسب یک شرکت، خدمت بهتر ... فرم خرید مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات ... https://selz.ir/.../3353546-فرم-خرید-مدیریت-158-استراتژی-شرکت-فرهنگ-سازمانی-و-اطلاعات-مربوط-به-م‎Cachedفرم خرید مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری محدوده قیمت از 20000 تومان از فروشگاه اورانوس. مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به ... filegah.ir/مدیریت-158-استراتژی-شرکت،-فرهنگ-سازمانی/‎Cached16 ژوئن 2016 ... تعریف اصلی CRM آن را به عنوان یک فرایند استراتژیک ترکیبی از شیوه های مدیریت، دانش، منابع و نرم افزار اطلاعات مربوط به مشتری مناسب یک ... مدیریت (کلیه گرایش ها) - پرتال پروژه های دانشگاهی parsproje.com/prp/105-prm.html‎Cached SimilarPRM7- پروپوزال برنامه ریزی استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق(25000 تومان) ... تهدیدهای محیطی و ارزیابی داخلی مربوط به برنامه ریزی استراتژیک20000 تومان ... PRM29- پروپوزال بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت ... PRM44- پروپوزال تأثیر سیستم اطلاعات مدیریت بر رضایت مشتریان 18000 تومان . نرم افزار crm| موتور جستجوی یوز yooz.ir/blogs/search/?q=نرم%20افزار%20crm&h=1005‎Cached27 جولای 2016 ... مدیریت 158. استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری استراتژی شرکت، فرهنگ سازمانی و اطلاعات مربوط به مشتری مایروپی ... [PDF] ﻣﺸــﺎﻫﺪه - Sid www.sid.ir/fa/vewssid/j_pdf/560138781m18.pdf‎Cached Similarﺑﺮرﺳـﯽ و ارزﯾﺎﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳـﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان اﺑﺰاری ﺑﺮای ﺟﻤﻊآوری اﻃﻼﻋﺎت ﻋﻤﻞ ﻣﯽﮐﻨﺪ و ﻣﺪﯾﺮان را ﻗﺎدر ﻣﯽﺳـﺎزد ... دﻧﯿﺴﻮن ﻃﺮاﺣﯽ ﮐﺮده در ﺑﯿﺶ از ﻫﺰاران ﺷﺮﮐﺖ وﺳﺎزﻣﺎن درﺳﺮاﺳﺮ ﺟﻬﺎن اﺟﺮا ﮔﺮدﯾﺪه اﺳﺖ. ... اﻧﺒﻮه ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ در اواﯾﻞ دﻫﻪ 1980 اﻧﺠﺎم .... اﻫﺪاف اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ را ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮده و ﭼﺸﻢاﻧﺪاز ﺳﺎزﻣﺎن را ﺗﺮﺳﯿﻢ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ. .... ﺗﻮاﻓﻖ (3/53) و ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ اﻣﺘﯿﺎز را در ﺷــﺎﺧﺺ ﻣﺸﺘﺮی ﮔﺮاﯾﯽ(2/36) ﮐﺴﺐ.