دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش وضو با شعر و انیمیشن

» :: آموزش وضو با شعر و انیمیشن

این فایل آموزشی با استفاده از شیوه های نوین تصویرگری و با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان در صدا و سیما ونیز مشاوره از کارشناسان علوم دینی ، اجتماعی و روانشناسان در حوزه کودک طراحی و تنظیم شده است . کیفیت این فایل بسیار بالا در نظر گرفته شده بطوریکه میتوانید به راحتی فایل رو به فلش مموری کپی کنید و به تلویزیون های ال سی دی یا ال ای دی در هر ابعاد و اندازه ای که باشد وصل نمایید و از محتویات آن استفاده کنید. همچنین می تونید فلش مموری رو به دستگاه گیرنده دیجیتال متصل کنید و تو تلویزیون های قدیمی تر هم مشاهده کنید.

اما موضوع به همین جا ختم نمیشه این فایل در انواع تبلت و تلفن های هوشمند قابل اجراست و می تونید بعنوان یک فایل آموزشی ارزشمند به کودکتان هدیه بدید.

مناسب جهت مساجد - مهدکودک ها - پیش دبستانی ها و دبستانی ها

خرید و دانلود محصول

1395/02/03
آموزش , وضو , با , شعر , و



لینک منبع :آموزش وضو با شعر و انیمیشن

آموزش وضو با شعر و انیمیشن برای کودکان - آپارات www.aparat.com/v/.../آموزش_وضو_با_شعر_و_انیمیشن_برای_کودکان‎Cached Similar11 نوامبر 2015 ... کودکان (گلهای آسمانی) این فایل آموزشی با استفاده از شیوه های نوین تصویرگری و با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان و نیز مشاوره از کارشناسان ... آپارات - آموزش وضو www.aparat.com/result/آموزش_وضو‎Cached Similarآپارات - آموزش وضو. ... آموزش وضو گرفتن به طرز صحیح. مرکز تخصصی نماز www.... 3,808 بازدید. 2:06 ... آموزش وضو با شعر و انیمیشن برای کودکان · کودکان (گلهای ... ویدیو اعتدال - آموزش وضو با شعر و انیمیشن برای کودکان enews.etedaal.ir/videos/id/655269‎Cached11 نوامبر 2015 ... این فایل آموزشی با استفاده از شیوه های نوین تصویرگری و با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان و نیز مشاوره از کارشناسان علوم دینی ، اجتماعی و ... آموزش وضو با شعر و انیمیشن - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/post-51414/‎Cachedآموزش وضو با شعر و انیمیشن. این فایل آموزشی با استفاده از شیوه های نوین تصویرگری و با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان در صدا و سیما ونیز مشاوره از کارشناسان ... آموزش وضو با شعر و انیمیشن - فروشگاه اینترنتی ehsanhasani rehsanhasaniz.saharstore.ir/page-38415.html‎Cachedآموزش وضو با شعر و انیمیشن. این فایل آموزشی با استفاده از شیوه های نوین تصویرگری و با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان در صدا و سیما ونیز مشاوره از کارشناسان ... آموزش وضو بصورت شعر و انیمیشن | کانون صبای روستای رهن www.canoonsaba.ir/محصول-739-آموزش-وضو-بصورت-شعر-و-انیمیشن/‎Cached28 جولای 2016 ... آموزش وضو برای کودکان بصورت شعر و انیمشن در محیط گرافیکی بسیار زیبا طراحی و تولید شده است. این فایل آموزشی با استفاده از شیوه های نوین ... گلهــای آسمـانی ... آموزش وضو با شعر و انیمیشن ویژه تلفن همراه کودکان koodak.sellfile.ir/prod-261454-آموزش+وضو+با+شعر+و+انیمیشن+ویژه+تلفن+همراه+کودکان.html?...‎Cachedاین فایل آموزشی با استفاده از شیوه های نوین تصویرگری و با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان طراحی و تنظیم شده است. آموزش وضو بصورت شعر و انیمیشن - گلهــای آسمـانی koodak.sellfile.ir/prod-260923-آموزش+وضو+بصورت+شعر+و+انیمیشن.html‎Cachedآموزش وضو برای کودکان بصورت شعر و انیمشن در محیط گرافیکی بسیار زیبا ... از این فایل آموزشی و فایل های آموزش اذان و نماز که اون ها هم بصورت انیمیشن و با همین ... آموزش وضو با شعر و انیمیشن برای کودکان - ویدیو کده videokade.ir/clip/NU5QU0Q‎Cachedآموزش وضو با شعر و انیمیشن برای کودکان. این فایل آموزشی با استفاده از شیوه های نوین تصویرگری و با بهره گیری از صداهای آشنای کودکان و نیز مشاوره از کارشناسان ... آموزش وضو با شعر و انیمیشن برای کودکان - فیلم آکا - آکاایران www.akairan.com/filme/din/201511153297.html‎Cached15 نوامبر 2015 ... آموزش وضو با شعر و انیمیشن برای کودکان - فیلم آکا.