دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق

» :: تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق
سابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان “روش متحد الشکل حسابداری” در فروردین ماه 1346 از سوی وزارت نیرو تدوین و با استعانت و نظارت مستقیم کارشناسان مالی وزارت نیرو در شرکتها و سازمان های برق ایران که در کار تولید، انتقال و توزیع فعالیت دارند به مورد اجرا گذارده شد. در طی سالهایی که از اجرای این روش حسابداری می گذرد بر اثر تجارب حاصله پاره ای اضافات حذف، برخی مسائل ایضاح و برحسب اقتضاء نکات و دقایق چندی نیز به متن سابق الذکر افزوده گردید و اینکه حاصل کار در شکل کنونی در دسترس حسابداران، حسابرسان و افرادی که به نحوی در شرکت های برق با موضوعات مالی سروکار دارند گذارده می شود.

با اینکه حسابداری برق در اصول کلی و متنوع با دیگر رشته های حسابداری اعم از عمومی، بازرگانی و صنعتی دارای وجوه اشتراک می باشد، با این همه مسائل و نکاتی در این روش وجود دارد که خاص حسابداری صنعت برق می باشد.

سرفصل :

دفاتر و سوابق

شماره گذاری حسابها

جدول شماره گذاری حسابها

دوره حسابداری

پرسش و تفسیر

متن حسابها

اقلام معوقه

اقلام ممیزی نشده

توزیع حقوق و هزینه های کارکنان

ذخیره های عملیاتی

مدارک و سوابق

تأسیسات برق

تأسیسات برق نگاهداری شده برای استفاده آتی

ذخیره استهلاک تأسیسات برق مشغول به کار

سرمایه گذاریها و وامها

دارائی های جاری

صندوق

تنخواه گردان

اسناد دریافتنی

حسابهای دریافتنی مشترکین

پیش پرداخت های پیمانهای خرید

و ……

خرید و دانلود محصول

1394/09/27
تحقیق , آماده , پیرامون , حسابداری , صنعت



لینک منبع :تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق

دانلود تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-تحقیق-آماده-حسابداری-صنعت-برق‎Cached Similar23 مارس 2010 ... حسابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان “روش متحد الشکل حسابداری” در فروردین ماه 1346 از سوی وزارت نیرو تدوین و با استعانت ... دانلود تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق » دانلود تحقیق ، پروژه ... mihandocs.com/4388-دانلود-تحقیق-آماده-پیرامون-حسابداری-صنعت-برق.html‎Cachedشرح مختصر:حسابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان روش متحد الشکل حسابداری” در فروردین ماه 1346 از سوی وزارت نیرو تدوین و با استعانت و ... دانلود تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق www.porojeh24.ir/...حسابداری/3631-دانلود-تحقیق-آماده-پیرامون-حسابداری-صنعت-برق.html‎Cachedحسابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان “روش متحد الشکل حسابداری” در فروردین ماه 1346 از سوی وزارت نیرو تدوین و با استعانت و نظارت مستقیم ... تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/post-58055/‎Cachedسابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان “روش متحد الشکل حسابداری” در فروردین ماه 1346 از سوی وزارت نیرو تدوین و با استعانت و نظارت مستقیم ... دانلود تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق | ترجمه مقالات داغ! hot.isi5.ir/11870/دانلود-تحقیق-آماده-پیرامون-حسابداری-ص.html‎Cached17 دسامبر 2015 ... حسابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان روش متحد الشکل حسابداری در فروردین ماه 1346 از سوی وزارت نیرو تدوین و با استعانت و ... تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق ffatemiuna.adnashop.ir/page-57797.html‎Cachedدانلود تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق - پروژه دات کام. www.prozhe.com/ دانلود-تحقیق-آماده-حسابداری-صنعت-برق. 23 مارس 2010 ... حسابداری صنعت برق به ... دانلود تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق - سیامک مقاله! edu.siamakarticle.ir/word/دانلود-تحقیق-آماده-پیرامون-حسابداری.php‎Cached22 مارس 2016 ... حسابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان “روش متحد الشکل حسابداری” در فروردین ماه 1346 از سوی وزارت نیرو تدوین و با استعانت ... دانلود تحقیق آماده رشته حسابداری با عنوان حسابداری صنعت برق - با ... filedanesh.ir/دانلود-تحقیق-آماده-رشته-حسابداری-با-عن-5/‎Cached7 آگوست 2016 ... دانلود تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق 60 صفحه فایل Word حسابداری صنعت برق به معنای علمی و فراگیر آن تحت عنوان “روش متحد الشکل ... تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق علمکده بایگانی - پرشین ... persianfiles.ir/tag/تحقیق-آماده-پیرامون-حسابداری-صنعت-برق/‎Cachedبرچسب مطالب: تحقیق آماده پیرامون حسابداری صنعت برق علمکده ... حسابداری 100. تحقیقی در مورد دیدگاه های آموزش همراه در مورد دانشجویانی که درس حسابداری دارند. دانلود تحقیق در مورد پروژه مالی در صنعت برق (به صورت فرضی( | دانلود ... fileman.cloudsite.ir/دانلود-تحقیق-در-مورد-پروژه-مالی-در-صنعت/‎Cached2 روز پیش ... پروژه مالی | امور مالی در صنعت برق به صورت فرضی – حسابداری هفت .... تحقیق آماده درباره فلیکر ولتاژ – مرکز دانلود برترین پروژه ها و مقالات …