دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تغذیه سالم را قورت بده!

» :: تغذیه سالم را قورت بده!

هدف از تهیه این مجموعه ارائه‌ی اصول و مفاهیم به روز و عملی تغذیه بوده است. مطالب ارائه شده ضمن تخصصی بودن بسیار ساده و قابل فهم برای اقشار مختلف است.

  • در ابتدا و در فصل اول به معرفی هرم غذایی و گروه های غذایی پرداخته ایم و شاخص توده بدنی (BMI) را که برای عیارسنجی سلامت وزنی لازم است، مورد بررسی قرار داده ایم.

  • در فصل دوم تغذیه را از نگاه اندیشمندان ایرانی و مسلمان بررسی کرده و به معرفی انواع مزاج، مواد غذایی و مصلحات آنها پرداخته ایم. (مطالب این فصل بسیار جالب و کاربردی می باشد)

  • در فصل سوم و آخر بر اصول تغذیه در ماه مبارک رمضان که برای مسلمانان اهمیت ویژه ای دارد تاکید نموده ایم و مواردی را که گروه های مختلف سنی، زنان باردار، بیماران، ورزشکاران و سایر افراد باید در ایام روزه داری رعایت کنند را به تفضیل بیان کرده ایم.

مجموعه حاضر را به جرات می توان یکی از کامل‌ترین و بروزترین مجموعه ها در زمینه تغذیه برشمرد.


دوستان عزیز توجه داشته باشید که قیمت این محصول از یک فست فود هم کمتر می باشد ولی ارزش آن برابر است با سلامتی بیشتر و عمری طولانی تر که می توانید برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید.


فهرست کامل مطالب این مجموعه در قسمت «دریافت دمو» به صورت رایگان آماده دانلود می باشد.

خرید و دانلود محصول

1394/09/03
تغذیه سالم - زندگی سالم



لینک منبع :تغذیه سالم را قورت بده!

تغذیه سالم را قورت بده! - Text English information.technology.textenglish.ir/articles/21270‎Cached9 آگوست 2016 ... توضیح مختصر: شرط اصلی سالم زیستن، تغذیه صحیح است. زندگی سالم با تغذیه سالم. عنوان کامل: تغذیه سالم را قورت بده! دسته بندی: دانشگاهی ... تغذیه سالم را قورت بده! — pdf — سیامک مقاله! edu.siamakarticle.ir/pdf/تغذیه-سالم-را-قورت-بده.php‎Cached3 سپتامبر 2015 ... هدف از تهیه این مجموعه ارائه‌ی اصول و مفاهیم به روز و عملی تغذیه بوده است. مطالب ارائه شده ضمن تخصصی بودن بسیار ساده و قابل فهم برای اقشار مختلف ... تغذیه سالم را قورت بده! - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/post-50537/‎Cachedتغذیه سالم را قورت بده! هدف از تهیه این مجموعه ارائه‌ی اصول و مفاهیم به روز و عملی تغذیه بوده است. مطالب ارائه شده ضمن تخصصی بودن بسیار ساده و قابل فهم برای اقشار ... تغذیه سالم را قورت بده! - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/04/30/post-7936‎Cached20 جولای 2016 ... تغذیه سالم را قورت بده! - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. تغذیه سالم را قورت بده! - کتابخانه|بانک جامع مقالات،جزوات،کتاب ... lib.inplanet.ir/product/353135/تغذیه-سالم-را-قورت-بده‎Cachedهدف از تهیه این مجموعه ارائه‌ی اصول و مفاهیم به روز و عملی تغذیه بوده است. مطالب ارائه شده ضمن تخصصی بودن بسیار ساده و قابل فهم برای اقشار مختلف است. در ابتدا و در ... مرکز فرهنگی خانواده پرما ، اضطرابت را قورت بده!! nahad.sums.ac.ir/news.aspx?id=3651‎Cached17 مه 2014 ... جامعه سالم و توسعه یافته نیازمند مردمی سالم است. انسان از دو بعد مادی و معنوی تشکیل شده است. شرط اول سالم بودن بعد مادی، داشتن تغذیه مناسب است و ... تغذیه سالم را قورت بده! - گوفایل gofiles.top/2016/07/04/تغذیه-سالم-را-قورت-بده/‎Cachedتغذیه سالم را قورت بده! ... فرمت فایل pdf. تغذیه سالم - زندگی سالم 2016-07-04. admin. برچسب هاتغذیه سالم - زندگی سالم · قبلی سوالات استخدامی زبان انگلیسی. دانلود تغذیه سالم را قورت بده! رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/تغذیه-سالم-را-قورت-بده/‎Cached4 روز پیش ... تغذیه سالم را قورت بده! در دوران بارداری جوجه قناری ورزشی نوزاد کودکان ماه رمضان مرغ خانگی زهران الدوسری سالمون الهندی حلال سالمندان طنوس سالمونلا ... کتاب تغذیه سالم را قورت بده www.eshopsara.ir/label/کتاب-تغذیه-سالم-را-قورت-بده‎Cached1 آگوست 2016 ... دانلود کتاب اصول تغذیه سالم,کتاب تغذیه سالم را قورت بده. تغذیه سالم را قورت بده!—45327 - دانلود مقاله 2016 dl.2016article.ir/2014/تغذیه-سالم-را-قورت-بده-45327‎Cached1 نوامبر 2014 ... توضیح مختصر: شرط اصلی سالم زیستن، تغذیه صحیح است. زندگی سالم با تغذیه سالم. عنوان کامل: تغذیه سالم را قورت بده! دسته بندی: دانشگاهی ...