دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کتاب درمان چاقی و لاغری به روش طب سنتی

» :: کتاب درمان چاقی و لاغری به روش طب سنتی

آمار می گوید: 90درصد رژیم های لاغری شکست می خورند. رژیم های لاغری حتّی اگر زیر نظر بهترین متخصّصان تغذیه هم انجام شوند، جدای از عوارض بسیار زیادی که برای فرد ایجاد می کنند؛ اغلب محکوم به شکست هستند.

مبنای علمی اصلی تمام رژیم های چاقی و لاغری، نظریه کالری است؛ به این معنا که هر کس میزان کالری بیش از نیاز خود دریافت کند، این کالری اضافی به صورت بافت چربی در بدن او ذخیره می شود و فرد چاق می شود و در صورت مصرف کالری کمتر از میزان نیاز، این بافت چربی می سوزد و کمبود کالری را جبران می کند و فرد لاغر می شود. این نظریه آن قدر شایع و پذیرفته شده است که اکثر مردم عادی هم با مفهوم آن آشنایی دارند. امّا آیا هر چیزی که عمومیت پیدا کرد و مورد پذیرش همگانی قرار گرفت؛ ضرورتاً صحیح است؟

"من آب هم بخورم، چاق می شوم! " برای خیلی از ما جمله آشنایی است. عکس آن را هم زیاد شنیده ایم که مثلا«فلانی هر چیز که می خورد حرام می کند! و اصلاً چاق نمی شود.»
ما در این کتاب سعی کردید به صورت اجمالی به مفهوم چاقی و لاغری در طب سنتی بپردازیم


سرفصل :

چرایی استفاده از طب سنتی

مفهوم چاقی و لاغری از نظر طب سنتی

شناخت طبایع ( به صورت جامع در این مورد بحث شده)

رژیم های تک خوری

مصلح های غذاها



این کتاب گردآوری شده از معتبرترین منابع طب سنتی می باشد






خرید و دانلود محصول

1394/12/05
لاغری , چاقی , تناسب اندام , طب سنتی , زیبایی , طبایع , رژیم , برنامه غذایی , سلامت , تغذیه
صفحات : 75 |



لینک منبع :کتاب درمان چاقی و لاغری به روش طب سنتی

خبرگزاری تسنیم - درمان چاقی در طب سنتی به روش آبشار درمانی www.tasnimnews.com/.../درمان-چاقی-در-طب-سنتی-به-روش-آبشار-درمانی‎Cached Similarخبرگزاری تسنیم: درمان چاقی و لاغری در روش طب سنتی مانند یک آبشار درمانی است، عیوب بیمار به ترتیب برطرف می‌شود، بنابراین بیماری که خود را به پزشک طب ... درمان چاقی و لاغری به روش طب سنتی vista.ir/article/809048‎Cached Similarکد کتاب : ۱۴۰۲۸۸۵ نویسنده : سیدعلی ابوالحبیب محل نشر : تهران تاریخ نشر : ۸۷۰۹۲۳ رده دیویی : ۶۱۶.۳۹۸ قطع : وزیری جلد : شومیز تعداد صفحه : ۲۷۰ زبان کتاب ... کاهش وزن و لاغری در طب اسلامی | روش لاغری 15 کیلو در دوماه | مجله طب ... www.eslamteb.com/15-کیلو-کاهش-وزن-در-دو-ماه-با-طب-اسلامی/‎Cached Similar27 ژانویه 2015 ... کاربرد اصلی ان برای چاق شدن است ولی برای لاغری هم استفاده میشود ... افزایش سوخت‌ و ساز بدن با فعالیت‌های بدنی و ورزش مهم‌ترین شیوه درمان چاقی و اضافه وزن است. ... در متون طب سنتی به این نکته اشاره شده که نوشیدن مخلوطی از آب جعفری به همراه آب‌هویج در میان‌وعده عصرگاهی می‌تواند .... معرفی کتاب طب نجات بخش. Images for کتاب درمان چاقی و لاغری به روش طب سنتی طب و درمان - چاقی ولاغری یا طب سنتی واسلامی روز آمد najafi.blogfa.com/post-10.aspx‎Cached Similarطب و درمان - چاقی ولاغری یا طب سنتی واسلامی روز آمد - تحقیقات در زمینه طب و درمان. ... این فصل از 22 فصل کتاب غذا درمانی می باشد که فعلاً هم به خاطر نظر خواهی وهم به جهت .... علت لاغری است، تا بیماری وکم اشتهایی را بر طرف نسازیم، روشهای چاق شدن اثر ... درمان چاقی در طب سنتی به روش آبشار درمانی shafaonline.ir/fa/.../درمان-چاقی-در-طب-سنتی-به-روش-آبشار-درمانی‎Cached Similarشفا آنلاین-درمان چاقی و لاغری در روش طب سنتی مانند یک آبشار درمانی است، عیوب بیمار به ترتیب برطرف می‌شود، بنابراین بیماری که خود را به پزشک طب سنتی ... سردی مزاج از علل عمده چاقی است - مهر طب www.mehrteb.ir/fa/archives/671‎Cached Similar29 نوامبر 2011 ... لیست کتابهای مرتبط با طب سنتی تا نیمه دی ماه ماه ۹۴ · چهار ذکر الهی در ... چاق دموی که مزاج گرم و تر دارد، چاق لحمی است و چاق بلغمی که مزاج سرد و تر دارد، چاق شحمی( چربی) است. این محقق طب اسلامی افزود: برای درمان چاقی باید از روش اضداد استفاده ... خرما، ارده، گردو و عسل و همه غذاهای گرم‌مزاج باعث بلندی قد و لاغری می‌شود. درمان چاقی و لاغری به روش طب سنتی | مرجع طب سنتی ایرانی اسلامی ... ravazadeh.com/tag/درمان-چاقی-و-لاغری-به-روش-طب-سنتی/‎Cachedداروهای ساده در طب سنتی هند نویسنده: حکیم عبدالحمید تصحیح: محبوبه بزرگی درباره کتاب: این کتاب در بردارنده نسخه های دارویی بکار رفته توسط مولف در هندوستان ... درمان چاقی و لاغری به روش طب سنتی (1)::طب سنتی و گیاه درمانی::علوم ... www.fapka.ir/product/3208‎Cachedدرمان چاقی و لاغری به روش طب سنتی (1). پدیدآورنده: دکتر سیدعلی ابوالحبیب. ناشر: زعیم. نوبت چاپ: 4. سال چاپ: 1394. قطع کتاب: وزیری. نوع جلد: شمیز. درمان چاقی و لاغری - طب سنتی اسلامی tebebartar.blogfa.com/post/186‎Cached Similarطب سنتی اسلامی - درمان چاقی و لاغری - "هرکس ناشتا به بخورد نطفه اش پاکیزه گردد و فرزندش نیکو می گردد."امام صادق(ع) - طب سنتی اسلامی.