دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود نرم افزار ویرایشگر اندروید

» :: دانلود نرم افزار ویرایشگر اندروید

یک ابزار قدرتمند است که می تواند فایل های APK را برای انجام بسیاری از کارها ویرایش/هک کند. این می تواند به ما در انجام کارهایی مانند بومی سازی رشته، جایگزین کردن تصویر پس زمینه، معماری مجدد طرح، و حتی حذف کردن تبلیغات و حذف دسترسی و غیره کمک کند. آنچه در آن می توانید انجام دهید بستگی دارد که شما چگونه از آن استفاده کنید.

با این حال، برای استفاده مناسب از آن، نیاز به کمی مهارت حرفه ای است. نترسید، برخی از نمونه ها در صفحه راهنما داده شده است. این نسخه حرفه ای(Pro) است، در مقایسه با نسخه رایگان، دارای تفاوت های زیر می باشد:
(۱) بدون محدودیت عملکرد
(۲) بدون تبلیغات

این نرم افزار دارای زبان های مختلف از جمله زبان فارسی می باشد

خرید و دانلود محصول

1394/07/29
ویرایشگر اندروید , اندروید



لینک منبع :دانلود نرم افزار ویرایشگر اندروید

APK Editor Pro 1.6.2 Paid دانلود نرم افزار ویرایشگر ... - اندروید گذر androidgozar.com/18483/apk-editor-pro.html‎Cached Similar15 آگوست 2016 ... دانلود APK Editor Pro نسخه جدید و آخرین ورژن آپدیت نرم افزار هک و ویرایش فایل های APK برای موبایل و تبلت اندروید. دانلود نرم افزار ویرایش عکس اندروید www.androidha.com/tag/دانلود-نرم-افزار-ویرایش-عکس-اندروید/‎Cached Similarبرنامه Stitchcraft: Long screenshot اتصال چند اسکرین‌شات به یک تصویر بلند را برای شما ساده می‌سا‌زد. دقیقا مانند عکس گرفتن از یک صفحه هنگام اسکرول کردن. دانلود نرم افزار ویرایشگر عکس برای اندروید - گت اندروید getandroid.ir/download/apps/photo-editor/‎Cached SimilarPerfect365: One-Tap Makeover نرم افزار جالبیست که برای ویرایش پرتره و روتوش چهره بکار میرود. کار با این نرم افزار ساده بوده و کاربر قادر است تنها با یک تپ و ... APK Editor Pro v1.6.0 دانلود برنامه ویرایش فایل های apk برای اندروید www.apktops.ir/android-apk-editor-pro.html/‎Cached SimilarAPK Editor نرم افزاری جهت ویرایش فایل های apk می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بخش هایی از فایل های apk را تغییبر دهید. این نرم افزار را می. دانلود APK Editor Pro - نرم افزار موبایل ویرایش فایل های نصبی اندروید p30download.com/fa/entry/56337/‎Cached Similarشما با یک برنامه قدرتمند برای ویرایش فایل های apk در سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. از طریق این برنامه شما میتوانید فایل هایی که فرمت Apk دارند را ویرا. دانلود کامل ترین برنامه ویرایش عکس حرفه ای PicsArt Photo Studio v5 ... androidkade.com/49258/picsart-photo-studio-full-android.html‎Cached SimilarPicsArt Photo Studio نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ویرایش و ساخت تصاویر برای ... شک بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای سیستم عامل اندروید بوده که بیش از ... ویرایش فایل Apk در اندروید + مود - دانلود بازی و برنامه اندروید www.farsroid.com/apk-editor-pro-android/‎Cached SimilarAPK Editor Pro برنامه ای عالی از استودیوی SteelWorks در زمینه ی ویرایش فایل های ای پی ... دانلود Need A Hero 2.5.837.2 – بازی پازل عالی و پر مخاطب اندروید + مود. دانلود Photo Editor FULL 1.9.2 - نرم افزار ویرایش عکس ساده اندروید www.farsroid.com/photo-editor/‎Cached SimilarPhoto Editor یک اپلیکیشن ویرایشگر عکس ساده و آسان برای دستکاری تصاویر است که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است و با در اختیار قرار دادن قابلیت هایی ... ویرایش و ساخت آندروید www.apfarsi.ir/‎Cached Similarلطفا برنامه های ایرانی را تغییر ندهید. نسخه فارسی با موتور ویرایشگر گوگل. بدون نیاز به دانش برنامه نویسی. نسخه موبایل و ویندوز. توضیحات بیشتر و دانلود. یک برنامه ویرایش عکس تمام عیار برای گوشی همراه + دانلود www.yjc.ir/.../یک-برنامه-ویرایش-عکس-تمام-عیار-برای-گوشی-همراه-دانلود‎Cached Similar11 دسامبر 2012 ... به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار جالب و کاربردی Color Splash VERSION 1.6 که برای سیستم عامل iOS و آندروید طراحی ...