دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

خرید برنامهFreedom

» :: خرید برنامهFreedom

حتما برای شما نیز پیش آمده است که پس از دانلود بازی و برنامه ای برای اندرویدفون خود و پس از استفاده از متوجه شوید که برای اجرای آن نیازمند خرید می باشید! به عنوان مثال یک بازی رایگان را دانلود می کنید که در کل شامل چندین مرحله و سلاح هست و تا جایی که پیش می روید می بینید که برای پیش بردن بازی حتما باید پول پرداخت کنید و یا برنامه ی ویرایش عکس را نصب می کنید که برخی از افکت های آن قفل هستند و برای باز کردن افکت های قفل شده باید پول بپردازید. در این گونه مواقع اپلیکیشن قدرتمند و کاربردی Freedom به شما کمک خواهد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای به راحتی قفل بازی ها و برنامه را باز کنید و از همه ی امکانات و قابلیت های آن استفاده ی کامل را ببرید.

این برنامه که از بهترین برنامه های هک بازی و برنامه اندروید به شمار می رود، از بیشتر بازی ها و اپلیکیشنها پشتیبانی می کند و کار با آن بسیار آسان است و با ان تا حدود 200 دلار در بازی هایی همچون آسفالت 7 ، world at arms و … توانسه ایم خرید انجام دهیم!

قبل از هرچیزی توجه داشته باشید که این برنامه نیاز به روت بودن گوشی شما دارد ..

آموزش کار با برنامه و خرید امکانات پولی برنامه ها:

در اموزش ما روش خرید امکانات xx را آموزش داده ایم و خرید امکانات بازی ها و برنامه های دیگر نیز به همین روال می باشد.

مرحله ی اول: نرم افزار Freedom را از زیر دریافت کرده و آن را برروی اسمارت فون خود نصب کنید و در نهایت آن را اجرا کنید.

مرحله ی دوم: با اجرای برنامه ی فریدوم، لیستی از برنامه ها و بازی ها را برای شما نمایش می دهد که شما به دلخواه می توانید یکی را انتخاب کنید. در این روش ما برنامه ی xx را انتخاب می کنیم. پس از انتخاب برنامه یک متن نمایش داده می شود و شما باید صبر کنید تا برنامه ی انتخاب شده به صورت خودکار اجرا شود.

مرحله ی سوم: در این مرحله باید از برنامه IN-app purchase را انتخاب کنید.

مرحله ی چهارم: پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله ی بالا، گوگل پلی استوری به صورت خودکار باز می شود و قسمت پرداخت نمایش داده می شود و شما با کمال تعجب می بینید که نیازی به وارد کردن شماره کارت و .. نیست و به صورت خودکار شماره کارتی وارد شده است! برروی دکمه ی Accept & Buy کلیک کرده و صبر کنید تا فرایند خرید صورت بگیرد.

مرحله ی پنجم: پس از این کارها اگر برنامه ی مورد نظر را اجرا کنید متوجه ی شوید که همه ی امکانات این برنامه باز هستند!

پیش نیازهای برنامه ی Freedom :

1 – برنامه ی Google play installer – گوگل پلی اینستالر

2 – برنامه ی Google Play Store – گوگل پلی استوری

3 – برنامه ی گذر از تحریم مثل سایفــ ـ ون و …

توجه داشته باشید که با این روش حق نویسنده ضایع نمی شود و پول به حساب طراح برنامه و بازی واریز می شود ولی این وسط گوگل ضرر میکنه :) پس از مدتی بدون شک گوگل از کار شما باخبر میشه و باید با اکانت دیگه این کار رو کنید.

حتما در حالت هواپیما از برنامه استفاده کنید …

توجه:این برنامه در گوگل پلی پولی است و ما ان را برای شما تهیه کردیم با نصف قیمت

خرید و دانلود محصول

1394/09/18
هک برنامه پولی , دانلود Freedom 1.0.7J , دانلود برنامه , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار اندروید



لینک منبع :خرید برنامهFreedom

دانلود Freedom 1.3.8 - خرید امکانات پولی برنامه ها و بازی های اندروید www.farsroid.com/freedom-android/‎Cachedدر اموزش ما روش خرید امکانات xx را آموزش داده ایم و خرید امکانات بازی ها و برنامه های ... ها : Freedom - برنامه خرید مجانی گوگل پلی اندروید«آموزش برنامه Freedom اندروید + ... دانلود فری دام Freedom 1.3.9 – خرید امکانات پولی برنامه ها و بازی های ... getandroid.ir/training/2289-Freedom.html‎Cached Similarدانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن Freedom برنامه فری دام برای خرید امکانات پولی برنامه ها و ... توجه: برای نصب برنامه Freedom حتما باید دستگاه شما روت شده باشد. Freedom v1.3.9 Google Play in-App Purchase دانلود فریدام اندروید www.apktops.ir/android-freedom-google-play-in-app-purchase.html/‎Cached SimilarFreedom یک نرم افزار بسیار جالب و قدرتمند ساخته هکر قدرتمند روسی ChelpuS است که توسط این نرم افزار قادر به خرید امکانات پولی نرم افزار ها از گوگل Freedom. دانلود Freedom 1.3.9 - خرید رایگان امکانات پولی برنامه و بازی های اندروید www.android30t.com/freedom-android/‎Cached Similar1 روز پیش ... جدیدترین نسخه Freedom – آخرین ورژن فریدام، برنامه خرید رایگان امکانات ... کرک کردن رایگان برای اندروید , جدیدترین نسخه برنامه Freedom برای ... Freedom 1.3.5 خرید رایگان امکانات پولی برنامه ها و بازی ها | اندروید گذر androidgozar.com/15075/freedom.html‎Cached Similarدر آموزش ما روش خرید امکانات xx را آموزش داده ایم و خرید امکانات بازی ها و برنامه های دیگر نیز ... مرحله دوم: با اجرای برنامه Freedom، لیستی از برنامه ها و بازی ها را برای شما ... آموزش برنامه Freedom اندروید + دانلود اخرین ورژن - کافه اندروید www.cafeandroid.ir/.../آموزش-برنامه-freedom-اندروید-دانلود-اخرین-و/‎Cached Similarحتما برای شما نیز پیش آمده است که پس از دانلود بازی و برنامه ای برای اندرویدفون خود و پس از استفاده از متوجه شوید که برای اجرای آن نیازمند خرید می باشید! به عنوان ... خرید برنامهFreedom فروشگاه محصولات دانلودی بایگانی - پرشین فایلز persianfiles.ir/tag/خرید-برنامهfreedom-فروشگاه-محصولات-دانلودی/‎Cachedبرچسب مطالب: خرید برنامهFreedom فروشگاه محصولات دانلودی. img2033_xn_13940714-102704_. محصولات دانلودی. توسط administrator جولای 23, 2016 ... دانلود برنامه Freedom برای اندروید | سایت جامع toprss.ir/tag/دانلود-برنامه-freedom-برای-اندروید/‎Cached25 جولای 2016 ... دانلود Freedom برای اندروید | خرید رایگان آیتم های پولی برنامه و بازی های اندروید | | قابل نصب بر روی دستگاه های روت شده | Freedom 1.0.8l Google ... دانلود برنامه Freedom برای اندروید - دانلود رایگان نرم افزار www.downloadsoftware.ir/tag/دانلود-برنامه-freedom-برای-اندروید‎Cached6 روز پیش ... خرید رایگان آیتم‌های پولی برنامه و بازی‌های اندروید | ... صورت محدود از دورن برنامه‌ها و بازی‌های خریداری کنید و هر بار برای خرید ایتم‌های جدید ، این مبالغ ... آموزش برنامه Freedom اندروید + دانلود اخرین ورژن – کینگ 2 نت www.king2net.com/.../آموزش-برنامه-freedom-اندروید-دانلود-اخرین-و/‎Cached24 جولای 2016 ... فریدم یک نرم افزار بسیار قدرتمند است که توسط یک هکر معروف طراحی شده واین امکان را به شما میده تا از امکانات پولی نرم افزارهایی که از گوگل پلی ...