دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

علل وعوامل افت تحصیلی

» :: علل وعوامل افت تحصیلی

آموزش و پرورش همگانی با آموختن مهارتها به افراد جوان و بااستعداد به منظور توانا ساختن آنها به یافتن جایگاه مناسب و ارزشمند در جامعه، به کاهش نابرابری ثروت و قدرت کمک می کند و در واقع بطور کلی مفهوم اصلی آموزش و پرورش تمرین دموکراسی به معنی واقعی کلمه و البته همواره با کالبدی اصلاح طلبانه است.

نمی توان انکار کرد که آموزش و پرورش امروز در ایران با آنچه باید باشد فاصله زیادی دارد. در شهرهای بزرگ، بخصوص تهران پدیده های ناهنجار ترک تحصیل، افت تحصیلی، اعتیاد و هزاران مشکل و معضل دیگر در حال رسوخ و یا شاید در بعضی موارد در حال نهادینه شدن است و این یعنی بحران و هشدار به مسوولان امر آموزش و پرورش که متولی پرورش دانش آموزان و آینده سازان ایران هستند. متاسفانه امروز بارها و بارها شنیده می

شود که دبیران خوب و با سابقه و تحصیلکرده آموزش و پرورش گرایش فراوانی به گرفتن انتقالی برای تدریس در مناطق شمالی شهر دارند.

اکثر دبیران مجرب در فکر این هستند که امتیازشان به حد مطلوب جهت تقاضای انتقال برسد و خیلی سریع نقل مکان کنند. از طرف دیگر آمارها نشان می دهند افت تحصیلی، ترک تحصیل و مشکلات آموزشی-اجتماعی در بین دانش آموزان مناطق جنوب شهر بیشتر دیده می شود. چه علل و عواملی باعث به وجود آمدن فاصله بین جنوب و شمال شهر از لحاظ آموزشی شده است؟ چه کسی باید به این موضوع توجه و به آن رسیدگی کند؟

خرید و دانلود محصول

1394/09/01
علل , وعوامل , افت



لینک منبع :علل وعوامل افت تحصیلی

Motivation دلایل افت تحصیلی دانش آموزان و روشهای ایجاد انگیزه و ... www.zibaweb.com/Motivation.htm‎Cached Similarعوامل موثر بر افت تحصیلی: ۱. عوامل مربوط به خود دانش آموز. · عوامل فیزیولوژیکی و جسمی مانند ضعف بینایی و شنوایی و غیره. · عوامل ذهنی و روانی مانند میزان هوش و قدرت ... شناسایی و رفع عوامل افت تحصیلی دانش‌آموزان‌ - آموزش فناوری دانلود edujavanrood.blogsky.com/1389/12/12/post-887/‎Cached Similarدر عصر گسترش روزافزون اطلاعات و ارتباطات <عصر دانایی> به سر می‌بریم اهداف آموزش و پرورش در سطح جهان به خوبی بیانگر این مطلب است که از مهم‌ترین نیازهای هر ... عمده‌ترین دلایل افت تحصیلی vista.ir/article/339998/عمده‌ترین-دلایل-افت-تحصیلی‎Cached Similar۱) عوامل فردی: شامل هوش، توجه و دقت، انگیزه و هیجانات و آشفتگی‌های عاطفی و نارسایی‌های ... افت تحصیلی موضوعی غیرقابل حل نیست، اما حل آن هم یک‌باره و ناگهانی و با ... بررسی علل افت تحصیلی در مدارس - بیتوته www.beytoote.com/...m/scrutiny-trill-slump-study-academy.html‎Cached Similarوقتی صحبت از افت تحصیلی می شود ، منظور تکرار پایه تحصیلی د ر یک د وره و ترک ... ۱) عوامل فرد ی: شامل هوش، توجه و د قت، انگیزه، هیجانات و آشفتگی های عاطفی و ... علل افت تحصیلی دانش آموزان چیست؟مقابله با افت تحصیلی با این ... www.delgarm.com/.../37735-علل-افت-تحصیلی-دانش-آموزان-و-مقابله-با-افت-تحصیلی‎Cached Similar14 ژانویه 2014 ... علل افت تحصیلی دانش آموزان و مقابله با افت تحصیلی-علل افت تحصیلی ... ویژگی‌های روانی و جسمانی دانش‌آموزان، به بیان دیگر یکی از عوامل مهم در ... افت تحصیلی، دلایل افت تحصیلی دانش آموزان در مدارس - آکا www.akairan.com/khanevadeh/tahsil1/18334.html‎Cached Similarبدون شک یکی از عوامل مهم در افت تحصیلی کمبود هوش و توانائی های ذهنی است، مطالعات نشان داده است که درصد بسیار اندکی (۱۰%) از موارد افت تحصیلی به علت ناتوانی ... افت تحصیلی|عوامل افت تحصیلی| | نوروفیدبک balootclinic.com/افت-تحصیلی/‎Cached Similarمنظور از افت تحصیلی بهترین شاخص برای سطح عملکرد قبلی و فعلی خود دانش آموز است. فلسفه آموزش وپرورش - بررسی علل و عوامل افت تحصیلی دانش آموزان jodariirany.blogfa.com/post/1‎Cached Similarبررسی علل و عوامل افت تحصیلی دانش آموزان. آفت نظام آموزشی. درمان تو درخود تو است ، تو بدان بصیرت نداری. درد تو نیز از خود توست، تو بر آن آگاهی نداری. تو آن کتاب ... عوامل مؤثر در افت تحصیلی - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت www.hawzah.net/fa/Magazine/View/.../عوامل-مؤثر-در-افت-تحصیلی‎Cachedتحقیقات وسیع و گسترده در جهان نشان داده است که عوامل بسیاری در افت تحصیلی یک دانشآموز دخالت دارد واقعبینانه آن است که به همهی این عوامل نظری افکنده شود. . - بررسی علل افت تحصیلی در دانش آموزان - blogfa.com vecam2.blogfa.com/post-192.aspx‎Cachedدر ادامه به مهم ترین علل افت تحصیلی دانش آموزان منطقه دینور اشاره خواهد شد.این عوامل به دو گروه عمده تقسیم می شوند،که هر کدام از این عوامل زیر مجموعه هایی دارند.پر واضح ...