دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش قدم به قدم بورس

» :: آموزش قدم به قدم بورس
در بورس‌های دنیا از دو حیوان به عنوان نماد معامله‌گران حرفه‌ای نام برده می‌شود : گاوها و خرس‌ها

یک گاو با شاخ‌هایش می‌جنگد و به وسیله آن حریف را به سمت بالا پرتاب می‌کند. گاوها خریداران هستند، کسانی که روندهای صعودی را تشخیص می‌دهند و از افزایش قیمت پول در می‌آورند.
اما یک خرس با پنجه‌هایش حریف را به زمین می‌کوبد خرس‌ها فروشندگانی هستند که با فروش در روندهای نزولی از ریزش قیمت به سود می‌رسند.

«گاوها» و «خرس‌ها» دو دسته بزرگ معامله‌گران و سهامداران بورس را تشکیل می‌دهند. «گاوها» سرمایه‌گذارانی هستند که معتقدند قیمت سهام به اضافه شاخص بازار با رشد مواجه خواهد شد. اما «خرس‌ها» اعتقاد دارند که ممکن است قیمت سهام و شاخص‌های بازار، با افت مواجه شوند.

با این حال نمی‌شود تصور کرد که یک «گاو» در بورس اوراق بهادار، همیشه یک «گاو» خواهد ماند. ممکن است ریسک سیاسی و اقتصادی موجب تغییر دیدگاه او شده و تبدیل به یک «خرس» شود. برعکس این موضوع هم کاملا قابل تصور است.

ممکن است یک «خرس» در یک فضای مثبت به «گاو» تبدیل گردد. این قاعده فقط مخصوص بورس‌های اوراق بهادار نیست. در بازارهای دیگر هم می‌شود سرمایه‌گذاران را به دو دسته تقسیم کرد. دسته «مثبت نگران» و دسته «منفی نگران».

دقت کنید. نام‌گذاری معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به «گاوهای نر»و «خرس‌ها» حاصل تخیل ما یا یک شخص خاص دیگر نیست و این نام‌گذاری قصد ندارد به فعالان بازار بورس یا افراد دیگر توهین کند. این قاعده به یک نماد کلاسیک در تمام بورس‌های دنیا تبدیل شده است. یعنی در بورس‌های بزرگ دنیا هم، سرمایه‌گذاران را به همین دو دسته تقسیم کرده‌اند.

نمی‌دانم آیا شما تاکنون به نیویورک سفر کرده‌اید یا نه. اگر سفر کرده‌اید قطعا «وال استریت» را از نزدیک دیده‌اید. «وال استریت» نام خیابانی است که «بورس وال استریت» در آن بنا شده است. چندمتر مانده به در ورودی معروف این بورس، دو مجسمه بزرگ دیده می‌شود. مجسمه یک گاو بزرگ که در مقابل یک خرس تنومند قرار گرفته است. دو نماد از سرمایه گذاری.

اگر وارد بزرگ‌ترین بورس دنیا شوید، آدم‌های زیادی را می‌بینید که ممکن است مثل»گاوها» فکر کنند. همین‌طور آدم‌های زیادی که شاید مثل»خرس‌ها» فکر می‌کنند. خرید و دانلود محصول

1394/09/02
بورس , کتاب بورس , روش های سرمایه گذاری , سرمایه گذاری



لینک منبع :آموزش قدم به قدم بورس

دانلود کتاب آموزش قدم به قدم بورس - آموزش اطلاعات اولیه بورس تهران shop.bourseiness.com/76/bourse-step-by-step-free-download.php‎Cached Similar20 آوریل 2014 ... کتاب آموزش قدم به قدم بورس توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تهران منتشر شده است. شما میتوانید این کتاب pdf را بصورت رایگان دانلود کنید. آموزش گام به گام بورس boorsbaz.blogfa.com/‎Cached Similarآموزش گام به گام بورس - نحوه ورود به بورس و نحوه فعالیت در آن. ... برچسب‌ها: آموزش قدم به قدم بورس, بزرگترین پایگاه بورس بازها. |+| نوشته شده در جمعه یکم شهریور ... آموزش قدم به قدم بورس - ترفند های پول دار شدن hi5.loxblog.com/.../آموزش%20قدم%20به%20قدم%20بورس/آموزش%20قدم%20به%20قدم%20بورس.htm‎Cachedخرید آموزش جامع بورس و ترفند های آن به زبان ساده با استفاده از این پک آموزشی به سادگی به زمان مناسب خرید و فروش سهام پی خواهید برد و با هزاران نکته نا گفته افزایش ... آموزش بورس قدم به قدم - سایت کارآفرینی میلیاردرهای آینده ایران forum.unc-co.ir/showthread.php?tid=442‎Cached Similarآموزش بورس قدم به قدم. بورس: همه ی افراد جامعه ی ما بورس را نمی شناسند و با نحوهی سرمایه گذاری در آن و فواید و سودمندی های ناشی از آن آشنا نیستند. قدم اول برای ورود به بازار بورس - آنلاین کار onlinekar.ir/مدیریت-مالی/14-قدم-اول-برای-ورود-به-بازار-بورس‎Cached20 ا کتبر 2015 ... در این مطلب آموزش بورس در 20 دقیقه را به صورت پاورپوینت نمایشی برایتان آماده کرده ایم. بعد از مشاهده این آموزش که به صورت بسیاز جذاب و ... اقتصاد ما - آموزش قدم به قدم سرمایه گذاری در بورس(قسمت اول) eghtesadema.blogfa.com/post-21.aspx‎Cachedانواع معاملات(انفرادی- گروهی) و مراحل انجام آنها. انواع معاملات: در بورس اوراق بهادار تهران معاملات به دو صورت گروهی و انفرادی توسط کارگزاران صورت می گیرد. افراد برای ... کتاب الکترونیک آموزش گام به گام بورس | دانلود کتاب - ۳ سوت دانلود 3sotdownload.com/کتاب-الکترونیک-آموزش-گام-به-گام-بورس.html‎Cached Similarکتاب PDF آموزش گام به گام بورس منتشر شده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار ... بورس منتشر شده بصورت قدم به قدم و از ابتدا به شما می‌آموزد که سرمایه گذاری در بورس چه ... اولین قدم برای ورود به بورس و بازار سرمایه چیست؟ - اخبار - فی بازار ... www.fibazar.ir/page/156‎Cached Similar10 جولای 2013 ... در مطالب بعد آموزش های بیشتری را در بخش آموزشی سایت فی بازار قرار خواهیم داد. درس دوّم : قدم دوم برای ورود به بورس و نحوۀ معاملات آنلاین ». آموزش قدم به قدم بورس | کانون صبای روستای رهن www.canoonsaba.ir/محصول-7960-آموزش-قدم-به-قدم-بورس/‎Cached28 جولای 2016 ... آموزش قدم به قدم بورس. آموزش قدم به قدم بورس. این آموزش که تشکیل شده از ۱۱ فایل پی دی اف که به آموزش قدم به قدم بورس پرداخته می شود. چرا بورس را ... آموزش گام به گام بورس - بخش دوم - کارگزاری مشاوران سهام www.kmsco.ir/articles/detail/آموزش-گام-به-گام-بورس.../view/‎Cachedورود به بورس بدین طریق است که، چه فروشندگان و چه خریداران سهام در اولین قدم تقاضای خود را به کارگزاران بورس تحویل می‌دهند. کارگزاران هر روز به جز روزهای پنج‌شنبه ...