دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

تجارت الکترونیک

» :: تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیت های تجاری با استفاده از شبکه های ارتباطی کامپیوتری به ویژه اینترنت است.تجارت الکترونیک به نوعی تجارت کاغذ است.به وسیله تجارت الکترونیک تبادل اطلاعات خرید و فروش واطلاعات لازم برای حمل و نقل کالا ها با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد شد.شرکت ها برای ارتباط با یکدیگر محدودیت های فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده تر و سریعتر صورت می پذیرد.ارتباط فروشندگان با مشتریان نیز میتواند به صورت یک به یک با هر مشتری باشد.

به عبارت دیگر تجارت الکترونیک نامی عمومی برای گستره ای از نرم افزارها و سیستم ها است که خدماتی مانند جستجوی اطلاعات، مدیریت تبادلات، بررسی وضعیت اعتبار، اعطای اعتبار پرداخت به صورت online ، گزارش گیری و مدیریت حساب ها را در اینترنت به عهده می گیرند.این سیستم ها زیر بنای اساسی فعالیت های مبتنی بر اینترنت را فراهم می آورند.هدف از به کار گیری تجارت الکترونیک ارائه روشی جدید در انجام امور بازرگانی و مبادلات تجاری می باشد.این روش یک پل الکترونیکی را بین مراکز تجاری ایجاد نموده است که به واسطه آن تاجران قادرند محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سراسر جهان مستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیت ها عرضه کنند.تجارت الکترونیک با حجم کمتری از اطلاعات که لزوما در قالب یکسانی نبوده و بین مردم عادی ردو بدل می شود سرو کار دارد.

این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است .در آینده نه چندان دور تجارت فقط از طریق اینترنت میسر خواهد بود.

این متن به معرفی تجارت الکترونیک می پردازد.

خرید و دانلود محصول

1394/07/23
تجارت الکترونیک , خرید اینترنتی , فروشگاه اینترنتی , تجارت مدرن , تجارت پست مدرن
تعداد صفحات : 68 صفحه | نوع فرمت : فرمت ورد |



لینک منبع :تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/تجارت_الکترونیک‎Cached Similarتجارت الکترونیک (به انگلیسی: Electronic commerce) فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است. ‎۱ تاریخچه - ‎۲ چکیده - ‎۳ جایگاه تجارت الکترونیک در ... - ‎۴ انواع تجارت الکترونیکTejaratbank:: بانکداری اینترنتی - بانک تجارت www.tejaratbank.ir/web_directory/1490-بانکداری-اینترنتی.html‎Cached Similarسپرده ها; تسهیلات و تعهدات; خدمات ویژه; خدمات الکترونیک; خدمات ارزی. سپرده قرض الحسنه پس ... شما اینجا هستید. معرفی خدمات خدمات الکترونیک بانکداری اینترنتی ... ‎خدمات الکترونیک - ‎نحوه ثبت نام - ‎خدمات قابل ارائه - ‎ورود کاربرپورتال-تجارت الکترونیک پارسیان-خانه www.pec.ir/‎Cached Similarتجارت الکترونیک پارسیان. ... پورتال-تجارت الکترونیک پارسیان-خانه ... تجارت الکترونیک چیست؟ - IRIran.net www.iriran.net/help/ecommerce.php‎Cached Similar1- تمام ابعاد و فرآیند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی web انجام داد، تجارت الکترونیکی می گویند1. 2- بطور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات ... تجارت الکترونیک چیست و چه ارتباطی با بازاریابی شبکه‌ای دارد ... www.iranhoshdar.ir/Default.aspx?PageName=News...1&ID...‎Cached Similarایران هشدار- برای پاسخ به این سؤال ابتدا تعریفی از تجارت الکترونیکی (E- Commerce) و بازاریابی شبکه‌ای (Network Markting) ارائه می‌دهیم سپس ارتباط بین این ... مرکز توسعه تجارت الکترونیکی www.ecommerce.gov.ir/‎Cached Similarاولین نشست هم‌اندیشی سه جانبه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، نهاد ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه در خصوص به کارگیری گواهی الکترونیکی در سامانه های ... تجارت الکترونیک - آفتاب www.aftabir.com/business/market/ecommerce/‎Cached Similarتجارت الکترونیک،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیها. [PDF] قانون تجارت الکترونیکی www.hsu.ac.ir/law/...و.../قانون%20تجارت%20الکترونیکی.pdf‎Cached Similarﻗﺎﻧﻮن ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ. ﺑﺎب اول. –. ﻣﻘﺮرات. ﻋﻤﻮﻣﯽ. ﻣﺒﺤﺚ اول. -. در ﮐﻠﯿﺎت. ﻓﺼﻞ اول. -. ﻗﻠﻤﺮو و ﺷﻤﻮل. ﻗﺎﻧﻮن. ﻣﺎده. -1. اﯾﻦ ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ اﺻﻮل و ﻗﻮاﻋﺪی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮای ﻣﺒﺎدﻟﻪ آﺳﺎن و اﯾﻤﻦ. اﻃﻼﻋﺎت در واﺳﻂ. نماد اعتماد الکترونیکی www.enamad.ir/main.aspx‎Cached Similarمرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی هویت صاحب و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را احراز می‌نماید. مسئولیت صحت فعالیت کسب ... قانون تجارت الکترونیکی - Codal www.codal.ir/Provisions/ECommerceAct.htm‎Cached Similarماده 1- این قانون مجموعه اصول و قواعدی است که برای مبادله آسان و ایمن اطلاعات در واسطه‌های الکترونیکی و با استفاده از سیستمهای ارتباطی جدید به کار می‌رود. فصل دوم – ...