دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها

» :: شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها

یکی از مهمترین مکان هایی که نیاز مبرم به تهویه مداوم و کنترل دما و رطوبت دارد،مراکز نگهداری دام می باشد.در این مراکز به دلیل ازدحام دام ها در سالن های نگهداری،آلودگی های زیادی از طریق هوا و کنترل توامان دما و رطوبت از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.شرایط دما و رطوبت ممکن است در اثر کنترل اشتباه،حتی به جایی برسد که موجب مرگ دام نیز بشود.

طبق اطلاعات کسب شده از بزرگترین مراکز دامداری کشور،هیچ گونه کنترلی به صورت اتوماتیک بر روی سالن های نگهداری دام ها انجام نمی شود و کلیه تنظیمات دما و رطوبت به صورت دستی انجام می گیرد.لذا وجود روشی که بتواند نقاط ایده آل دما و رطوبت را در شرایط بحرانی به گونه ای مشخص نماید که رسیدن به دما و رطوبت ایده آل با کمترین هزینه و زمان صورت گیرد لازم و ضروری به نظر می رسد.

در این شبیه سازی در واقع عمل تهویه به صورت اتوماتیک را با پارامتر های لازم مورد تحلیل و شبیه سازی قرار دادیم.


پروژه ای کامل برای شبیه سازی کامپیوتری
فایل عملی در نرم افزار متلب (MATLAB) + مستند کامل

خرید و دانلود محصول

-

1394/04/19



لینک منبع :شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها

پروژه یار شبیه سازی،سیستم تهویه دامداری ها در متلب prozheyar.sellfile.ir/prod-219295-شبیه+سازی،سیستم+تهویه+دامداری+ها+در+متلب.html‎Cachedیکی از مهمترین مکان هایی که نیاز مبرم به تهویه مداوم و کنترل دما و رطوبت دارد،مراکز نگهداری دام می باشد.در این مراکز به دلیل ازدحام دام ها در سالن های نگهداری،آلودگی های ... Images for شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها شبیه سازی،سیستم تهویه دامداری ها در متلب | مجموعه آموزشی و مشاوره‌ای ... edu-hesabi.ir/محصول-6351-شبیه-سازی،سیستم-تهویه-دامداری/‎Cached19 جولای 2016 ... یکی از مهمترین مکان هایی که نیاز مبرم به تهویه مداوم و کنترل دما و رطوبت دارد،مراکز نگهداری دام می باشد.در این مراکز به دلیل ازدحام دام ها در سالن های ... شبیه سازی،سیستم تهویه دامداری ها در متلب - رویال فایل - دانلود مقاله royal-file.ir/شبیه-سازی،سیستم-تهویه-دامداری-ها-در-مت/‎Cached9 آگوست 2016 ... یکی از مهمترین مکان هایی که نیاز مبرم به تهویه مداوم و کنترل دما و رطوبت دارد،مراکز نگهداری دام می باشد.در این مراکز به دلیل ازدحام دام ها در سالن های ... شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها - فایلهای مورد نیاز شما doc4u.blogsky.com/1395/05/05/post-3602/‎Cached26 جولای 2016 ... شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها. یکی از مهمترین مکان هایی که نیاز مبرم به تهویه مداوم و کنترل دما و رطوبت دارد،مراکز نگهداری دام می باشد. دانلود شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/شبیه-سازی-سیستم-تهویه-دامداری-ها/‎Cached1 آگوست 2016 ... شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها ساز اندروید پرواز انسان کامپیوتری ps2 برای مونت کارلو genymotion خوانی کدام هنرپیشه هستید سازیبا سازین ... شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها با منطق فازی در متلب - فایلدونی ... takrom.ir/?p=135503‎Cached30 مه 2016 ... یکی از مهمترین مکان هایی که نیاز مبرم به تهویه مداوم و کنترل دما و رطوبت دارد،مراکز نگهداری دام می باشد.در این مراکز به دلیل ازدحام دام ها در سالن های ... شبیه سازی،سیستم تهویه دامداری ها در متلب - یوکلوب ucloob.ir/شبیه-سازی،سیستم-تهویه-دامداری-ها-در-مت/‎Cachedیکی از مهمترین مکان هایی که نیاز مبرم به تهویه مداوم و کنترل دما و رطوبت دارد،مراکز نگهداری دام می باشد.در این مراکز به دلیل ازدحام دام ها در سالن های نگهداری،آلودگی های ... شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها با منطق فازی در متلب – unisite unisite.ir/شبیه-سازی-سیستم-تهویه-دامداری-ها-با-منط/sub-12003‎Cachedیکی از مهمترین مکان هایی که نیاز مبرم به تهویه مداوم و کنترل دما و رطوبت دارد،مراکز نگهداری دام می باشد.در این مراکز به دلیل ازدحام دام ها در سالن های نگهداری،آلودگی های ... شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها - دانلود|پروژه|پایان نامه|نرم افزار|فایل zepo.stu1.ir/شبیه-سازی-سیستم-تهویه-دامداری-ها/‎Cached20 فوریه 2016 ... شبیه سازی سیستم تهویه دامداری ها. طبق اطلاعات کسب شده از بزرگترین مراکز دامداری کشور،هیچ گونه کنترلی به صورت اتوماتیک بر روی سالن های ...