دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش عکاسی پانورما از پرتره

» :: آموزش عکاسی پانورما از پرتره

در این کتاب آموزشی فارسی، به شما عزیزان نشان می دهیم که چگونه برای رسیدن به یک عمق میدان کم، یک عکس پانورامای بوکه (پس زمینه خارج از فوکوس و مات) بگیرید.

http://s6.picofile.com/file/8230483634/5858_1_.jpg

بوکه راما (bokehrama) یک سری از تصاویر چسبیده به هم برای ایجاد صحنه ای است که به مراتب بزرگتر و با جزئیات بیشتری نسبت به حالت معمول می باشد.

http://s6.picofile.com/file/8230483700/5858_2_.jpg

این عکس، شبیه تصاویر پانورامای معمولی است، اما به جای تنها وصله زدن (چسباندن) عکس ها به صورت افقی برای رسیدن به صحنه ای عریض تر از معمول، تصاویر به صورت عمودی نیز به هم چسبانده می شوند تا یک تصویر نهایی ایجاد کنند که هم عریض است و هم طویل، که عملا اندازه سنسور دوربین را افزایش می دهد.

قیمت این کتاب آموزشی تنها 2000 تومان می باشد...

همین الان از طریق لینک زیر هزینه آنرا پرداخت، و کتاب آموزشی را دانلود نمائید.

خرید و دانلود محصول

1394/10/08
آموزش عکاسی پانوراما , پانورما , عکاسی پانوراما , پانوراما
تعداد صفحات کتاب : 11 | نوع کتاب : PDF الکترونیکی | زبان کتاب آموزشی : کاملا فارسی | حجم کتاب : تقریبا 1 مگابایت |



لینک منبع :آموزش عکاسی پانورما از پرتره

Images for آموزش عکاسی پانورما از پرتره آموزش عکاسی پانورما از پرتره - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/05/06/post-11700/‎Cached27 جولای 2016 ... آموزش عکاسی پانورما از پرتره - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. آموزش عکاسی پانورما از پرتره - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/post-60098/‎Cached3 آگوست 2016 ... آموزش عکاسی پانورما از پرتره. در این کتاب آموزشی فارسی، به شما عزیزان نشان می دهیم که چگونه برای رسیدن به یک عمق میدان کم، یک عکس پانورامای ... آموزش عکاسی پرتره پانوراما با روش برنایزر | لنزک www.lenzak.com/عکاسی-پرتره-پانوراما-با-روش-برنایزر/‎Cached16 دسامبر 2015 ... Brenizer method, بوکه, پرتره پانوراما, عکاسی پانوراما, عکاسی پرتره. ... در این آموزش لنزک به شما عزیزان نشان می دهیم که چگونه برای رسیدن به یک ... آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی: به کمک فتوشاپ عکس ... www.lenzak.com/آموزش-عکاسی-ساخت-تصاویر-پانوراما-قطبی/‎Cached Similar28 نوامبر 2015 ... ... های ۳۶۰ درجه ای بسازید. آموزش عکاسی, آموزش عکاسی پانوراما, عکاسی پانوراما. ... محل نمونه برداری است. آموزش گام به گام عکاسی و ساخت پانورامای قطبی در فتوشاپ: .... آموزش عکاسی پرتره پانوراما با روش برنایزر · چگونگی تنظیم ... آموزش گام به گام عکاسی پانوراما: چگونه عکسی بسیار بزرگ بگیرید ... www.lenzak.com/آموزش-گام-به-گام-عکاسی-پانوراما-چگونه-ع/‎Cached Similar22 ژوئن 2014 ... ... بسیار بزرگ بگیرید. آموزش پانوراما, عکاسی پانوراما, نرم افزار پانوراما. ... آموزش عکاسی پرتره پانوراما با روش برنایزر · آموزش عکاسی پانوراما ... عکاسی پانوراما | لنزک www.lenzak.com/tags/عکاسی-پانوراما/‎Cachedبایگانی بر حسب عکاسی پانوراما. آموزش عکاسی پرتره پانوراما با روش برنایزر. نوشته شده در ۲۵ آذر ۱۳۹۴. روش برنایزر (Brenizer Method) چیست؟ در این آموزش لنزک ... دانلود آموزش عکاسی پانورما از پرتره رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/آموزش-عکاسی-پانورما-از-پرتره/‎Cached8 جولای 2016 ... آموزش عکاسی پانورما از پرتره دانلود یوتیوب زبان انگلیسی رقص ایرانی هک تلگرام و پرورش ساخت اپل آیدی خردادیان فتوشاپ نصرت صنعتی حرفه ... آموزش عکاسی پانورما از پرتره آذ استور بایگانی - پرشین فایلز persianfiles.ir/tag/آموزش-عکاسی-پانورما-از-پرتره-آذ-استور/‎Cachedبرچسب مطالب: آموزش عکاسی پانورما از پرتره آذ استور. img20347_cc_13941008- 130047_. محصولات دانلودی. توسط administrator جولای 8, 2016 ... آموزش عکاسی - پرتره - دوربین دیجیتال -کنون www.canoncamera.ir/photography-Education/portrait.htm‎Cached Similarآموزش عکاسی پرتره عکاسی از صورت عکاسی از چهره عکاسی از نزدیک پرتره چهره افراد آموزش عکاسی پرتره عکاسی از صورت عکاسی از چهره عکاسی از نزدیک پرتره چهره ...