دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی

» :: آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی

همه ما عکس های پانورامای معمولی را دیده ایم. اما اگر در این روند، عکاسی را ادامه دهید تا به نقطه شروع برسید، چه اتفاقی می افتد؟ در این کتاب آموزشیِ فارسی، تکنیکی ارائه خواهد شد که در آن با استفاده از افکت های فتوشاپ، عکس های ۳۶۰ درجه ایجاد خواهیم کرد که به اصطلاح به آن ها پانورامای قطبی گفته می شود.

http://s3.picofile.com/file/8230485568/7454.jpg

با اینکه معمولا برای تماشای تصاویر پانورامای قطبی به مرورگر وب و پلاگین های خاص (به عنوان محیط های مجازی) نیاز است، اما همچنین می توان با استفاده از فیلتر Polar Coordinates در فتوشاپ، تصاویر ۳۶۰ درجه دو بعدی ایجاد کرد که در آن ها لبه های عکس ها به هم متصل می شوند تا یک دایره بسته ایجاد شود.

جای تعجب است که انجام این کار بسیار آسان است و اگر در گرفتن عکس های موردنیاز دقت به خرج دهید، حتی قسمت های اتصال (join) عکس ها را نیز مشاهده نخواهید کرد!

http://s6.picofile.com/file/8230485676/7954.jpg

ساخت پانورامای قطبی بیشتر یک تکنیک نرم افزاری است، اما توصیه می شود در وهله اول در گرفتن عکس هایی مناسب تلاش کنید، به این دلیل که هرچه عکس های خام اولیه بهتر باشند، تصویر نهایی ۳۶۰ درجه تمیزتر خواهد بود و نیاز به کار کمتری خواهد داشت. که لازمه این کار یافتن مکان مناسب و استفاده از سه پایه است.

قیمت این کتاب آموزشی تنها 2000 تومان می باشد...

همین الان از طریق لینک زیر هزینه آنرا پرداخت، و کتاب آموزشی را دانلود نمائید.

خرید و دانلود محصول

1394/10/08
کتاب آموزش عکاسی پانوراما , عکاسی پانوراما , پانورما , عکاسی پانورما , پانوراما قطبی
نوع کتاب آموزشی : PDF الکترونیکی | تعداد صفحات : 15 | زبان کتاب آموزشی : کاملا فارسی | حجم کتاب الکترونیکی : 1 مگابایت | نحوه آموزش : متنی و تصویری |



لینک منبع :آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی

آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی artcollege.ir/آموزش-عکاسی-و-ساخت-تصاویر-پانورامای-قط/‎Cached30 نوامبر 2015 ... آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی. همه ما عکس های پانورامای معمولی را دیده ایم. اما اگر در این روند، عکاسی را ادامه دهید تا به نقطه شروع ... آموزش ایجاد پانورامای قطبی - کلوپ عکس ایران . IranPhotoClub www.picu.ir/4520.html‎Cached1 نوامبر 2012 ... بردیا سعادت: برای ساخت پانورامای قطبی ( Polar Panorama ) احتیاج به یک ... داشته باشید کناره های تصاویر قابلیت انطباق بر یدیگر را داشته باشند ... کارگاه‌های آموزش عکاسی کیارنگ علایی در رشت · عکاسی از حیوانات وحشی– ... آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی - خرید پستی با ... fbanehkharida.saharstore.ir/page-41098.html‎Cachedیک نمونه آموزش عکاسی ساخت تصاویر پانورامای قطبی 360 درجه را برای نمونه در این مطلب دنبال میکنیم، برای تماشای تمام مطالب آموزش عکاسی به سایت دانشگاه مجازی . آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی - مرکز خرید hejab-shop fhejab-shopa.saharstore.ir/page-28059.html‎Cached11 دسامبر 2015 ... یک نمونه آموزش عکاسی ساخت تصاویر پانورامای قطبی 360 درجه را برای نمونه در این مطلب دنبال میکنیم، برای تماشای تمام مطالب آموزش عکاسی به . دانلود آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی رایگان - پرشین ... persianfiles.ir/آموزش-عکاسی-و-ساخت-تصاویر-پانورامای-قط/‎Cached8 جولای 2016 ... آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی دانلود از یوتیوب زبان انگلیسی رقص ایرانی هک تلگرام پرورش اپل آیدی خردادیان فتوشاپ نصرت ... آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی: به کمک… - ورود ponila.com/post/19061/‎Cachedهمه ما عکس های پانورامای معمولی را دیده ایم. اما اگر در این روند، عکاسی را ادامه دهید تا به نقطه شروع برسید، چه اتفاقی می افتد؟ در این مطلب لنزک تکنیکی ... آموزش یک تکنیک جالب در عکاسی : سیاره خودتان را خلق کنید - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=861273‎Cached Similarساختن عکسهای کروی (سیاره) و کروی معکوس (حفره) کاری بسیار ساده است و هر ... بخش عبور کنید تهیه عکس پانوراما آموزش یک تکنیک جالب در عکاسی : سیاره خودتان را ... دوم: اعمال فیلتر Polar Coordinates این فیلتر تصویر ما را به یک سیاره یا یک ... آموزش یک تکنیک جالب در عکاسی : سیاره خودتان را خلق کنید negarkhaneh.ir/content/detail/1140/‎Cached Similar14 ژوئن 2012 ... ساختن عکسهای کروی (سیاره) و کروی معکوس (حفره) کاری بسیار ساده است و هر ... پیش نیاز این تکنیک عکاسی، پانوراما می باشد، در صورتی که با این ... باید انجام دهیم این است که تصویر را برای فیلتر Polar Coordinates آماده کنیم. آموزش ساخت تصاویر پاناروما lshahid-kamyabx.adnashop.ir/page-58923.html‎Cached28 نوامبر 2015 ... آموزش عکاسی و ساخت تصاویر پانورامای قطبی: به کمک فتوشاپ عکس های ۳۶۰ درجه ای بسازید. آموزش عکاسی, آموزش عکاسی پانوراما, عکاسی پانوراما. آموزش عکاسی طبیعت - عشق دنیایی tmokhber.parsiblog.com/category/آموزش+عکاسی+طبیعت/ یک نمونه آموزش عکاسی ساخت تصاویر پانورامای قطبی 360 درجه را برای نمونه در این مطلب دنبال میکنیم، برای تماشای تمام مطالب آموزش عکاسی به سایت دانشگاه مجازی ...