دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات

» :: کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات
فشرده سازی اطلاعات

چکبده
در دهه گذشته استفاده از فشرده سازی داده فراگیر شده است. از mp3 پلیرها گرفته که هدفن آن ها بیشتر جوانان (بعضی از آن ها آنچنان جوان نمی باشند) را به سمت خود جلب کرده تا تلفن همراه ،DVD ها، و تلویزیون دیجیتال، فشرده سازی داده ها تقریبا جزء لاینفک تمام فناوری اطلاعات می باشد. ادغام این فشرده سازی ها در در زندگی روزمره مان میزان قابل توجهی از پیشرفت فناوری را نشان می دهد. این پیشرفت در این حقیقت بازتاب داده می شود که تفاوت های کمتری بین این کتاب و چاپ قبلی آن نسبت به تفاوت آن با نسخه اول و دوم وجود دارد. در چاپ دوم، ما تکنیک های جدید را اضافه کردیم که از زمان چاپ اول این کتاب ایجاد شده است. در این چاپ هدف ما بیشتر مد نظر قرار دادن موضوعات مهمی همانند فشرده سازی موسیقی می باشد، که به اندازه کافی در چاپ دوم پوشش داده نشده است. در طی این زمان چنین حوزه هایی متوقف نشده و ما تلاشی را انجام داده ایم تا اطلاعات در مورد پیشرفت های جدید را مد نظر قرار دهیم. ما فصل جدید را در مورد فشرده سازی موسیقی اضافه کردیم ( که شامل توصیف الگوریتم mp3 می باشد). ما همچنین اطلاعاتی را در مورد استانداردهای جدید همانند استاندارد کدگذاری ویدئو و استانداردهای تصویری جدید اضافه کردیم. ما بعضی از موضوعات موجود در این کتاب را مد نظر قرار داده ایم، و در مجموع تکنیک های متنوع کارآمد فشرده سازی تصاویر و استانداردهایی را در یک فصل مجزا جمع آوری کردیم، و تعدادی از فصل های جدید را به روز کرده، و اطلاعاتی را که احتمالا از ابتدا وجود داشته اند اضافه کردیم. با این وجود تمام این موارد کتاب را حجیم تر کرده. به هر حال، هدف همچنان همان می باشد: یعنی مقدمه ای در ارتباط با هنر و علم فشرده سازی داده. توضیحات آموزشی از اکثر تکنیک های فشرده سازی محبوب وجود دارد که که به دنبال این توضیحات می آیند که چگونه این تکنیک ها برای فشرده سازی تصویر، گفتار، متن، صوت و ویدئو به کار گرفته می شوند.
با مد نظر قرار دادن سرعت پیشرفت در این حوزه، به نظر می رسد که روش های جدید وجود دارد که در این کتاب نشان داده نشده است. برای اینکه شما را از این پیشرفت ها آگاه کنیم، ما در فواصل معین موارد بروز شده ای را از سایت http://www.mkp.com نشان می دهیم.
شنوندگان
اگر شما در حال صراحی سخت افزار یا اجرای نرم افزار الگوریتم فشرده سازی می باشید، یا نیاز به مشورت با افرادی که در چنین طرح هایی فعالیت می کنند دارید، یا در توسعه برنامه کاربردی چندرسانه ای فعالیت دارید و دارای سابقه ای در مهندسی کامپیوتر یا الکتریکی یا علوم کامپیوتر دارید، این کتاب برای شما مفید می باشد. ما همچنین مثال های زیادی را برای کمک به خودآموزی قرار داده ایم. همچنین بحث هایی را در مورد استاندارهای چندرسانه ای مختلف مطرح کرده ایم. هدف فراهم کردن تمام جزییاتی که برای اجرای استانداردها مورد نیاز می باشد نیست، بلکه هدف فراهم کردن اطلاعاتی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید به درک و پیروی از ملاک های استاندارد بپردازید.

خرید و دانلود محصول

1394/09/06
فشرده سازی اطلاعات , فشرده سازی , اطلاعات , مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه فارسی , مقاله انگلیسی کامپیوتر با ترجمه , مقاله انگلیسی کامپیوتر , Data compression



لینک منبع :کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات

کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات - قیمت 50,000 تومان - Selz.ir selzir.com/قیمت.../17760769-کامپیوتر-41-فشرده-سازی-اطلاعات‎Cachedکامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات محدوده قیمت از 50000 تومان از فروشگاه اورانوس. دانلود کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/کامپیوتر-41-فشرده-سازی-اطلاعات/‎Cached14 جولای 2016 ... کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات مرکزی چیست کامپیوترهای کوانتومی کوچک دست دوم فافا استوک سمند دسکتاپ 415 cm to inches 417325 n ... فرم خرید کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات - قیمت 50,000 تومان - Selz.ir https://selz.ir/.../17761281-فرم-خرید-کامپیوتر-41-فشرده-سازی-اطلاعات‎Cachedفرم خرید کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات محدوده قیمت از 50000 تومان از فروشگاه اورانوس. قیمت و خرید کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات - قیمت از 2,000 تا ... https://selz.ir/.../index?q...و...کامپیوتر+41.+فشرده+سازی+اطلاعات‎Cachedبررسی سیستم ها و نرم افزارهای فشرده سازی اطلاعات · بررسی سیستم ها و نرم افزارهای فشرده سازی اطلاعات. نام فروشگاه : مرکز مقالات و نشریات دانشجویی ایران. فشرده سازی فایل ها www.srco.ir/whyhow/contents/whatisfilecompress.htm‎Cached Similarاکثرفایل های کامپیوتری ( با محتویات متفاوت ) دارای افزونگی اطلاعات می باشند. ... برنامه های فشرده سازی اطلاعات ، اطلاعات تکراری موجود در فایل ها را بر اساس الگوریتم های مربوطه حذف می .... عبارت فوق 18 و دیکشنری 41 ، واحد حافظه را اشغال خواهند کرد. فشرده سازی اطلاعات - دانلود فایل ها و پروژه های علمی و دانشگاهی stu.projeh.net/فشرده-سازی-اطلاعات/‎Cached25 ژوئن 2016 ... کامپیوتر 41. فشرده سازی اطلاعات · دانلود نرم افزار فشرده سازی winrar.4.20.final. x86 · WinRAR 5.21 Final x86x64 دانلود بهترین فشرده سازی و در ... فشرده سازی اطلاعات (DATA COMPRESSION ) alvchmk4.rozblog.com/post/143‎Cached9 ژوئن 2016 ... در علوم کامپیوتر و نظریه اطلاعات، فشرده سازی داده‌ها یا کد کردن داده‌ها، در ..... سپس، اطلاعات مربوط به هر رده فشرده سازی طبقه بندی 41 . دانلود رایگان ... پایان نامه فشرده سازی اطلاعات | آذر فایل www.azarfile.ir/پایان-نامه-فشرده-سازی-اطلاعات/‎Cachedاین پایان نامه (پایان نامه فشرده سازی اطلاعات) مناسب برای رشته های مهندسی نرم افزار و همچنین فناوری اطلاعات در مقاطع مخت... آموزش zip کردن(فشرده سازی) فایل ها - آموزش آنلاین | هنر دیجیتال digital-art.ir/آموزش-zip-کردنفشرده-سازی-فایل-ها-2/‎Cached Similar14 آگوست 2013 ... در این آموزش با نحوه zip کردن(فشرده سازی) فایلها در خدمتتان هستیم برای شروع باید نرم افزار winrar را از اینترنت دانلود و در سیستمتان نصب کنید ... نرم افزار فشرده سازی قدرتمند PowerArchiver 2015 15.00.41 - دانلود ها www.downloadha.com/.../نرم-افزار-فشرده-سازی-قدرتمند-powerarchiver-2015-15-00-41/‎CachedPowerArchiver نرم افزاری قدرتمند و بسیار کامل برای فشرده سازی و خروج از حالت ... قابلیت دیگر این نرم افزار امکان اتصال به سرورهای FTP و انتقال اطلاعات به این ... 2015 15.00.41, دانلود نرم افزار PowerArchiver 2015 15.00.41 برای کامپیوتر, ...