دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

طرح توجیهی تولید خیارشور ، ترشی و مربا

» :: طرح توجیهی تولید خیارشور ، ترشی و مربا

هدف از ایجاد این طرح ، احداث واحدی است که قابلیت تولید خیارشور ، مربا و شوریجات را فراهم آورد و علاوه بر تامین نیاز منطقه اجرای طرح ، بخشی از بازار داخلی را به تولیداتش اختصاص دهد.

موارد مصرف و کاربرد :

ترشیجات و خیارشور معمولا همراه با غذا مورد مصرف قرار می گیرد . خیارشور حالت چاشنی داشته و به صورت زیادی در تهیه غذا های سبک و ساندویچ به کاربرده می شود. ترشیجات بیشتر حالت سنتی خود را حفظ نمودهاند وبیشتر همراه غذاهای سنتی مورد مصرف قرار می گیرند.

شرایط واردات و صادرات :

ترشی و خیارشور جزء محصولات غذایی که دارای استاندارهای سخت خوراکی در اروپا و آمریکا نمی باشد و لذا پیشنهاد می شود و با توجه به شرایط صادرات آسان و تعرفه ای گمرکی و هزینه حمل و نقل در ابتدا صادرات به کشورهایی که شرایط واردات آسان تری دارند مد نظر قرار گیرد . همچنین شایان ذکر است مصرف کنندگان این محصول کشورهای آسیای میانه ، خلیج فارس و اروپای شرقی وتا حدی اروپای غربی می باشند.

کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول :

از موادی چون شورها و ماست و سبزیجات ساده می توان به عنوان جایگزین مناسبی برای ترشیجات و خیارشور نام برد.

اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز :

این کالا بدلیل استفاده محصولات کشاورزی به عنوان مواد اولیه و در حقیقت ایجاد ارزش افزوده برای کالاهای کشاورزی و ایجاد اشتغال مناسب برای کشورهایی که دارای محصولات کشاورزی با قیمت و کیفیت مناسب بسیار مطلوب می باشد.

همچنین بدلیل تغییر بافت سنتی خانواده ها در کشورهای در حال توسعه مصرف ترشیجات و خیارشور تولید شده به صورت صنعتی در حال گسترش بوده و بسیاری از کشورها سعی در گسترش اینگونه محصولات بجای غذای سنتزی در حال گسترش دارند.

خرید و دانلود محصول

1394/10/04
ساخت , استیکر , تلگرام , در , 10



لینک منبع :طرح توجیهی تولید خیارشور ، ترشی و مربا

[PDF] khiar shoor www.roshd.ir/Portals/0/KarAfarini/PDFs/tarh/.../khiar_shoor.pdf‎Cached Similarﻃﺮح ﺗﻮﺟﻴﻬﻲ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﺧﻴﺎرﺷﻮر ، ﺗﺮﺷﻲ و ﻣﺮﺑﺎ. ﺑﻪ ﻇﺮﻓﻴﺖ. 1000 ﺗﻦ در ﺳﺎل. ﺗﻬﻴﻪ ﺷﺪه در ﺳﺎل 1385. ﺑﺴﻤﻪ ﺗﻌﺎﻟﻲ . وزارت ﺗﻌﺎون. ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻃﺮح و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ. دﻓﺘﺮ اﻣﻮر اﻗﺘﺼﺎدی و ﺗﺴﻬﻴﻼت ﺑﺎﻧﻜﻲ. 1 ... طرح توجیهی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور - ایران صنعت - وابسته به ... www.isanat.com/component/k2/item/239-pickled.html‎Cachedهدف از ایجاد این طرح ، احداث واحدی است که قابلیت تولید خیارشور ، مربا و شوریجات را فراهم آورد و علاوه بر تامین نیاز منطقه اجرای طرح ، بخشی از بازار داخلی را به ... دانلود طرح توجیهی تولیـد مربا، ترشی و خیارشور - فارس فایل farsfile.ir/product/...طرح-توجیهی-تولیـد-مربا-ترشی-و-خیارشور/369‎Cached Similarطرح توجیهی تولید مربا،ترسی و خیارشور با ظرفیت 620 تن در سال ،مقدمه:علیرغم نیاز کشور به واردات محصـولات کشاورزی، محدودیت دوره برداشت محصولات کشاورزی و ... طرح کسب و کار تولید ترشی و خیار شور - طرح توجیهی pdfsara.ir/طرح-کسب-و-کار-تولید-ترشی-و-خیار-شور/‎Cached Similarطرح کسب و کار تولید مربا و ترشی و خیار شور. undefined. Loading ... بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی ترشی و خیار شور قیمت ترشی و ... طرح توجیهی تولید مربا، ترشی و خیارشور - معلم آنلاین www.moalemonline.ir/index.php?option=com...‎Cachedطرح توجیهی تولید مربا، ترشی و خیارشور - پنجشنبه, 27 بهمن 1390 ... طرح توجیهی تولید خیارشور ، ترشی و مربا - پنجشنبه, 27 بهمن 1390 · نمونه یک اساسنامه شرکت ... دانلود ویژه » دانلود رایگان طرح توجیهی تولید مربا، ترشی و خیارشور specialdownload.ir/?p=91‎Cached Similar7 دسامبر 2014 ... برای این ساعت از دانلود ویژه مطلبی کاملا ویژه را برای شما دوستان گرامی تهیه کرده ایم که مطمئنن با جستوجو در اینترنت متوجه خواهید شد که این طرح ... |دانلود طرح توجیهی تولید مربا، ترشی و خیارشور|توجیهی دات کام| | www.tojihi.com/طرح-تولید-مربا،-ترشی-و-خیارشور/‎Cached Similarدانلود طرح توجیهی تولیدی مربا و ترشی و خیارشور |· ۩ ·| دانلود طرح توجیهی تولید مربا، ترشی و خیارشور www.iranfactory.com/.../1197-download-plan-of-jams-pickles-pickle‎Cached Similarدانلود طرح توجیهی تولید مربا، ترشی و خیارشور. ... فروش خط تولید نئوپان -فروش ماشین آلات نئوپان فروش خط تولید نئوپان -فروش ماشین آلات نئوپان · فروش خط ... دانلود طرح توجیهی تولید مربا، ترشی و خیارشور - بانک مقالات فارسی papersky.ir/download/.../دانلود-طرح-توجیهی-تولید-مربا،-ترشی-و-خی/‎Cachedدانلود طرح توجیهی تولید مربا، ترشی و خیارشور طرح توجیهی تولید و بسته بندی مربا طرح توجیهی تولید ترشی و خیارشور طرح توجیهی تولید خیارشور خط تولید ... طرح توجیهی تولید خیارشور ، ترشی و مربا به ظرفیت 1000 تن در سال ... www.karafarinha.com/.../304-طرحهای-توجیهی-کسب-وکار-ایده-ها%25D8%258C-طرح-ها%25D8%258C-پروپزال-ها-و-بیزینس-پلن-ه...‎Cached25 ژوئن 2012 ... طرحهای توجیهی ایده ها، طرح ها، پروپزال ها و بیزینس پلن ها برای راه اندازی کسب و کار2 .