دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پاورپوینت سقف تیرچه و بلوک

» :: پاورپوینت سقف تیرچه و بلوک

انواع سقف های ساختمانی

-تیرچه و بلوک

-طاق ضربی

-تیرچه و بلوک

-کرمیت

-پلی استایرن

-دال بتنی

-کامپوزیت

-...........

فن سقف سازی با استفاده از تیرچه وبلوک ، ترکیبی است از دو روش بتن و فولادمزایایی که باعث شده سقف تیرچه و بلوک در ساخت سقف بناها بیشتر استفاده شود. عبارت است از،
1-مقاومت بالا (تلفیق مقاومت فشاری بتن با مقاومت کششی فولاد)
2-پوشش دهانه های وسیع
3-مصرف کم فولاد


مراحل اجرای سقف تیرچه و بلوک

- آماده کردن مصالح مصرفی

- نصب تیرچه ها

نصب تکیه گاه های موقت

نصب بلوک ها

آرماتور بندی سقف

شناژ مخفی

و...

ابتدا روی بلوک ها را آب میپاشند تا مقداری از آب بتن بوسیله آنها جذب نگردد.

بهتر است از بتن اماده استفاده شود و بتن ریزی با پمپ انجام گیرد و در صورت استفاده از بتن درجا، رعایت نکات فنی در ساخت آن الزامی است. ضخامت این بتن نبابد از 5 سانتی متر کمتر باشد.
عیار بتن طبق محاسبه یا حداقلاز 300کمتر نباشد.
بایستی بتن ریزی سقف به صورت یکجا انجام گردد.
پس از پایان بتن ریزی در هوای گرم و آفتابی مانند تابستان ،6 ساعت پس از بتن ریزی و تا سه روز روزی سه بار باید به بتن آب داد.و در هوای سرد 24 ساعت پس از بتن ریزی تا سه روز روزی دو بار این عمل انجام گردد.
بعد ازگذشت حداقل یک هفته از بتن ریزی میتوان روی همان سقف شمع بندی سقف طبقه بعد را انجام داد.

خرید و دانلود محصول

1394/12/27
پاور پوینت سقف+تیرچه و بلوک+پروژه سقف تیرچه بلوک , سقف تیرچه و بلوک+سقف , پاور پوینت سقف تیرچه و بلوک
تعداد صفحه : 24 | درقالب : ppt |



لینک منبع :پاورپوینت سقف تیرچه و بلوک

دانلود رایگان تحقیق تیرچه و بلوک سقفی | جزوه www.jozve.org/تحقیق-رایگان-تیرچه-بلوک-سقفی‎Cached Similarعنوان : تیرچه و بلوکهای سقفی. *فایل از نوع پاورپوینت و بصورت اسلاید جهت ارائه. images (58). عناوین. انواع تیرچه. تعاریف. ویژگی های مصالح مورد مصرف در تیرچه ... Images for پاورپوینت سقف تیرچه و بلوک دانلود رایگان پروژه - سقف های تیرچه و بلوک perojehkhorasan.blogfa.com/tag/سقف-های-تیرچه-و-بلوک‎Cached Similar7 مه 2013 ... دانلود رایگان پروژه اجرا و طراحی تیرچه بتنی و فلزی (مهندس میرحسنی) · منبع : مهندسی ... دستورالعمل طراحی و اجرای سقف های تیرچه و بلوک. ( همه چیز در ... پاورپوینت سقف های تیرچه و بلوک - دانلود معماری imemar.icivil.ir/سقف-های-تیرچه-و-بلوک/‎Cached Similar24 سپتامبر 2015 ... در این مجموعه با پاورپوینت سقف های تیرچه و بلوک در خدمت شما عزیزان هستیم.این مجموعه شامل ۳۸ اسلاید جامع و کامل قابل ویرایش است که پیشنهاد ... پاورپوینت سقف تیرچه و بلوک - فایل ناب powerpoint.filenab.com/product-51161-TircheBlook.aspx‎Cachedپاور پوینت سقف تیرچه و بلوک پروژه سقف تیرچه بلوک سقف تیرچه و بلوک سقف پاور پوینت سقف تیرچه و بلوک. پاورپوینت "راهنمای اجرای سقف های تیرچه و بلوک" - پاورشو www.powershow.ir/پاورپوینت-راهنمای-اجرای-سقف-های-تیرچه/‎Cached16 آگوست 2015 ... دانلود. توضیحات: – آشنایی با سقف تیرچه و بلوک. – راهنمای محاسبه سقف تیرچه و بلوک. – اجرای سقف تیرچه و بلوک. – به همراه تصاویر. پاورپوینت انواع سقف های سبک سازه ای | مهندسی دانلود www.mohandesidl.ir/post/پاورپوینت-انواع-سقف-های-سبک-سازه-ای/‎Cached Similar25 جولای 2014 ... پاورپوینت موجود در حدود ۱۵۰ اسلاید تهیه شده است . در این پاورپوینت سقف های تیرچه بلوک، کرومیت، کامپوزیت، فضایی وکاذب مورد بررسی قرار ... دانلود پروژه انواع سقف تیرچه بلوک، کرمیت و کاذب - فایل سیویل filecivil.ir/انواع-سقف-تیرچه-بلوک،-کرمیت-و-کاذب/‎Cached Similar29 مارس 2015 ... در ادامه پروژه 36 صفحه ای انواع سقف ها از آقای جواد محمدی ویسرودی را در قالب یک فایل word دانلود خواهید نمود. سر فصل های این پروژه عبارت است از: پاورپوینت بررسی سقف تیرچه و بلوک tirez.adnashop.ir/page-59992.html‎Cached22 جولای 2016 ... این محصول با ارزش “ پاورپوینت سقف تیرچه و بلوک “را از ایران فایل دانلود نمایید. ... میلگرد ممان منفی اجرای باز شو در سقف اجرای کنسول (پیش ... آرکو فایل پاورپوینت سقف تیرچه و بلوک arpm.sellfile.ir/prod-552120-پاورپوینت+سقف+تیرچه+و+بلوک.html‎Cachedپروژه ای درمورد سقف تیرچه بلوک در فایل 24 اسلایدی قابل ویرایش و قابل ارائه برای درس عناصر و جزئیات ساختمانی.