دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش و تقویت مکالمه - Fluent English

» :: آموزش و تقویت مکالمه - Fluent English


آموزش و تقویت مکالمه انگلیسی - Fluent English

به همراه کتاب و 60 فایل صوتی بی نظیر


مجموعه Fluent English، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت مکالمه می باشد. این مجموعه در واقع جهتتقویت مهارت Speaking و Listening برای شما زبان آموزان عزیز فراهم شده است. مجموعه فوق دارای فایل های PDF و MP3 می باشد، که فایل پی دی اف آن دارای 20 درس می باشد. موضوعات این دروس مختلف و متنوع می باشد و همچنین دارای موضوعات روزمره نیز می باشد. تنها 10 درس از این مجموعه، مربوط به تجارت و بازرگانی می باشد، که تمامی نکات لازم را در آن برای زبان آموزان بیان کرده است. فایل صوتی این مجموعه، بیش از 25 ساعت آموزش را دارا می باشد، که این روش آموزش، باعث تقویت مهارت شنیداری زبان آموز نیز می شود. همچنین مجموعه فوق دارای متن فایل صوتی نیز می باشد.

موضوعات این مجموعه به گونه ای طراحی شده اند که شما در طول روز با آنها سروکار دارید. هدف این مجموعه،تقویت مهارت مکالمه شما زبان آموزان عزیز می باشد، یعنی دقیقا همان چیزی که زبان آموزان به دنبال آن هستند. اکثر زبان آموزان با رفتن به کلاس آموزش زبان انگلیسی و یا تهیه کردن کتاب های آموزشی، قصد دارند مهارت مکالمه خود را تقویت کنند، که علاوه بر صرف هزینه زیاد، وقت با ارزش خود را نیز هدر می دهند، اما متوجه نمی شوند. زبان آموزان می توانند با این مجموعه، در منزل و بدون صرف وقت و هزینه زیاد، مهارت مکالمه خود را تقویت کنند و سطح خود را در این مهارت افزایش دهند. کسانی که برای تقویت مهارت مکالمه خود، فرصت زیادی ندارند، این مجموعه باعث می شود که به سرعت در این امر پیشرفت کنند.

مجموعه فوق با توجه به دارا بودن موضوعات مختلف و روزمره، یک منبع خوب برای یادگیری لغات زبان انگلیسیمحسوب می شود. این مجموعه برای سطوح متوسط و پیشرفته مناسب می باشد. وقتی زبان آموزان به سطح بالاتری از زبان انگلیسی می رسند، دیگر احتیاجی ندارند که لغات، گرامر و دیگر مهارت ها را به صورت جز به جز یاد بگیرند، بلکه به مجموعه ای احتیاج دارند که تمام تکنیک ها و روش های لازم را برای داشتن یک مکالمه خوب را به آنها اموزش دهد. این مجموعه (فایل صوتی) دارای لهجه امریکن American می باشد.

به شما عزیزان توصیه می کنم این مجموعه بی نظیر را هرگز از دست ندید و همین حالا دانلود نمایید.

این مجموعه در حال حاضر در فروشگاه های دیگر با چند برابر این قیمت بفروش می رسد


خرید و دانلود محصول

1394/08/13
آموزش و تقویت مکالمه انگلیسی - Fluent English , مجموعه Fluent English , دانلود آموزش مهارت مکالمه , Fluent English download , مهارت مکالمه , آموزش مکالمه انگلیسی



لینک منبع :آموزش و تقویت مکالمه - Fluent English

دانلود رایگان کتاب FLUENT English همراه با فایل صوتی - کتابخانه ... liber.ir/product/دانلود-رایگان-کتاب-fluent-english-با-فایل-صوتی/‎Cached Similarهدف از تالیف این کتاب، آموزش و تقویت همه مهارت های زبان انگلیسی برای دانشجویان و زبان ... انگلیسی روان دانلود فایل Fluent English آموزش مکالمه روان انگلیسی چگونه ... مرجع آموزش زبان ایرانیان - دانلود مجموعه صوتی Speak Fluent English www.irlanguage.com/.../دانلود-مجموعه-صوتی-Speak-Fluent-English/‎Cached Similarاین فایل های صوتی که در قالب 100 درس 15 دقیقه ای و با موضوعات مختلف تنظیم شده است، سعی در تقویت مکالمه زبان انگلیسی و روان ساختن آن برای زبان آموز دارد. مرجع آموزش زبان ایرانیان - دانلود رایگان کتاب انگلیسی روان Fluent ... www.irlanguage.com/.../دانلود-رایگان-کتاب-انگلیسی-روان-Fluent-English/‎Cached Similarدسته: مکالمه زبان انگلیسی. توضیحات: -. مجموعه آموزشی زبان، انگلیسی روان Fluent English یک دوره آموزشی ایده آل برای افزایش اثر بخشی کاربرد ... ای به همراه فایل های صوتی است که شامل 20 درس با موضوعات متنوع برای تقویت Speaking می باشد. دانلود PDF رایگان مجموعه Fluent English | بزرگترین سایت دانلود ... languagedownload.ir/tag/دانلود-pdf-رایگان-مجموعه-fluent-english/‎Cachedمجموعه Fluent English، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت مکالمه می باشد. این مجموعه در واقع جهت تقویت مهارت Speaking و Listening برای شما زبان آموزان عزیز فراهم ... آموزش و تقویت مکالمه - Fluent English - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/12/post-49762/‎Cachedمجموعه Fluent English، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت مکالمه می باشد. این مجموعه در واقع جهتتقویت مهارت Speaking و Listening برای شما زبان آموزان عزیز فراهم ... آموزش و تقویت مکالمه - Fluent English - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/04/29/post-7455/‎Cached19 جولای 2016 ... مجموعه Fluent English، یکی از مجموعه های آموزش و تقویت مهارت مکالمه می باشد. این مجموعه در واقع جهتتقویت مهارت Speaking و Listening برای شما زبان ... دانلود Speak Fluent English - مجموعه آموزش زبان انگلیسی p30download.com/fa/entry/57964/‎Cached Similar14 مارس 2015 ... مجموعه آموزش زبان انگلیسی Speak Fluent English مجموعه ای از پادکست های ... موضوعات مختلف تنظیم شده است، سعی در تقویت مکالمه زبان انگلیسی و ... دانلود آموزش و تقویت مکالمه - Fluent English رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/آموزش-و-تقویت-مکالمه-fluent-english/‎Cached16 آگوست 2016 ... آموزش و تقویت مکالمه - Fluent English رقص ایرانی دانلود از یوتیوب زبان انگلیسی هک تلگرام پرورش ساخت اپل آیدی فتوشاپ بازی pokemon go ... مکالمه - Speaking & Listening - مرجع تخصصی آموزش زبان انگلیسی www.englishpro.ir/کتاب-های-عمومی/مکالمه-و-محاوره.html‎Cached Similarدانلود کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی learning spoken english .... پرداخت، یکی از کتاب های موثر و مفید برای تقویت مهارت گفت و شنود و مکالمه انگلیسی می باشد. مکالمه زبان انگلیسی صوتی | آموزش سریع زبان rapidlearn.ir/tag/مکالمه-زبان-انگلیسی-صوتی/‎Cachedمجموعه Fluent English، یکی از مجموعه های خوب آموزش و تقویت مهارت مکالمه زبان انگلیسی می باشد. مجموعه ای که هم اکنون در اختیار دارید، دارای بیش از 25 ساعت آموزش می ...