دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های داینامیک

» :: آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های داینامیک

تولید صفحات یک سایت را می توان به دو صورت استاتیک یا داینامیک انجام داد.

در روش استاتیک، زمانی که قصد ایجاد یک صفحه جدید برای سایت را داشته باشید، باید به صورت دستی یک فایل درون هاست ایجاد کنید، که در اینصورت به ازای هر صفحه، حداقل یک فایل در دورن هاست وجود خواهد داشت. معایب این روش، مصرف زیاد حافظه هاست و صرف انرژی زیاد جهت ساخت فایل ها است.

در روش داینامیک، نیازی نیست که به ازای هر صفحه یک فایل در هاست ایجاد شود، بلکه همه چیز به صورت خودکار انجام می گردد و هیچ فایل جدیدی ساخته نمی شود، بلکه تنها آدرس صفحه جدید است که ساخته می شود. بنابراین نه فضایی از هاست شما اشغال می گردد و نه نیاز به ساخت فایل به صورت دستی است که انرژی شما را تلف کند. حتی اگر نیاز به صفحات زیادی نیز باشد، به صورت خودکار برای همه آنها آدرس جدید ساخته می شود.

در این آموزش، هر دو روش، یعنی استاتیک و داینامیک به صورت ویدیویی، کاملا حرفه ای، روان و قابل فهم، آموزش داده شده است و با مشاهده آن می توانید به راحتی صفحات سایت خود را به صورت داینامیک ایجاد نمایید.

خرید و دانلود محصول

1394/11/15
لینک های داینامیک , آدرس های پویا , صفحات وب پویا
مدت آموزش : 34 دقیقه | کیفیت ویدیو : عالی |



لینک منبع :آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های داینامیک

آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های داینامیک - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/post-62078/‎Cached3 آگوست 2016 ... آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های داینامیک. تولید صفحات یک سایت را می توان به دو صورت استاتیک یا داینامیک انجام داد. در روش استاتیک، زمانی ... آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های داینامیک - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/05/07/post-12586/‎Cached28 جولای 2016 ... آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های داینامیک - تمام فایلها - تمام فایلهای مورد نیاز دانشجویان و دانش آموزان و کاوشگران - تمام فایلها. آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های داینامیک golali.alalestore.ir/page-46855.html‎Cachedتولید صفحات یک سایت را می توان به دو صورت ایستا یا پویا انجام داد. ... ها در سایت های که طراحی می کنم پیاده سازی می کنم، پس امکان نداره بی محتوا باشه. با احترام. آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های پویا | دانشجوشاپ daneshjooshop.com/shop/.../آموزش-ساخت-صفحات-وب-با-آدرس-های-پویا/‎Cachedآموزش ساخت صفحات وب با آدرس های پویا و ایستا ، مزایا و معایب صفحات ایستا ، مزایا و معایب صفحات پویا. آموزش ساخت وب سایت به صورت رایگان - طراحی وب سایت دارکوب sitedar.com/blog/77-create-free-website.html‎Cached Similarساخت سایت به صورت رایگان و روش های مختلف آن. ... در صورتی که نیاز به آدرس اختصاصی نداشته باشید و مشکلی با ساب دامنه بودن وب سایت خود نداشته باشید می ... ساختن وب سایت داینامیک و استاتیک - IranWebService www.iranwebservice.com/dynamic-static-webdesign/‎Cached Similarقطعا نحوه ساختن سایت و طراحی وب ... با کاربران وب سایت داشته باشد. ... برنامه های مختلفی برای طراحی .... یا همان آدرس این صفحه از وب سایت که ... آموزش ویدیویی ساخت صفحات وب پویا بر اساس آدرس URL - فرانش https://faranesh.com/web/14832--dynamic-webpages-based-on-url#...‎Cachedتولید صفحات یک سایت را می توان به دو صورت ایستا یا پویا انجام داد. ... ها در سایت های که طراحی می کنم پیاده سازی می کنم، پس امکان نداره بی محتوا باشه. با احترام. آموزش ساخت صفحات وب با آدرس های پویا - قیمت 7,500 تومان - Selz.ir https://selz.ir/.../9617788-آموزش-ساخت-صفحات-وب-با-آدرس-های-پویا‎Cachedآموزش ساخت صفحات وب با آدرس های پویا محدوده قیمت از 7500 تومان از فروشگاه فروشگاه دانشجوشاپ. دانلود کتاب آموزش ساخت صفحات وب پویا با PHP به زبان فارسی www.codecity.ir/post_show.php?id=6438‎Cached Similar18 فوریه 2014 ... مقالات آموزشی فیلم های آموزشی گرافیک و انیمیشن به زبان فارسی .... در این آموزش قصد داریم طراحی صفحات وب پویا را با زبان PHP آموزش دهیم . سئو گستر | نحوه ساخت صفحات با آدرس های داینامیک seogostar.com/dynamic-page/‎Cachedبا مشاهده این آموزش می آموزید که چگونه کاری کنید که URL و صفحات سایت شما به صورت خودکار از روی پایگاه داده ساخته شوند.