دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پروژه کاروانسراهای ایرانی

» :: پروژه کاروانسراهای ایرانی
عنوان تحقیق:کاروانسراهای ایرانی

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات:60


مقدمه و فهرست مطالب تحقیق کاروانسراهای ایرانی را در قسمت پایین می توانید مشاهده کنید.


مقدمه:

کاروانسرا ها، مهمان خانه های بین راهی کشور ایران در طی قرون متمادی گذشته بوده و سابقه آن به بیش از دو هزار و پانصد سال قبل می رسد. در مسیر راه های مهم بین شهری ، کاروانسراها به فاصله مسافتی که کاروان در یک روز می توانسته طی کند ، ساخته می شده است.

به دلیل خشکی نسبی آب و هوا در بخش عمده ای از کشور ایران و دور بودن شهر ها و آبادی ها از یکدیگر، وجود نقاطی جهت استراحت و تهیه آذوقه در بین راه، امری حیاتی و ضروری بوده و بدون وجود این ایستگاه ها، طی طریق و ارتباط بین مناطق مختلف کشور غیر ممکن بوده است.

مورخین یونان باستان مانند هرودت و گزنفون از وجود راه های امن و کاروانسرا های خوب در ایران خبر می دهند. هرودت در مورد راه های امپراطوری هخامنشی می نویسد : واحد مقیاس راه ها فرسنگ است و به مسافت هر چهار فرسنگ منزلی تهیه شده موسوم به ایستگاه؛ در این منازل مهمان خانه های خوب بر پا گردیده . که از این گفته ی هرودوت وجود کاروانسراهای متعددی در راه های ایران باستان استنباط می گردد.


فهرست مطالب:

مقدمه

آشنایی با معنی لغوی کاروانسرا

کاروانسرا ، رباط ، سابات

بررسی کاروانسرا در ادوار مختلف تاریخی

کلیاتی که باید درباره ی کاروانسرا ها دانست

عناصر تشکیل‌دهنده یک کاروانسرا و تحلیل ویژگی های معماری آن

تحلیل ویژگی های معماری کاروانسرا

انواع کاروانسرا ها

تقسیم بندی کاروانسرا در اقلیم های مختلف ایران

تقسیم کاروانسراها از نظر نوع نقشه و پلان

دیر گچین ، مادر کاروانسراهای ایران

قلعه سنگی، نگین کاروانسراهای ایران

رباط شرف ، موزه آجرکاری و گچبری معماری ایران

منابع و ماخذ


هم اکنون می توانید تحقیق کاروانسراهای ایرانی را به قیمت 7000 تومان از سایت آسمان فایل دانلود نمایید.

خرید و دانلود محصول

1395/04/07
کاروانسراهای ایرانی , رباط , سابات , کاروانسرا , معماری , دانلود پروژه کاروانسراهای ایرانی



لینک منبع :پروژه کاروانسراهای ایرانی

Images for پروژه کاروانسراهای ایرانی پروژه کاروانسراهای ایرانی - فروشگاه adelautobar fadelautobara.alalestore.ir/page-55003.html‎Cachedپروژه کاروانسراهای ایرانی - فروشگاه اینترنتی آدنا شاپ. msang-rafi.adnashop.ir/ page-73210.html. مقدمه: کاروانسرا ها، مهمان خانه های بین راهی کشور ایران در طی قرون ... پروژه کاروانسراهای ایرانی msang-rafi.adnashop.ir/page-73210.html‎Cachedfilegah.ir/پروژه-کاروانسراهای-ایرانی/. 30 ژوئن 2016 ... عنوان تحقیق:کاروانسراهای ایرانی. فرمت فایل: پاورپوینت. تعداد صفحات:۶۰. مقدمه و فهرست مطالب تحقیق ... پروژه کاروانسراهای ایرانی - فایلهای مورد نیاز شما - 1 www.doc4u.blogsky.com/1395/05/07/post-4543/‎Cached28 جولای 2016 ... مقدمه: کاروانسرا ها، مهمان خانه های بین راهی کشور ایران در طی قرون متمادی گذشته بوده و سابقه آن به بیش از دو هزار و پانصد سال قبل می رسد. در مسیر راه ... پروژه کاروانسراهای ایرانی - فایلگاه filegah.ir/پروژه-کاروانسراهای-ایرانی/‎Cached30 ژوئن 2016 ... عنوان تحقیق:کاروانسراهای ایرانی. فرمت فایل: پاورپوینت. تعداد صفحات:۶۰. مقدمه و فهرست مطالب تحقیق کاروانسراهای ایرانی را در قسمت پایین می ... پاورپوینت کاروانسرا جلوه ای از معماری ایرانی اسلامی - پروژه دانشجویی ... saze20.sellfile.ir/prod-201697-پاورپوینت+کاروانسرا+جلوه+ای+از+معماری+ایرانی+اسلامی.html‎Cached Similarپاورپوینت کاروانسرا جلوه ای از معماری ایرانی اسلامی دارای 31 اسلاید بوده و تصاویر همراه با توضیحات کامل در آن ارائه شده است و می توانید فهرست. پروژه دانشجویی عمران و معماری پاورپوینت کاروانسراهای ایران saze20.sellfile.ir/prod-201915-پاورپوینت+کاروانسراهای+ایران.html‎Cached Similarپاورپوینت کاروانسراهای ایران دارای 31 اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تم. کاروانسرای ایرانی - پارس دیسا – سایت تخصصی دانلود پروژه های معماری pars-disa.ir/کاروانسرا/‎Cached Similar24 مه 2015 ... کاروانسرا. نیاز انسان به سرپناه و مأمن حاضر از روزگار باستان مورد توجه بوده است در ایران زمین از گذشته بسیار دور ، آثار و مظاهری از این گونه پناهگاه ... پروژه پاورپوینت آشنایی با معماری اسلامی - مقاله در مورد کاروانسراها 83 ... www.parsacad.com/پروژه-پاورپوینت-آشنایی-با-معماری-اسلا/‎Cached Similar23 دسامبر 2014 ... تاریخچه: نیاز انسان به سرپناه نه تنها در حال حاضر بلکه درسفر هم از روزگاران باستان مورد توجه بوده است. در ایران زمین از گذشته بسیار دور آثار و ... آشنایی با کاروانسراهای ایران - معماری ایرانی - پرشین کد - فارسی کد ... www.farsicad.com/2011/12/karvan-sara/‎Cached Similar17 دسامبر 2011 ... برای دریافت پروژه های روستا از شمال کشور هم با شماره بالا تماس بگیرید. ... اساس معماری کاروانسراهای ایران، مانند سایر بناها، تابع شیوه، سنت و ...