دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آشنایی با موسیقی و نتها

» :: آشنایی با موسیقی و نتها

مقدمه

موسیقی یکی از هدفهای زیباست که از ابتدای خلقت در نهاد طبیعت مستور بوده . آهنگ مرغان خوش نوا، وزش باد و حرکت برگ درختان، لغزش آب جویباران و ریزش آبشارها موسیقی ابتدائی بشر و اولین آموزگار انسان در آموختن این هنر بوده است.

موسیقی زبانی است که انسان به یاری آن می تواند کما بیش آنچه رادر ضمیر مکنون و مکتوم خویش دارد به میان آورد.

از سوی دیگر موسیقی وسیله ای است که یک موسیقیدان ( خلاق موسیقی ) بسته به احساس، دانسته های عمومی، جهان بینی و انسانیت خویش از آنچه که نزد استادان خود فرا گرفته و خود نیز آنها را به تجربة عملی گذارده، بهره گرفته و مکنونات قلبی، آرزوهای نهفته فردی و یا سرکوب شدة اجتماعی را باز آفریند.

اینک بی مناسبت نیست اندکی هم از تأثیر صنعت موسیقی گفته شود.

بعضی از هنرمندان خواسته اند هنرهای زیبا را با هم مقایسه کنند و شدت تأثیر یکی را بر دیگری بیان نمایند ( خصوصاً در تأثیر شعر و موسیقی و اهمیت یکی بر دیگری سخنها گفته اند ولی انگار تأثیر موسیقی در عموم بیش از شعر است و اگر شعر با موسیقی توأم شود و اثرش به مراتب بیش از موسیقی تنها و شعر بی آهنگ است.

فهرست مطالب:

1- مقدمه

2- بیان مسأله

3- بیان اهداف

4- بیان فرضیات

5- مطالعه پیشینه

6- گفتگو با یک موسیقیدان

7- تعریف مفاهیم اساسی موسیقی

8- تعریف سبکهای موسیقی

9- ابزار جمع آوری اطلاعات

10- روش تحقیق

11- معرفی جامعه

12- معرفی نمونه

13- تعاریف عملیاتی

14- جدول زمانبندی و بودجه بندی

15- فهرست منابع

فرمت فایل : ورد

تعداد صفحات : 24

خرید و دانلود محصول

1395/04/08
آشنایی با , موسیقی , نتها
فرمت فایل : ورد | تعداد صفحات : 24 |



لینک منبع :آشنایی با موسیقی و نتها

"نُت چیست" آموزش کامل آشنایی با نت ها در موسیقی - انجمن تخصصی ... cubase.ir/.../نُت-چیست-آموزش-کامل-آشنایی-با-نت-ها-در-موسیقی.html‎Cached Similar30 مه 2011 ... الفبای موسیقی نت نام دارد. نُت یا نوت، در موسیقی به دو معنی بکار می*رود: * یکی به معنی واحد صدائی با فرکانس ثابت که نامی بر آن گذاشته شده، که ... چگونه نت های موسیقی را بخوانیم؟ | ingooneh ingooneh.com/چگونه-نت-های-موسیقی-را-بخوانیم؟‎Cached Similarمسلما بدون توانایی خواندن نت های موسیقی باز هم قادر به نواختن موسیقی خواهیم بود. ... هر نت موسیقی در حالت "بم": بِمُل یا فِلَت (Flat) خوانده می شود و با علامت .... که به نواختن یک ساز موسیقی، گام ها، تکنیک ها و نت ها آشنایی داشته باشید بسیار ساده تر و ... آشنایی با نت های موسیقی ، گام ماژور و گام مینور - فرزاد رضایی samfoniadrapanaa.persianblog.ir/post/5‎Cached Similar( دو C ) ( ر D ) ( می E ) ( فا F ) ( سل G ) ( لا A ) ( سی B ). در بالا هفت نت موسیقی را مشاهده می کنید که حالت چرخش دارند. به طور مثال: بعد از نت سی B باز به نت دو C بر می ... الفبای موسیقی نت - نمناک namnak.com/الفبای-موسیقی-یا-نت.p182‎Cached Rating: 4 - 140 reviews نوت موسیقی ، خطوط حامل موسیقی ، نت موسیقی چیست؟ ... آشنایی با الفبای موسیقی( نت) ... نُت یا نوت، در موسیقی به دو معنی بکار می رود:یکی به معنی واحد صدائی با ... تئوری موسیقی - نحوه خواندن نت ها - مرکز موسیقی سدا sadda.ir/learning/stringed-instruments/...-/109-reading-notes.html‎Cachedتئوری موسیقی - نحوه خواندن نت ها. ... تعریف حامل: پنج خط موازی و هم فاصله با هم به صورت افقی را گویند که نت های موسیقی روی خط ها، بین .... آشنایی با Audio Clip ها. تئوری موسیقی farabisoft.com/Pages/FarabiSchool/TheoryDetails.aspx?lang...‎Cachedبنابراین لازم است برای تولید یک قطعه موسیقی نت‌های مختلف با زمان های کوتاه و ... نت واحد در موسیقی به نت گِرد معروف است و با علامت دایره توخالی (شبیه بیضی) در روی خطوط حامل نوشته می‌شود. .... آشنایی با آن ها را در گفتارهای بعدی پی می گیریم. اصول و تئوری موسیقی خلاصه - بازگشت به صفحه اصلی www.mozaffarshariaty.com/my-note/music-les-1.htm‎Cached Similarآشنایی مقدماتی ، مختصر و مفید با اصول و تئوری موسیقی و دستگاههای موسیقی ... بنابراین هفت نسبت اصلی و یا نت موسیقی به نامهای دو ، ر ، می ، فا ، سل ، لا ، سی در ... شناخت کلید های پیانو، و نت های مربوط به آن ها - دوست من، پیانو dooste-man-piano.blogsky.com/1391/10/05/post-15/‎Cached Similarدر نظر اول، واسه کسایی که آشنا نیستن با مفاهیم نت و ساختار پیانو، ممکنه فکر کنن که ... تا اینجا، هر کسی که اندک آشنایی ای با الفبای موسیقی داشته باشه، دیگه ... پیانو رویال - آموزش کامل آشنایی با نت ها در موسیقی pianoroyal.blogfa.com/post/6‎Cached Similarآموزش کامل آشنایی با نت ها در موسیقی. الفبای موسیقی نت نام دارد. نُت یا نوت، در موسیقی به دو معنی بکار می*رود: * یکی به معنی واحد صدائی با فرکانس ثابت که نامی ... مجله موسیقی - همشهری hamshahrionline.ir/details/136262‎Cached Similar30 مه 2011 ... با اینکه موسیقی همزمان پیدایش بشر وجود داشته ولی از این تاریخ، فورم و ... موسیقی برمی‌گردد به «نظم» و «آهنگی» که هنرمند با کنار هم چیدن نت‌ها و آواها می‌آفریند. ... آشنایی با موسیقی بومی · آشنایی با جشنواره‌ بین‌المللی موسیقی فجر ...