دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم

» :: آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم

نام کتاب : آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم

نویسنده : مهدی محبیان

زبان کتاب : پارسی

تعداد صفحه : 268

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 2,321 Kb

توضیحات : دِلفی (به انگلیسی: Delphi) یا به تعبیری ویژوآل پاسکال – یک زبان برنامه‌نویسی است و بستری برای توسعهٔ نرم‌افزار که شرکت بورلند آن را تولید کرده‌است و بعدها توسط امبارکادرو خریداری شد. این زبان، در بدو انتشار خود در سال ۱۹۹۵، به عنوان یکی از نخستین ابزارهایی مطرح شد که از توسعهٔ نرم‌افزار بر مبنای متدولوژی راد(RAD: Rapid application development) یعنی تولید و توسعهٔ سریع برنامه‌های کاربردی پشتیبانی می‌کردند. این نرم‌افزار بر مبنای پاسکال شی‌گرا بوده و از این زبان مشتق شده‌است. البته بورلند نسخه‌ای از دلفی و سی‌پلاس‌پلاس‌بیلدر را برای لینوکس به نام کایلیکس (Kylix) ارائه کرد که مورد استقبال توسعه دهندگان نرم‌افزارهای لینوکس قرار نگرفت. نرم‌افزارهای دلفی در ابتدا به صورت مستقیم از کتابخانه‌های ویندوز و کتابخانهٔ مخصوص خود به نام VCL استفاده می‌کرد، اما پس از نسخه ۶
دلفی، امکانات استفاده از دات‌نت هم به آن اضافه شد. در حال حاضر می‌توان دلفی را یکی از رایج‌ترین زبان‌های ممکن در ایران دانست.

خرید و دانلود محصول

--

1394/07/24
آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم , آموزشی



لینک منبع :آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم - پارس بوک www.parsbook.org/آموزش-برنامه-نویسی-دلفی-بخش-دوم‎Cached Similarتوضیحات : دِلفی (به انگلیسی: Delphi) یا به تعبیری ویژوآل پاسکال – یک زبان برنامه‌نویسی است و بستری برای توسعهٔ نرم‌افزار که شرکت بورلند آن را تولید ... دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش اول - پارس بوک www.parsbook.org/آموزش-برنامه-نویسی-با-زبان-دلفی-بخش-1‎Cached Similarدر این کتاب مباحث مقدماتی برنامه نویسی با دلفی شرح داده شده اند و کتاب شما را به سادگی با محیط دلفی آشنا می کند. مباحث پیشرفته تر در بخش دوم همین کتاب خواهد ... دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی - بخش دوم - کتابناک ketabnak.com/book/.../آموزش-برنامه-نویسی-با-زبان-دلفی-بخش-دوم‎Cachedدِلفی (به انگلیسی: Delphi) یا به تعبیری ویژوآل پاسکال - یک زبان برنامه‌نویسی است و بستری برای توسعهٔ نرم‌افزار که شرکت بورلند آن را تولید کرده‌است و بعدها ... آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم fmacsimboxa.alalestore.ir/page-52473.html‎Cachedدر این کتاب مباحث مقدماتی برنامه نویسی با دلفی شرح داده شده اند و کتاب شما را به سادگی با محیط دلفی آشنا می کند. مباحث پیشرفته تر در بخش دوم همین کتاب خواهد . دانلود کتاب - دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم www.robook.ir/.../20273--دانلود-کتاب-آموزش-برنامه-نویسی-با-زبان-دلفی-–-بخش-دوم‎Cached30 ا کتبر 2015 ... نام کتاب, نوع فایل, تعداد صفحات, حجم فایل (مگابایت), دانلود با لینک مستقیم. دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم, پی دی اف ... آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم - فروش فایل های کمیاب files-shop.blogsky.com/1395/06/03/post-10597/‎Cached4 روز پیش ... آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم. نام کتاب : آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم. نویسنده : مهدی محبیان. زبان کتاب : پارسی. فیلم آموزش کامل برنامه نویسی به زبان دلفی - دانشجویار https://www.daneshjooyar.com/فیلم-آموزش-کامل-برنامه-نویسی-به-زبان-د-2/‎Cachedفیلم آموزش کامل برنامه نویسی به زبان دلفی. ... و در پایان این قسمت نیز یک مثال بسیار کوچک برنامه نویسی را مشاهده می نمایید. قسمت دوم. درباره انواع داده در دلفی و نحوه تعریف آنها آشنا می شوید. .... ببخشید پس بخش های دیگه رو کی میزارین برای دانلود؟ آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم | جستجو | بلوگل www.bloogle.ir/list/آموزش+برنامه+نویسی+با+زبان+دلفی+–+بخش+دوم.html دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دومwww.parsbook.org/آموزش- برنامه-نویسی-دلفی-بخش...نام کتاب: آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش دوم. دانلود کتاب آموزش زبان برنامه نویسی Delphi 7 Studio - پی سی دانلود p30download.com/fa/entry/33059/‎Cached Similar27 جولای 2011 ... در این کتاب شما با زبان برنامه نویسی دلفی 7 آشنا خواهید شد. ... بخش دوم این مجموعه شامل 3 دی وی دی مجله معماری با فرمت PDF و 1 دی وی دی شامل عکس ... دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش اول ketabmobin.net/.../دانلود-کتاب-آموزش-برنامه-نویسی-با-زبان-دلفی-8211-بخش-اول‎Cached14 آوریل 2016 ... نام کتاب : آموزش برنامه نویسی با زبان دلفی – بخش اول نویسنده : مهدی محبیان ناشر : کتاب ... مباحث پیشرفته تر در بخش دوم همین کتاب خواهد آمد.