دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پروژه RFID شناسایی خودکار

» :: پروژه RFID شناسایی خودکار

مقدمه‌ای بر کاربردهای فناوری RFID (شناسایی از طریق امواج رادیویی)

RFID نوعی فناوری شناسایی بی سیم است که در حال تسخیر دنیای تجارت است. هر روزه چیزی در حدود 5 میلیارد بارکد در جهان خوانده می شود. بنابراین استفاده از برچسبهای RFID به جای بارکد، می تواند در نهایت موجب کاهش بهای کالاهایی که بر روی آنها از این نوع برچسب نصب شده است، گردد.

از موارد استفادة RFID می توان از: مدیریت زنجیرة تأمین، پرداخت های خودکار، کنترل دسترسی فیزیکی، جلوگیری از تقلب، دفاتر و منازل هوشمند، ردیابی و آمارگیری حیوانات، ذخیره سازی اطلاعات پزشکی در زیر پوست بیمار و جعبه داروهای هوشمند کنترل کنندة رژیم غذایی بیمار را نام برد.

با این فن آوری جدید یعنی RFID مشتری سبد کالای خود را برداشته و بدون ایستادن در صفهای طولانی و یا حتی نشان دادن اقلام خریداری شده به صندوقدار یا نگهبان، از فروشگاه خارج می شود. از جمله مهمترین محاسن آن کاهش سرقت و محاسبه سریعتر تعداد کالاهای موجود در انبار بدون نیاز به کمک نیروهای انسانی است. مردم شروع به اعتماد نمودن به فناوری RFID کرده اند. یکی از نمونه های خوب برای اثبات افزایش علاقمندی به فناوری RFID، پروژه بانک مرکزی اروپا است که در صورت حسابهای 500 یورویی خود، به همراه بارکد، از برچسبهای RFID نیز استفاده می کند. وزارت دفاع آمریکا و فروشگاه های زنجیره ای وال مارت (Wal-Mart) از بزرگترین مؤسساتی هستند که از تکنولوژی RFID استفاده می کنند. همچنین شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که نرم افزارهایی را مخصوص برنامه ریزی، کنترل و ذخیره سازی داده های حاصل از دستگاه های RFID عرضه خواهد کرد. این نرم افزارها به سیستم عامل Windows Server این امکان را می دهد که داده ها را از دستگاه های RFID جمع آوری و پردازش کنند. از سوی دیگر، آژانس‌های هواپیمایی هم به منظور ایجاد بهبود در نظام تحویل بار مسافران، در حال جایگزین‌سازی بارکدها با RFID هستند. این روش تا هشتاد درصد دقت و اطمینان را بالا برده است. با وجود مزایای بسیار، RFID پیامدهای خاص خود را نیز دارد.

خرید و دانلود محصول

1394/07/25
RFID , آر اف آی دی
تعداد صفحات پروژه : 27 |



لینک منبع :پروژه RFID شناسایی خودکار

دانلود پروژه RFID شناسایی خودکار رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/پروژه-rfid-شناسایی-خودکار/‎Cached21 جولای 2016 ... پروژه RFID شناسایی خودکار دات کام توتاپ آماده افتر افکت آمار کارآفرینی عنکبوت ٢ هارپ کسری خدمت رایگان rfid wallet reader scanner credit ... پروژه RFID شناسایی خودکار - فروشگاه اینترنتی elmamoz elmamoz.saharstore.ir/page-56619.html‎Cached16 ژوئن 2016 ... پروژه RFID شناسایی خودکار. مقدمه‌ای بر کاربردهای فناوری RFID ( شناسایی از طریق امواج رادیویی). RFID نوعی فناوری شناسایی بی سیم است که در حال . پروژه RFID شناسایی خودکار - تک فروشی و عمده فروشی arshiat parshiata.adnashop.ir/page-59760.html‎Cached16 ژوئن 2016 ... پروژه RFID شناسایی خودکار. مقدمه‌ای بر کاربردهای فناوری RFID ( شناسایی از طریق امواج رادیویی). RFID نوعی فناوری شناسایی بی سیم است که در حال . پروژه RFID شناسایی خودکار - فروش فایل های کمیاب files-shop.blogsky.com/1395/06/03/post-10717/‎Cached4 روز پیش ... پروژه RFID شناسایی خودکار. مقدمه‌ای بر کاربردهای فناوری RFID (شناسایی از طریق امواج رادیویی). RFID نوعی فناوری شناسایی بی سیم است که در ... پروژه RFID شناسایی خودکار | ترجمه مقالات داغ! hot.isi5.ir/6082/پروژه-rfid-شناسایی-خودکار-6081.html‎Cached5 آگوست 2015 ... کاربردهای فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی. RFID نوعی فناوری شناسایی بی سیم است که در حال تسخیر دنیای تجارت است. هر روزه چیزی در حدود ... پروژه RFID شناسایی خودکار – مقالات آینده! - مقالات محبوب سایت english.futurearticle.ir/articles/2864‎Cached24 مارس 2016 ... مقدمه ای بر کاربردهای فناوری RFID (شناسایی از طریق امواج رادیویی). RFID نوعی فناوری شناسایی بی سیم است که در حال تسخیر دنیای تجارت است. پروژه RFID شناسایی خودکار - دانلود|پروژه|پایان نامه|نرم افزار|فایل zepo.stu1.ir/پروژه-rfid-شناسایی-خودکار/‎Cached9 نوامبر 2015 ... پروژه RFID شناسایی خودکار. مقدمه‌ای بر کاربردهای فناوری RFID(شناسایی از طریق امواج رادیویی). RFIDنوعی فناوری شناسایی بی سیم است که در حال ... پروژه RFID شناسایی خودکار - قیمت 8,000 تومان - Selz.ir https://selz.ir/قیمت-خرید/17962760-پروژه-rfid-شناسایی-خودکار‎Cachedپروژه RFID شناسایی خودکار محدوده قیمت از 8000 تومان از فروشگاه اورانوس. دانلود پروژه rfid - دانلود سرای دانشجویی studownload.rzb.ir/tag/دانلود+پروژه+RFID دانلود پروژه بررسی تکنولوژی فرکانس رادیویی (فناوری RFID) ... RFID یک روش برای شناسایی اشیا به صورت اتوماتیک است و می‌توان آن را متمم یا مکمل “بارکد” ... دانلود مقاله فناوری RFID - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-مقاله-فناوری-rfid‎Cached Similar17 ا کتبر 2014 ... شرح مختصر : به طور کلی شناسایی خودکار و نگهداری داده ها(AIDC) روشی است که ... کنترل کننده RFID، امنیت فناوری RFID ، سامانه شناسایی خودکار ...