دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

قرارداد خرید

» :: قرارداد خرید
نمونه قرارداد، فرمت قرارداد یا قرارداد تیپ، متن خامی است که توسط کارشناسان حقوقی و امور قراردادها تنظیم و به منظور استفاده و بهره مندی در مکتوب سازی توافقات و قراردادهای اشخاص قابل استفاده می باشد.

البته تفاوتی در استفاده از اصطلاح نمونه قرارداد و تیپ قرارداد وجود دارد و آن این است که هرگاه دولت از لفظ تیپ قرارداد استفاده می کند برای دستگاه های مربوطه و زیرمجموعه دولت تبعیت از آن الزام آور است و مدیران و بخش‌های حقوقی و بازرگانی در قراردادهای خود ملزم به استفاده از تیپ قراردادهای ابلاغی از طرف سازمان مدیریت یا نهادهای بالادست خود می باشند.

اما در بخش خصوصی افراد در تنظیم و بهره مندی از نمونه ها و تبادل قراردادها آزادی کامل دارند و هیچ الزامی برای تبعیت از این گونه قراردادهای تیپ وجود ندارد.

قطعا استفاده از یک نمونه قرارداد به شما کمک می کند آن نکته ها و ضروریاتی که شاید شما نسبت به آن اطلاع یا تجربه ای نداشته باشید را از قلم نیندازید

شما با استفاده از نمونه قراردادها، بخش مهمی از اطلاعاتی را که باید از طریق مشاوره به دست آوردید را کسب می کنید و در اصل نمونه قرارداد، یک مشاوره آزاد با یک یا چند کارشناس حقوقی است . خرید و دانلود محصول

-

1394/03/15



لینک منبع :قرارداد خرید

[DOC] قرارداد خرید www.hvm.ir/files/contract/15.doc‎Cached Similarکه از این پس در این قرارداد (خریدار) نامیده می شود از یک طرف و شرکت ..................... که به شماره ................. مورخ ... مفاد آن گردیدند . ماده 2- موضوع قرارداد : عبارت است از خرید : . نمونه قراردادخرید کالا - موسسه حقوقی حامی بینا www.hamylaw.com/index.php/intro.../buying-goods-contract.html‎Cached Similarنمونه قرارداد خرید وفروش. ... عبارت است از خرید کالا به شرح : ... 1- فروشنده متعهد می‌گردد که کالای موضوع قرارداد را مطابق با نمونه ارائه شده به خریدار تحویل نماید و در ... قرارداد خرید و فروش - مرجع اسناد حقوقی www.legaldocs.ir/category/42-7‎Cached Similarبرای فروش کالا می توان از متن های متنوعی بهره برد. متن این قرارداد با ساده ترین الفاظ و واژه ها برای معاملات عادی و روزمره مناسب است. Read more ... قرارداد فروش کالا - مرجع اسناد حقوقی www.legaldocs.ir/item/قرارداد-فروش-کالا‎Cached Similarنمونه قرارداد فروش. مشخصات طرفین قرارداد. این قرارداد بین شرکت {نام شرکت یا سازمان} به نمایندگی آقای/خانم {نام و نام خانوادگی نماینده شرکت}، فرزند }نام پدر نماینده ... [DOC] قرارداد خرید کالا - دانشگاه علوم پزشکی بیرجند www.bums.ac.ir/shares/manager/manager/hoghoghi/.../f-90-19.doc‎Cached Similar«قرارداد خرید کالا و تجهیزات». این قرارداد بین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند (. ... که در این قرارداد من بعد فروشنده نامیده میشود به نمایندگی . [DOC] قرارداد خرید غذای مورد نیاز بیمارستانهای تابعه - دانشگاه علوم پزشکی ... www.bums.ac.ir/shares/manager/manager/hoghoghi/.../f-90-18.doc‎Cached Similarقرارداد خرید غذای مورد نیاز بیمارستانهای تابعه. دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند از بخش غیر دولتی. خریدار : دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ... نمونه قرارداد خرید کالا - آفتاب www.aftabir.com/business/market/...and.../contract_sample.php‎Cached Similarنمونه قرارداد خرید کالا ،آفتاب مرجع اخبار ایران و جهان، بانک جامع نیازمندیها. [PDF] قرارداد خرید www.atu.ac.ir/Files/1/News/nemooneh.pdf‎Cached Similarقرارداد )فروشنده نامیده می شود از طرف دیگر ، منعقد و طرفین متعهد به اجرای مفاد آن گردیدند . ماده. -2. موضوع قرارداد : عبارت اس از خرید. دو دستگاه چییر تراکمی طبق ... فرم قرارداد خرید کالا - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/content/59529/فرم-قرارداد-خرید-کالا/‎Cached Similarبه منظور تأمین مواد اولیه مورد نیاز این قرارداد، خریدار معادل ۱۰% کال قرارداد مبلغ ......... .....ریال در قبال اخذ چک به همین مبلغ پس از امضاء قرارداد به فروشنده پرداخت و ... [PDF] خرید کالا www.doe.ir/portal/File/ShowFile.aspx?ID=bff79bc4-9a81-4026...‎Cached Similarﺧﺮﻳﺪ. 000. /. 300. ﺟﻔﺖ ﺩﺳﺘﻜﺶ. ﭘﺎﺭﭼﻪ ﺍﻱ. (ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺧﺮﻳﺪ. 1387710. ) ﻃﺒﻖ ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﻓﻨﻲ ﭘﻴﻮﺳﺖ. ﺗﺒﺼﺮﻩ. )1 ... ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﻮﻇﻒ ﺑﻪ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺁﻥ ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﻗﻴﻤﺖ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺍﻓـﺰﺍﻳﺶ ﺑـﻴﺶ. ﺍﺯ.