دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید

» :: کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید


کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید


این کتاب “راهنمای آنچه در دانشگاه به شما نمی آموزند!” لقب گرفته و تلاش دارد خلاء ها و ضعف های موجود که یک دانشجو و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر با آن مواجه می شود را مورد بررسی قرار داده و راهکارهایی برای آن ارائه دهد. با توجه به آمار بالای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان کلیه گرایش های مرتبط با کامپیوتر و فن آوری اطلاعات و تعدد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجری دوره‌های مرتبط و همچنین نابسامانی های موجود پیرامون مسائل اشتغال‌زایی و ضعف مهارت های دانش‌آموختگان، بر آن شدم تا با مطالعه و تحقیق و بهره‌گیری از تجارب شخصی در مورد وضع کنونی و امکان‌سنجی و یافتن فرصت‌ها و تهدیدها، راهنمایی کارگشا و بومی‌شده را در نقش یک نوشتار مکمل برای آنچه در دانشگاه‌ها و مؤسسات تدریس می‌شود تهیه نمایم. هدف این راهنما آن است که ضمن افزایش شانس دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی کلیه گرایش های مرتبط با کامپیوتر و فن آوری اطلاعات در یافتن فرصت شغلی مناسب، راهگشای پر کردن خلأ های احتمالی ناشی از ضعف سیستم آموزشی و یا خود شخص دانشجو و یا فارغ‌التحصیل نیز باشد.

مطالعه این کتاب برای سه گروه پشت‌کنکوری علاقه مند به دنیای کامپیوتر، دانشجو و فارغ‌التحصیلان رشته کامپیوتر توصیه می‌شود. این کتاب قصد دارد فارغ از مرزبندی سه گروه یادشده مروری بر مهم‌ترین موارد مورد نیاز داشته باشد. هدف نهایی این اثر آن است که در خاتمه، خواننده آن یک گام از همتایان سابق خود فراتر رفته تا در حین محک توسط کارفرمایان به‌عنوان فردی شاخص جلوه کند.با نگاهی به اطراف خود خواهید دید که همین دسته افراد شاخص که لزوماً هم از ضریب هوشی بالاتری نسبت به شما بهره‌مند نیستند، با رعایت مواردی مشابه توصیه‌های این کتاب توانسته‌اند جایگاه‌های شغلی دلپذیری را تصاحب کنند.

ترتیب ارائه مطالب و فصل های کتاب

فصل اول – مهارت های لازم برای یک فرد متقاضی تحصیل

فصل دوم – بررسی گرایش مهندسی نرم‌افزار و سخت‌افزار در قیاس با گرایش علوم کامپیوتر

فصل سوم – آشنایی هر چه بیشتر با سرفصل های مصوب وزارت علوم و تحقیقات

فصل چهارم – آزادکاری و استفاده بهینه از ایام دانشجویی

فصل پنجم – تهدیدها و فرصت‌های بومی کشور ایران

فصل ششم – در اهمیّت کارورزی و پروژه پایان دوره

فصل هفتم – مصاحبه‌های اختصاصی با فارغ‌التحصیلان

فصل هشتم – کارآفرینی و ارزش آفرینی

فصل نهم – آشنایی با مسائل حقوقی پایه و نوشتن پیشنهاد های تجاری

خرید و دانلود محصول

1395/02/22
کلید موفقیت در رشته کامپیوتر , فنون یادگیری کامپیوتر , رشته کامپیوتر , رایانه , آموزش کار با کامپیوتر



لینک منبع :کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید

دانلود کتاب "کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید" به صورت ... silvercover.ir/press-success-key-in-computer-ebook/‎Cached Similarدانلود کتاب رایگان “کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید”. تعداد صفحات کتاب: ۱۴۹ صفحه ویرایش: اول – شهریورماه ۱۳۹۲ تعداد فصل ها: ۹ فصل به همراه یک ... دانلود کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر - پی سی دانلود p30download.com/fa/entry/48990/‎Cached Similar23 نوامبر 2013 ... شما در کتاب حاضر بیشتر با رشته ی کامپیوتر آشنا خواهید شد. ... کامپیوتر,کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید,اموزش رایانه,اموزش ... دانلود کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید - کتابناک ketabnak.com/.../کلید-موفقیت-در-رشته-کامپیوتر-را-فشار-دهید‎Cached Similarتعداد صفحات: ۱۴۸ این کتاب “راهنمای آنچه در دانشگاه به شما نمی آموزند!” لقب گرفته و تلاش دارد خلاء ها و ضعف های موجود که یک دانشجو و فارغ التحصیل رشته کامپیوتر ... دانلود کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید! www.parsvitrin.com/.../839-دانلود-کتاب-کلید-موفقیت-در-رشته-کامپیوتر-را-فشار-دهید.html‎Cachedمرکز فایل رایگان - بزرگترین مرجع دانلود آهنگ-سخنرانی-مداحی-ویدیو-کتاب-نرم افزار-آموزش. دانلود کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید | دانلود فارسی download.ir/دانلود-کتاب-کلید-موفقیت-در-رشته-کامپیو/‎Cachedمطالعه کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید برای سه گروه پشت‌کنکوری علاقه مند به دنیای کامپیوتر، دانشجو و فارغ‌التحصیلان رشته کامپیوتر ... دانلود کتاب “کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید" | امیر مهرانی thecoach.ir/computer-success-book/‎Cached Similar28 آگوست 2013 ... دانلود کتاب “کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید” ... با بازار کار زیاد است و برای موفقیت در بازار کار باید نکات مختلفی را در نظر داشت. دانلود رایگان کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید parsiandownload.ir/.../دانلود-رایگان-کتاب-کلید-موفقیت-در-رشته/‎Cachedدسته: مبانی کامپیوتر. - [B]تعداد صفحات: ۱۴۸[/B] - - این کتاب “راهنمای آنچه در دانشگاه به شما نمی آموزند!” لقب گرف. دانلود کتاب "کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید" :: روزنوشت nevercom.blog.ir/.../download-press-success-key-in-computer-ebook‎Cached2 سپتامبر 2013 ... چندی پیش آقای حامد تکمیل کتابی رو منتشر کردند با عنوان : کلید موفقیت در رشته ی کامپیوتر را فشار دهید افتخار بازخوانی کتاب قبل از ... کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید - رایانت wser.ir/computer-success/‎Cached11 ا کتبر 2014 ... کلید موفقیت در رشته کامپیوتر: راز های اساسی موفقیت در رشته کامپیوتر را از ما بخواهید... دانلود رایگان کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید ... pgs.parsiblog.com/.../دانلود+رایگان+کتاب+کلید+موفقیت+در+رشته+کامپیوتر+را+فشار+دهید/‎Cached10 مه 2016 ... دانلود رایگان کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر را فشار دهید. دانلود رایگان کتاب کلید موفقیت در رشته کامپیوتر و آنچه در دانشگاه به شما نمی ...