دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها

» :: آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها
مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها
چکیده
متغیر و انتخاب مشخصه به عنوان نقطه تمرکز اکثر پژوهش ها در زمینه های کاربردی بود که در ارتباط با آن ها پایگاه های داده یا صدها هزار متغیر موجود می باشند. این حوزه های شامل پردازش اسناد اینترنتی، تجزیه و تحلیل آرایش ژن و شیمی ترکیبی می باشد. اهداف مرتبط به انتخاب متغیر سه گانه می باشد: بهبود عملکرد پیش بینی شاخص ها، ایجاد شاخص های به صرفه تر و سریعتر، ایجاد درک بهتری از فرایند اصولی که داده ها را ایجاد می کند. سهم این موضوعات خاص محدوده گسترده ای از جنبه های مرتبط با چنین موضوعاتی را تحت پوشش قرار می دهد: تعریف بهتری از تابع هدف، ایجاد مشخصه، رده بندی مشخصه، انتخاب مشخصه های چندمتغیری، روش جستجوی مناسب، و روش ارزیابی اعتبار مشخصه ارائه می دهد.
کلیدواژه: انتخاب متغیر، انتخاب مشخصه، کاهش ابعاد فضا، کشف الگو، فیلترها، بسته بندی، خوشه بندی، نظریه اطلاعات، دستگاه های بردار پشتیبانی، انتخاب مدل، تست آماری، بیوانفورماتیک، بیولوژی محاسبه، القای ژنی، میکرو آرایه، علم ژنتیک، پروتومیک، QSAR، دسته بندی متنی، بازیابی اطلاعات.

خرید و دانلود محصول

1394/07/27
انتخاب متغیر , انتخاب متغیر و مشخصه ها , An Introduction to Variable and Feature Selection , مقاله آمار , مقاله انگیسی آمار , مقاله انگیسی آمار با ترجمه , Variable , Feature Selection , مقاله انگیسی با ترجمه



لینک منبع :آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها

آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها - جدول راهنمای ... fadvcompa.saharstore.ir/page-56496.html‎Cachedpdf آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها. متغیر و انتخاب مشخصه به عنوان نقطه تمرکز اکثر پژوهش ها در زمینه های کاربردی بود که در ارتباط با آن ها ... آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها - خرید و فروش ... fpelakgomshodea.alalestore.ir/page-52299.html‎Cachedf1020.ir/tag/pdf-آمار-5-مقدمه-ای-در-ارتباط-با-انتخاب-متغی/. متغیر و انتخاب مشخصه به عنوان نقطه تمرکز اکثر پژوهش ها در زمینه های کاربردی بود که در ارتباط با آن ها . آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها - تمام فایلها allfiles.blogsky.com/1395/04/28/post-6426/‎Cached18 جولای 2016 ... متغیر و انتخاب مشخصه به عنوان نقطه تمرکز اکثر پژوهش ها در زمینه های کاربردی بود که در ارتباط با آن ها پایگاه های داده یا صدها هزار متغیر موجود می ... آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها - بهترین خرید ... rsulduzonlinez.adnashop.ir/page-59643.html‎Cachedf1020.ir/tag/pdf-آمار-5-مقدمه-ای-در-ارتباط-با-انتخاب-متغی/. متغیر و انتخاب مشخصه به عنوان نقطه تمرکز اکثر پژوهش ها در زمینه های کاربردی بود که در ارتباط با آن ها ... فرم خرید آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها - قیمت ... selzir.com/.../3639980-فرم-خرید-آمار-5-مقدمه-ای-در-ارتباط-با-انتخاب-متغیر-و-مشخصه-ها‎Cachedفرم خرید آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها محدوده قیمت از 36000 تومان از فروشگاه اورانوس. ترجمه مقاله مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها - قیمت ... https://selzir.com/.../15557346-ترجمه-مقاله-مقدمه-ای-در-ارتباط-با-انتخاب-متغیر-و-مشخصه-ها‎Cachedترجمه مقاله مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها محدوده قیمت از 18000 تومان از فروشگاه سیستم همکاری در فروش ... امتیاز : 5/5 از مجموع 1 رای ... فرم خرید آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها - قیمت 18,000 تومان selzir.com/.../15553270-مقدمه-ای-در-ارتباط-با-انتخاب-متغیر-و-مشخصه-ها‎Cachedمقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها محدوده قیمت از 18000 تومان از فروشگاه سیستم همکاری در فروش فایل ... امتیاز : 5/5 از مجموع 1 رای ... فرم خرید آمار 5. مقدمه ... دانلود آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها رایگان ... persianfiles.ir/آمار-5-مقدمه-ای-در-ارتباط-با-انتخاب-متغی/‎Cached21 جولای 2016 ... آمار 5. مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها جمعیت ایران طلاق خودکشی تصادفات جاده مهاجرت از اعدام ازدواج استنباطی احتمالات مهندسی 511 ... آمار 5 مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها آذ استور بایگانی ... persianfiles.ir/tag/آمار-5-مقدمه-ای-در-ارتباط-با-انتخاب-متغی/‎Cachedبرچسب مطالب: آمار 5 مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها آذ استور ... آمار 4. تست توزیع نرمال در برابر توزیع منطقی با استفاده از روش تقریب سادلپوینت. دانلود ترجمه مقاله مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها collegeprozheh.ir/مقاله-مقدمه-ای-در-ارتباط-با-انتخاب-متغی/‎Cachedمشخصات مقاله: عنوان انگلیسی مقاله: An Introduction to Variable and Feature Selection. عنوان فارسی مقاله: مقدمه ای در ارتباط با انتخاب متغیر و مشخصه ها. دسته: آمار.