دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

راههای مقاوم سازی ساختمان

» :: راههای مقاوم سازی ساختمان

ساخت خانه های متحرک یکی از متدهای پیشرفته در امر مقاوم سازی در برابر زلزله است از این روش در ساخت ساختمان ها، آپارتمان ها، کارخانه ها و ساختمانهای مراکز تجاری استفاده می شود. این روش بسیار کم خرج است و در مناطقی که از نظر مقاومت در مقابل زلزله از سطح پایینی برخوردارند و در نواحی زلزله خیز سراسر جهان واقع شده اند بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد بدین ترتیب تمامی اصول ساختمان سازی به سمت ساختمان سازی مکانیکی متحول می شود. این ساختمان ها در برابر تمامی بلایای طبیعی از قبیل سیل، آتشفشان، رانش زمین و همچنین در مقابل زلزله های خطرناک و مهیب و حملات تروریستی هم مقاوم می باشد.

این طریقه مقاوم سازی که شیوه مهندسی ساختمانی "هاپکن" نام دارد نوعی مهندسی مکانیکی است که مدیریت و ابداع و سنجش تکنیکی آن را فردی به نام هاپکن به انجام رسانیده است. وی تا کنون چندین مورد از ماشین آلات مکانیکی را طراحی کرده و در این زمینه چند ابداع نوین داشته است.


19 صفحه فایل ورد

خرید و دانلود محصول

1394/09/29
راههای , مقاوم , سازی



لینک منبع :راههای مقاوم سازی ساختمان

روشهای مقاوم سازی - رادیاب , مقاوم سازی , FRP www.radyab.co/fa/retrofitting/retrifittingmethods‎Cached Similarقابل ذکر است برای مقاوم سازی سازه ها روش های بسیار متنوعی وجود دارد که روش های مقاوم ... 2- مقاوم سازی سازه ها و مقاوم سازی ساختمان ها با اضافه نمودن دیوار برشی و یا مقاوم ... روش های مقاوم سازی ساختمان های بنایی www.whstruc.com/structure_report13.html‎Cached Similarاگر بتن پاشی به طریقه بالا صورت پذیرد می توان مقدار بار نهایی ساختمان های بنایی ... تزریق گروت از جمله راههای متداول مقاوم سازی بوده که در این روش برای برگرداندن ... بناساز - روشهای مختلف مقاوم سازی banasaz.blogfa.com/post-25.aspx‎Cached Similarیکی از روش های مقاوم سازی برای انواع ساختمان ها استفاده از الیاف پلیمری می باشد. این روش بلحاظ اقتصادی با روش های سنتی قابل رقابت بوده و همچنین دارای قابلیت ... روش های مقاوم سازی - مقاوم سازی-FRP-شرکت کهن کارآزما www.kohankarazma.com/index.php/مقاوم-سازی/روش-های-مقاوم-سازی‎Cached Similarمقاوم سازی دانشگاه برکلی: سازه این ساختمان سه طبقه از مصالح بنایی ساخته شده است . برای تقویت لرزه ای آن از روش افزودن بادبند های بیرونی و قالب خمشی داخلی ... روش های تقویت و مقاوم سازی ساختمان و سازه های بتنی www.clinicbeton.com/.../روش-های-تقویت-و-مقاوم-سازی-ساختمان-و-سازه-های-بتنی‎Cached4 مه 2016 ... عبارت روش های مقاوم سازی ساختمان و روش های مقاوم سازی سازه های بتنیدر سایت کلینیک فنی و تخصصی بتن ایران –شما می توانید جهت دسترسی به ... روش های مقاوم سازی سازه ها و ساختمان ها - روبینا robinaco.com/روش-های-مقاوم-سازی-سازه-ها-و-ساختمان-ها/‎Cachedروش های مقاوم سازی سازه ها و ساختمان ها. محمد زمانی. robinaco. برای مقاوم سازی سازه ها و ساختمانها روشهای زیادی وجود دارد که برخی از روش های رایج درمقاوم سازی سازه هاعبارتند ... [PDF] ﻣﻘﺎوم ﺳﺎزی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻬﺎی ﺑﺘﻦ ﻣﺴﻠﺢ - Sid sid.ir/fa/vewssid/s_pdf/21613810138.pdf‎Cached Similarدارﻧﺪ ﻟﺬا وﯾﻠﯽ (1983) ﻣﻘﺎوم ﺳﺎزی اﺳﮑﻠﺖ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن در ﺑﺮاﺑﺮ ارﺗﻌﺎش زﻟﺰﻟﻪ را ﭼﻨﯿﻦ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ... در اﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ روﺷﻬﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻘﺎوم ﺳﺎزی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻬﺎ ﺑﻄﻮر اﻋﻢ و در ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻬﺎی ﺑﺘﻨـﯽ ﺑﻄـﻮر اﺧـﺺ ذﮐـﺮ ﺷـﺪه و ... مقاوم سازی ساختمان ها در برابر زلزله - نشریه عمران، مقاوم سازی و بهسازی www.omran-mb.com/index.php?option=com_helloworld...‎Cached Similarمقاوم سازی لرزه ای سازه های موجود یکی از موثرترین روش ها برای کاهش این خطر است .در سالهای اخیر تحقیقات مهمی به مطالعه در رابطه با راهکارهای مختلف جهت ترمیم و ... [PDF] روش ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﺮﻣﻴﻢ و ﻣﻘﺎوم ﺳﺎزی ﺳﺎزه ﻫﺎ www.iauzabol.ac.ir/sites/default/files/stuprojects/projeh%206_0.pdf‎Cached Similarروش ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺗﺮﻣﻴﻢ و ﻣﻘﺎوم ﺳﺎزی ﺳﺎزه ﻫﺎ. ﮔﺮدآورﻧﺪه. : ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺳﺎزه ای ﺗﺤﺖ ﺷﺮاﻳﻂ ﺧﺎص. (. زﻟﺰﻟﻪ ﻳﺎ ﮔﻮد ﺑﺮداری ﻳﺎ ...) آﺳﻴﺐ دﻳﺪه ﺑﺎﺷﺪ ﻳﺎ اﮔﺮﻗﺼﺪ ﺗﻐﻴﻴﺮ. ﻛﺎرﺑﺮی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن. (. ﻣﺴﻜﻮﻧﻲ ﺑ. ﻪ آﻣﻮزﺷﻲ. ). ایبوک 56 : مقاوم سازی و بهسازی ساختمان های بنایی (کاملاً مصور ... civil808.com/article/ac/843‎Cached Similarدر ایبوک شماره 56 سعی شده است تا مهندسسین و تکنسین های ساختمان ؛ با انواع ساختمان های بنایی و روشهای مقاومسازی و بهسازی این نوع سازه ها آشنا شوند. در این ایبوک ...