دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود اسلاید اصول بازاریابی

» :: دانلود اسلاید اصول بازاریابی
مفاهیم بازاریابی
—یک استاد دانشگاه مفاهیم بازاریابی را با مثال هایی جالب برای دانشجویانش بازگو می کند:

۱- دختری دلربا را در جشنی می بینید، به سراغش می روید و می گویید: “من بسیار ثروتمند هستم، با من ازدواج کن!”

این بازاریابی مستقیم (بی واسطه) است.

۲- با گروهی از دوستان به جشنی می روید و دختری دلربا را می بینید. یکی از دوستانتان سراغ دختر می رود، شما را نشان می دهد و به او می گوید: ” او بسیار ثروتمند است، با او ازدواج کنید!”

این تبلیغات است.

۳- دختری دلربا را در جشنی می بینید، به سراغش می روید و شماره اش را می گیرید. روز بعد به او زنگ می زنید و می گویید: “سلام، من بسیار ثروتمند هستم، با من ازدواج کن!”

این بازاریابی از راه دور است

4-شما در جشنی هستید و دختری دلربا را می بینید. بلند می شوید، گره کرواتتان را محکم می کنید، نزد وی میروید و برایش نوشیدنی می ریزید، در ماشین را برایش باز می کنید، پس از آنکه کیفش را انداخت برایش بر می دارید، به وی پیشنهاد می کنید که برسانیدش و آنگاه می گویید: ” راستی، من ثروتمند هستم، ممکن است که با من ازدواج کنید”

این روابط عمومی است.

۵- شما در جشنی هستید و دختری دلربا را می بینید. او سراغ شما آمده، می گوید:” شما بسیار ثروتمند هستید! با من ازدواج می کنید؟”

این شناخت نام تجاری (برند) است.


مقدمه:

بازار یابی در کسب و کار امروز یک امر ضروری است ودر مو قعیت ساز مانها نقش اساسی ایفا می کند.بازاریابی به فروش از طریق ویزیتوری یا تهیه آگهی های تبلیغاتی محدود نمی شود و مفهوم بسیار جامع تری دارد و به همین دلیل گفته می شود تفکر بازار یابی باید در کلیه ی بخش ها و فرایند های سازمانی نفوذ کند و مورد توجه قرار گیرد.خلق نام تجاری مناسب ، تبلیغات مناسب ، توجه به تغیر دائم در نیازها ودر نهایت بهره گیری ازفناوری روز از الزامات اساسی است.

خرید و دانلود محصول

1394/10/01
مفاهیم بازاریابی , بازاریابی ‌چیست؟ , ‌بهبود ‌موقعیت ‌شرکت ‌در ‌بازار , شرکت های پیشرو , شرکت های پیرو , شرکت های ایستا , ارکان بازاریابی , Poblic Reations , دانلود اسلاید اصول بازاریابی
تعداد اسلاید : 65 |



لینک منبع :دانلود اسلاید اصول بازاریابی

دانلود اسلایدهای کتب برتر بازاریابی: اصول بازاریابی فیلیپ ... https://www.linkedin.com/.../دانلود-اسلایدهای-کتب-برتر-بازاریابی-اصول-فیلیپ-کاتلر-‎Cached17 فوریه 2016 ... برای این هفته اسلایدهای اصلی آخرین ویرایش از کتاب اصول بازاریابی کاتلر را آماده نمودیم که از طریق لینک های زیر می توانید دانلود کنید. دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی - پروژه دات کام www.prozhe.com/دانلود-پاورپوینت-اصول-بازاریابی‎Cached Similar23 فوریه 2014 ... عنوان پاورپوینت: اصول بازاریابی. قالب بندی : پاورپوینت. قیمت : رایگان. شرح مختصر : ارزش : مفهومی که بازاریاب باید همواره درنظر گیرد. دانلود اسلاید اصول بازاریابی - خرید پستی با فروشگاه اینترنتی ... mmohamadic60i.alalestore.ir/page-48077.html‎Cachedدانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان مدیریت اطلاعات بازاریابی، در حجم 25 اسلاید، با . پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر farafile.ir/product/20162/پاورپوینت...دوم...اصول-بازاریابی.../7400‎Cachedدانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل دوم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان شرکت و استراتژی بازاریابی، همکاری برای ایجاد ... دانلود اسلاید اصول بازاریابی - فایلهای مورد نیاز شما doc4u.blogsky.com/1395/06/03/post-13812/‎Cached24 آگوست 2016 ... ۱- دختری دلربا را در جشنی می بینید، به سراغش می روید و می گویید: “من بسیار ثروتمند هستم، با من ازدواج کن!” این بازاریابی مستقیم (بی واسطه) ... دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول ... www.askpaper.ir/?p=2151‎Cached Similar12 آگوست 2015 ... تعداد سالاید: ۳۲ اسلاید. کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول ... دانلود کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ... ehsannasiri.com/دانلود-کتاب-اصول-بازاریابی-فیلیپ-کاتل/‎Cached Similar28 مارس 2015 ... دانلود کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ (جلد اول) · دانلود کتاب اصول بازاریابی کاتلر و ... جزوه مدیریت زمان ویژه فروشندگان. تیر ۲۷, ۱۳۹۴ ... دانلود اسلاید اصول بازاریابی - 100عکس انگیزشی هدف در زندگی + ... fileshop94.adnashop.ir/page-78256.html‎Cachedدانلود اسلایدهای کتب برتر بازاریابی: اصول بازاریابی فیلیپ ... https://www. linkedin.com/. ... دانلود اسلاید اصول بازاریابی - فایلهای مورد نیاز شما. دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار bistblog20.rozblog.com/دانلود-پاورپوینت-بازاریابی-و-مدیریت-بازار.html‎Cachedدانلود رایگان جزوه پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - پروژه ها ... ارسال نظر دیدگاه برای مطلب “دانلود پاورپوینت اصول بازاریابی”. سعید نامی می‌گه:. 7 . بازاریابی ... مدیران نواندیش جهانی - جزوات و اسلایدهای درس اصول بازاریابی(استاد ... mtum.blogfa.com/post/21‎Cached Similarراهنما: برای دانلود، در صفحه باز شده در گوشه سمت چپ بالا بر روی File کلیک کرده، Download را بزنید. و یا در صفحه باز شده Ctrl+s را بفشارید. شاد و موفق باشید.