دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

اتحادیه ابلهان

» :: اتحادیه ابلهان

راستش آثار کلاسیک فراوانی وجود دارند که به عللی ما هرگز شانس خواندن یا حتی آشنایی مختصر با آنها را پیدا نمی‌کنیم، کتاب اتحادیه ابلهان هم یکی از این آثار است.

این رمان روایتگر تضادها در یک متن جامعه است، اما چیزی که در وهله اول باعث توجه خواننده‌اش می‌شود، ناکامی نویسنده‌اش –جان کندی تول– در انتشار آن در دوران حیات‌اش است، در واقع نویسنده آنقدر برای انتشار این اثر به این در و آن در زد و جواب منفی شنید که در غم این ناکامی در ۳۲ سالگی خودکشی کرد و به زندگی خود خاتمه داد.

مطابق نظرسنجی تایم از نویسندگان آمریکایی در سال ۲۰۰۵، کتاب اتحادیه ابلهان یکی از کتاب‌های برتر ادبی امریکا در ۲۵ سال اخیر است و در کنار آثار نویسندگان برجسته‌ای مثل تونی موریسون، جان آپدایک، کورمک مک‌کارتی و فیلیپ راث قرار دارد!

خرید و دانلود محصول

1395/02/28
اتحادیه ابلهان , جان کندی تول , رمان کلاسیک



لینک منبع :اتحادیه ابلهان

اتحادیه ابلهان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/اتحادیه_ابلهان‎Cached Similarجان کندی تول رمان اتحادیه ابلهان را در سی سالگی نوشت و بعد از اینکه هیچ ناشری زیر بار چاپ آن نرفت به زندگی خود پایان داد. بعد از مرگ او با تلاش‌های مادرش کتاب از ... اتحادیه‌ی ابلهان - نشر‌چشمه www.cheshmeh.ir/book/اتحادیه-ی-ابلهان-2.htm‎Cachedداستان انتشار اتحادیه‌ی ابلهان نوشته‌ی جان‌کندی تول داستان غریبی‌ است. جان‌کندی ... بسیاری از منتقدان، اتحادیه‌ی ابلهان را بزرگ‌ترین رمان کمدی قرن می‌دانند. «تو اصلاً ... اتحادیه ابلهان - یک پزشک 1pezeshk.com/archives/2012/12/a-confederacy-of-dunces.html‎Cached Similar13 دسامبر 2012 ... یکی از کتاب‌هایی که مدت زیادی است در پی معرفی مشروح آن در «یک پزشک» هستم، کتاب اتحادیه ابلهان است، این کتاب مشهور به تازگی به فارسی ... نقد و بررسی کتاب اتحادیه ابلهان - scipost - خودرو ، تکنولوژی www.scipost.ir/.../نقد%20و%20بررسی%20کتاب%20اتحادیه%20ابلهان/20448‎Cached5 جولای 2014 ... کتاب اتحادیه ابلهان نوشته جان کندی تول یکی از محبوبترین آثار داستانی امریکاست و نویسنده در آن به نقد شرایط حاکم بر جامعه و رفتارهای انسانی ... کتاب اتحادیه ی ابلهان اثر جان کندی تول | فروشگاه اینترنتی دیجی کالا https://www.digikala.com/.../-/کتاب-اتحادیه-ی-ابلهان-اثر-جان-کندی-تول‎Cached Rating: 4.4 - 7 votes - In stock داستان انتشار اتحادیه ابلهان نوشته‌ی جان کندی تول داستان غریبی است. جان کندی کتاب را در ... بسیاری از منتقدان، اتحادیه ابلهان را بزرگ‌ترین رمان کمدی قرن می‌دانند. نگاهی به رمان اتحادیه ابلهان اثر جان کندی تول | رویای هیمالیا meisamroudaki.ir/a-cufederacy-of-dunces-book.html/‎Cachedاما شخصیت اصلی رمان اتحادیه ابلهان، ایگنیشس است که سایه سنگین و هیولاوار او بر کل رمان سنگینی می‌کند: ایگنیشس، پسر چاق و تنبلِ سی و چندساله، ساکن محله‌ای ... معرفی کتاب اتحادیه ابلهان نوشته جان کندی تول | رویای هیمالیا meisamroudaki.ir/a-cufederacy-of-dunces.html/‎Cached Similar2 مه 2014 ... داستان انتشار «اتحادیه ابلهان» نوشتۀ جان کندی تول داستان غریبی است. جان کندی کتاب را در سی سالگی نوشت و بعد از این که هیچ ناشری زیر بار ... دانلود کتاب اتحادیه‌ی ابلهان - فیدیبو https://fidibo.com/book/1699-اتحادیه‌ی%20ابلهان‎Cachedداستان انتشار «اتحادیه‌ی ابلهان» نوشته‌ی جان‌کندی ‌تول، داستان غریبی است. جان‌کندی کتاب را در سی سالگی نوشت و بعد از این‌که هیچ ناشری زیر بار چاپ آن نرفت به ... آدم‌های معمولی - درباره‌ی اتحادیه ابلهان - پایگاه ادبی، هنری خزه barseghian.khazzeh.com/archives/text/001877.php‎Cached Similar4 ا کتبر 2012 ... دو ماه تقریباً از زمان خواندن اتحادیه ابلهان می‌گذرد. اولین خاطره‌ام از کتاب این است که وقتی شروعش کردم، زمین گذاشتنش کار بسیار سختی بود؛ ... چوب الف - اتحادیه ابلهان choobalef.blogfa.com/post/98‎Cached Similarاتحادیه ابلهان. چهارشنبه چهاردهم فروردین ۱۳۹۲. اتحادیه ابلهان. نام شخصیت اصلی کتاب «ایگنیشس» است. جوانی مجرد و 30 ساله که به تنهایی با مادرش زندگی می‌کند.