دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقاله مدیریت استرس

» :: مقاله مدیریت استرس

مقدمه

تاثیر استرس در بروز بیماریهای قلبی از فشار خون و چربی نیز بیشتر است.

استرس شغلی به عنوان یکی از مهمترین خطرات شغلی در عصر مدرن مطرح می باشد و می تواند باعث کاهش تولید، غیبت ،جابجایی نیرو،تعارض های کاری و بالاترین هزینه های بهداشتی و درمانی کارکنان گردد.

جوانان تهرانی متاهل بیشتر از جوانان مجرد دچار استرس و افسردگی هستند.(بر خلاف منابع آسیب شناسی)

شیوع اختلالات روانی در تهران 10 درصد بیشتر از آمارهای جهانی است.

در ایالت متحده هزینه ای بالغ بر 150 میلیارد دلار صرف فشارهای عصبی می گردد.

در انگلستان بیشاز 60 درصد غیبتها با فشار عصبی مرتبط هستند.

فشار عصبی یکی از مهمترین عوامل طلاق می باشد.

فشار عصبی مسری است

مصرف سیگار و الکل در اثر استرس بالا می رود.

میزان مهاجرت به طور مستقیم با فشارهای عصبی ارتباط دارد.

عناوین بحث:

تعریف استرس

مراحل ایجاد استرس

نکاتی در مورد استرس

علائم استرس

بیماریهای استرس

عوامل ایجاد استرس

هزینه های استرس

تجزیه و تحلیل دلائل ایجاد استرس

تشخیص استرس در دیگران

مقابله با استرس در محل کار

برقراری یک ارتباط خوب

تعادل درون

کمک به کارکنان

اقداماتی در منزل

چند راهکار معنوی

اندازه گیری استرس

تعریف استرس

استرس عبارت است از واکنشهای فیزیکی ، ذهنی و عاطفی که در نتیجه تغییرات و نیازهای زندگی فرد، تجربه می شوند.تغییرات می توانند بزرگ یا کوچک باشند. پاسخ افراد به تغییرات زندگی متفاوت است. استرس مثبت می تواند یک انگیزش دهنده باشد در حالیکه استرس منفی منفی می تواند در زمانی که این تغییرات و نیازها، فرد را شکست می دهند، ایجاد شود.

خرید و دانلود محصول

1395/04/12
مقاله مدیریت استرس , مدیریت استرس , استرس , تعریف استرس , مراحل ایجاد استرس , نکاتی در مورد استرس , علائم استرس , بیماریهای استرس
فرمت فایل : doc | تعداد صفحه : 29 |



لینک منبع :مقاله مدیریت استرس

مقالات ISI مدیریت استرس : 39 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی isiarticles.com/topic/183‎Cached Similarدر این صفحه، تعداد 39 مقاله انگلیسی از ژورنال ها و مجلات معتبر پایگاه ساینس دایرکت (ScienceDirect) درباره موضوع مدیریت استرس آرشیو شده است که شما می توانید ... SID.ir | مدیریت استرس مدیران و کارکنان سازمان fa.journals.sid.ir/ViewPaper.aspx?id=119741‎Cached Similarدانلود رایگان متن کامل مقاله علمی پژوهشی مدیریت استرس مدیران و کارکنان سازمان. اثیـــر ... سایت جامع مدیریت - مدیریت استرس(Stress) athir.blogfa.com/cat-43.aspx‎Cached Similarنگاهی به مهارت‌های مدیریت استرس برای سازمان‌ها و مدیران‌. ادامه مطلب(more) ... مقاله تخصصی؛ مدیریت خستگی و استرس در محیط کار ... stress. وجود خستگی در افراد باعث ... مقاله استرس - مرجع علوم مدیریت ایران www.e-modiran.com/.../t:مقاله_استرس،_دلایل_و_تاثیر_آن_بر_عملکرد_کارکنان_سازمان‎Cached Similarمقاله استرس، دلایل و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان سازمان | مرجع علوم مدیریت ایران : سایت دانلود مقاله، پرسشنامه پایان نامه، پاورپوینت، جزوه، تحقیق و پروژه های علمی ... [PPT] مدیریت استرس - مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی tosea.mui.ac.ir/sites/tosea.mui.ac.ir/files/modiriyate%20esteres.ppt‎Cached Similarتاثیر استرس در بروز بیماریهای قلبی از فشار خون و چربی نیز بیشتر است. استرس شغلی به عنوان یکی از مهمترین خطرات شغلی در عصر مدرن مطرح می باشد و می تواند ... استرس شغلی و مدیریت آن :: مقاله در راهکار مدیریت mgtsolution.com/olib/416141538.aspx‎Cachedاسترس های شدید باعث تزلزل در اهداف و راه های نیل به آن می‌شوند. در این مقاله قصد داریم استرس شغلی را تعریف، عوامل ایجاد کننده آن را شناسایی و راه‌های مدیریت آن را بیان ... انواع استرس و روشهای مقابله با آن :: مقاله در راهکار مدیریت mgtsolution.com/olib/263653413.aspx‎Cachedدر این مقاله استرس یا فشار عصبی تعریف می شود و عوامل ایجاد کننده استرس شامل عوامل ایجاد کننده استرس فردی، عوامل ایجاد کننده استرس گروهی، علائم فیزیولوژیک ... مقاله مدیریت استرس و استرس شغلی bankmaghale.ir/مقاله-مدیریت-استرس-و-استرس-شغلی/‎Cached Similarمقاله مدیریت استرس و استرس شغلی در مؤسسه آموزش عالی جواد مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۵۶ صفحه است . بلافاصله بعد از پرداخت و ... دانلود مقاله مدیریت استرس - ایران دانشچو irandaneshjoo.marketfile.ir/product-31012-estsres.aspx‎Cachedمقاله مدیریت استرس در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx. مقدمه. تاثیر استرس در بروز بیماریهای قلبی از فشار خون و چربی نیز بیشتر است. استرس شغلی به ... دانلود رایگان مقاله برنامه آموزشی جهت کنترل استرس - دانلود برتر www.dlbartar.com/برنامه-آموزشی-جهت-کنترل-استرس/‎Cached Similar13 سپتامبر 2015 ... مقاله ای از رشته مدیریت و روانشناسی درباره برنامه آموزشی جهت کنترل استرس در کسب و کارهای کوچک را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم.