دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود کتاب هنر جنگ

» :: دانلود کتاب هنر جنگ


دانلود کتاب هنر جنگ


۲۵۰۰ سال پیش مردی به نام “سان تزو” تصمیم میگیرد تمام تعالیم جنگی اش را مکتوب کند. او کتابی مینویسد و به پادشاه وقت پیشکش میکند و نام اش را “هنر جنگ” مینامد و این کتاب تبدیل به کتاب شماره یک تاریخی در حوزه جنگاوری دنیا میشود که حتی در حوزه موفقیت, کسب و کار و تجارت نیز بسط داده میشود… کتاب هنر جنگ یک کتاب کوچک و ساده با ۱۳ فصل است. در هر فصلی استراتژی و تاکتیک های جنگی گنجانده شده است که باید فرمانده نیروی زمینی از آن پیروی کند تا بر دشمن پیروز شود. این کتاب برای اولین بار از چینی به فرانسوی ترجمه شد و سپس توجه فرماندهان انگلیسی را جلب کرد و در سال ۱۹۰۵ به انگلیسی نیز ترجمه شد. سان تزو معتقد بود جنگ باعث ضرر اقتصادی میشود و حد الامکان نباید وارد جنگ شد مگر برای پیروزی و به گفته خودش ” پادشاهی که در ۱۰۰ جنگ ۱۰۰ بار پیروز شده کاری مضحک انجام داده. هر فرماندهی باید قبل ازینکه دشمن برایش تهدیدی به حساب بیاید نابودش کند… ”

این کتاب علارغم نامش توانست قشر وسیعی از خوانندگان را به خود اختصاص دهد. اگر از معرفی در سریال های تلوزیونی بگذریم این کتاب یکی از کتاب های کارآفرینان و تاجران بزرگ دنیا است. این کتاب حاوی استراتژی هایی برای پیروزی است؛ پیروزی در هر جایی. پیروزی فقط مختص به جنگ های انسانی نیست. در هر عرصه ای از زندگی باید پیروز باشیم؛ زندگی, ورزش, درس ,تجارت و … این کتاب اصول پیروزی را می آموزد. این کتاب چنان اصول حرفه ای و دقیقی در خود دارد که سخنگوی سازمان دفاع آمریکا در ایراد هایش درباره چگونگی دفاع از کشورشان از “سان تزو” و کتاب هنر جنگ نقل قول میکند. اولین آموزه از ۱۳ آموزه ی سان تزو : “اگر چیزی را میخواهید بدست آورید و آن چیز برای شما ارزش زیادی دارد؛ هرگز بر رویش ریسک نکنید. فقط زمانی حرکت کنید که مطمئن هستید پیروز میشوید…” این یک استراتژی جنگی است؛ اما نه فقط در میدان جنگ. شما اگر بدست اوردن مقام اول در رشته ورزشی شطرنج برایتان اهمیت و ارزش زیادی دارد. باید از این اصل پیروی کنید و ریسک نکنید؛ شما باید تمام تلاشتان را برای بدست آوردن آنچه پیروزی مینامید بکنید و به امید روبرو شدن با یک حریف ضعیف وارد مسابقه نباشید. شما نباید ریسک کنید؛ باید مطمئن و برای پیروزی وارد رقابت شوید. برای مثال در آخرین اصل سان تزو به جاسوسان جنگی می پردازد و به شما میگوید به جای صرف انرژی ،زمان و هزینه هنگفت برای بدست آوردن پیروزی بهتر است از جاسوسان جنگی استفاده کنید. در زندگی جاسوسان جنگی کارایی چندانی ندارند اما شما میتوانید قبل از اینکه وارد کسب و کاری شوید و تجارت خودتان را شروع کنید؛ تا میتوانید اطلاعات جمع آوری کنید و بعد وارد کار شوید تا هزینه آزمون خطا و انرژی و … بیهوده تلف نشود.

خرید و دانلود محصول

1394/10/24
دانلود کتاب هنر جنگ , سان تزو , هنر جنگ , کسب و کار و تجارت , چگونگی دفاع



لینک منبع :دانلود کتاب هنر جنگ

دانلود کتاب تاریخی Art Of War هنر جنگ | دانلود فارسی download.ir/book-art-war/‎Cached۲۵۰۰ سال پیش مردی به نام “سان تزو” تصمیم میگیرد تمام تعالیم جنگی اش را مکتوب کند. او کتابی مینویسد و به پادشاه وقت پیشکش میکند و نام اش را “هنر جنگ” مینامد ... دانلود کتاب Art Of War اثر Sun Tzu | دانلود فارسی download.ir/دانلود-کتاب-art-of-war-اثر-sun-tzu/‎Cached Similarکتاب Art Of War اثر Sun Tzu ، یک کتاب استراتژی جنگی می باشد که توسط Sun Tzu نوشته شده است . این کتاب که از 13 فصل تشکیل شده است ، در هر فصل یک ... دانلود رایگان کتاب هنر جنگ - ایران مرجع پارسی بلاگ pgs.parsiblog.com/Posts/1824/دانلود+رایگان+کتاب+هنر+جنگ/‎Cached7 ژانویه 2016 ... *توجه *توجه برای دانلود فایل مورد نظر خود پس از کلیک بر روی لینک *...برای دانلود اینجا ... کتاب هنر جنگ یک کتاب کوچک و ساده با 13 فصل است. دانلود کتاب هنر جنگ - خلاصه کتاب - کتابناک ketabnak.com/book/69890/هنر-جنگ-خلاصه-کتاب‎Cached Similar[b]این نوشتار بخش کوچکی از کتاب هنر جنگ و تنها جهت معرفی می باشد که توسط مدیران ایران خلاصه و تقدیم میشود. [/b]. کتاب هنر جنگ, 500 سال قبل از میلاد مسیح ... دانلود کتاب هنر جنگ به زبان انگلیسی - scipost - خودرو ، تکنولوژی www.scipost.ir/.../دانلود%20کتاب%20هنر%20جنگ%20به%20زبان%20انگلیسی/154...‎Cachedدر جنگ زمانی که قادر به حمله هستیم باید عکس آن را نشان دهیم. وقتی می‌توانیم از نیروهایمان استفاده کنیم باید طوری وانمود کنیم که نمی‌توانیم. وقتی که نزدیک دشمن ... دانلود کتاب پی دی اف دانلود رایگان کتاب هنر جنگ سن تزو usofts.ir/دانلود-رایگان-کتاب-هنر-جنگ-سن-تزو/‎Cachedدانلود رایگان ترجمه فارسی کتاب هنر جنگ سان تزو با فرمت پی دی اف pdf. دانلود کتاب هنر جنگ سان تزو به فارسی pdf usofts.ir/tag/دانلود-کتاب-هنر-جنگ-سان-تزو-به-فارسی-pdf/‎Cachedرمان ایرانی · رمان خارجی · کتاب تاریخی · کتاب علمی · دانلود رمان · کتاب عاشقانه. ب ستن ... تگ های آرشیو : دانلود کتاب هنر جنگ سان تزو به فارسی pdf. 161 بازدید ... دانلود کتاب هنر نبرد(WAR CRAFT) www.takbook.com/214-story-irani/دانلود-کتاب-هنر-نبردwar-craft/‎Cached Similarدانلود رایگان کتاب فارسی download book pdf. ... دانلود کتاب هنر نبرد(WAR CRAFT). دانلود کتاب , دانلود کتاب اندروید ... دانلود کتاب سیاه مشق های یک معلم _ جلد دوم. سون تسی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/سون_تسی‎Cached Similarنام این کتاب در فرانسوی Art Militaire des Chinois گذارده‌شد و این نام در گزینش نام انگلیسی کتاب درآینده-The Art of War- اثرگذارد. این کتاب یکی از خواستنی‌ترین ... کتاب هنر جنگ آوری - اشتراک ایده های جدید new-opinion.com/کتابخانه/...کتابخانه.../کتابخانه.../2417-کتاب-هنر-جنگ-آوری.html‎Cached... سایت: دسته: کتابخانه شخصی: منتشر شده در سه شنبه, 29 بهمن 1387 12:52: نوشته شده توسط مدیرکل سایت. کتاب هنر جنگ آوری اثر سان تزو. از اینجا دانلود کنید .