دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

مقاله ترانزیستور و کاربرد آن

» :: مقاله ترانزیستور و کاربرد آن

ترانزیستور

ترانزیستور را معمولاً به عنوان یکی از قطعات الکترونیک می‌‌شناسند. ترانزیستور یکی از ادوات حالت جامد است که از مواد نیمه رسانایی مانند سیلیسیم (سیلیکان) ساخته می‌شود.

کاربرد

ترانزیستور هم در مدارات الکترونیک آنالوگ و هم در مدارات الکترونیک دیجیتال کاربردهای بسیار وسیعی دارد. در آنالوگ می‌توان از آن به عنوان تقویت کننده یا تنظیم کننده ولتاژ (رگولاتور) و ... استفاده کرد. کاربرد ترانزیستور در الکترونیک دیجیتال شامل مواردی مانند پیاده سازی مدار منطقی، حافظه، سوئیچ کردن و ... می‌شود.به جرات می توان گفت که ترانزیستور قلب تپنده الکترونیک است.



12 صفحه فایل ورد
خرید و دانلود محصول

1395/03/30
مقاله , ترانزیستور , و , کاربرد



لینک منبع :مقاله ترانزیستور و کاربرد آن

ترانزیستور چیست و کاربرد و انواع آن - الکترونیک dmf313.ir/ترانزیستور-چیست-و-کاربرد-و-انواع-آن/‎Cached Similar1 ژوئن 2014 ... به نام خدا | ترانزیستور چیست و کاربرد و انواع آن | ترانزیستور از عناصری به نام نیمه هادی مانند ... دانلود مقاله انواع ترانزیستور (حدود ۳۰-۴۰ صفحه! ترانزیستور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/ترانزیستور‎Cached Similarترانزیستور سه پایه دارد : بیس ، کلکتور و امیتر. .... ترانزیستورهای اولیه از نظر شیمیایی ناپایدار بودند و فقط برای کاربردهای فرکانس و توان پایین مناسب بودند، ... مقاله ترانزیستور و کاربرد آن - بهترین خرید اینترنتی از فروشگاه ... pklash2016e.adnashop.ir/page-73470.html‎Cachedمقاله ترانزیستور و کاربرد آن. fmalbakhteganenegina.saharstore.ir/page-45940. html. ترانزیستور کاربرد های زیادی دارد اما دو کاربرد پایه ای آن به عنوان سوئیچ و ... مقاله ترانزیستور و کاربرد آن - فروشگاه اینترنتی آلاله استور lrezakabkgir1983x.alalestore.ir/page-55397.html‎Cachedدریک ترانزیستور دوقطبی، لایه امیتر یا گسیلنده بیشترین مقدار ناخالصی را دارد. ... از اختراع لیلینفلد ساخته‌اند، در حالی که آنها هیچگاه این را در تحقیقات و مقالات ... مقاله ترانزیستور و کاربرد آن - خرید اینترنتی آسان از فروشگاه ... fmalbakhteganenegina.saharstore.ir/page-45940.html‎Cachedترانزیستور کاربرد های زیادی دارد اما دو کاربرد پایه ای آن به عنوان سوئیچ و استفاده ... بخش مهندسی · مقالات وآموزشها; انواع ترانزیستور و کاربرد آنها در مدار الکتریکی . دانلود مقاله ترانزیستور و چگونگی کار آن www.downloadarticle.ir/دانلود-مقاله-ترانزیستور-چگونگی-کار-آن/‎Cached Similarدانلود مقاله ترانزیستور و چگونگی کار آن از سری مقالات برق و الکترونیک با 25 ... ترانزیستور ها کاربردهای بسیار متنوعی دارند، اما موارد زیر بیشتر کاربردهای ... مقالات فنی کاربردی - ترانزیستور چیست؟ atar89.blogfa.com/post/136‎Cached Similarترانزیستور کاربرد های زیادی دارد اما دو کاربرد پایه ای آن به عنوان سوئیچ و استفاده در مدولاسیون است که کاربرد دومی بیشتر به عنوان تقوت کننده مورد نظر است. انواع ترانزیستور ها و کاربرد آنها در مدارهای الکتریکی - بخش مهندسی ... www.fadak.us/A.database/Electronic/learn/L.002/A.0083.htm‎Cached Similarبانک مقالات رشته برق · پایان نامه های ... علم الکترونیک با اختراع ترانزیستور وارد فاز جدیدی از تحقیق و اختراع شد. هر روز اخباری ... این ترانزیستورها امروزه بسیار کاربرد دارند زیرا براحتی مجتمع می‌شوند و فضای کمتری اشغال می‌کنند. همچنین مصرف ... دنیای الکترونیک - مقاله ای درباره انواع ترانزیستورها وکارکرد آنها (به ... electrokit.blogfa.com/post-146.aspx‎Cachedدو دسته مهم از ترانزیستورها BJT (ترانزیستور دوقطبی پیوندی) (Bypolar ... دیودها و ترانزیستورها و پیوندهای PN صحبت کرده مثالهایی از کاربرد اصلی انواع دیود ارائه ... مقاله ترانزیستور - سایت علمی دانشجویان ایران www.daneshju.ir/forum/f373/t117427.html‎Cached Similar14 نوامبر 2010 ... ترانزیستور کاربرد های زیادی دارد اما دو کاربرد پایه ای آن به عنوان سوئیچ و استفاده در مدولاسیون است که کاربرد دومی بیشتر به عنوان تقوت کننده ...