دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پروژه ی اعلام حریق

» :: پروژه ی اعلام حریق
در این پروژه از آی سی ATmega8 به عنوان کنترلر استفاده شده است و به زبان بیسیک در محیط کامپایلر بسکام برنامه ریزی شده است.نحوه ی عملکرد این مدار به این صورته که با اتصال تغذیه به مدار به مدت چند ثانیه وارد منوی تاخیر شده تا سنسور گاز شهری MQ4 آماده برای عملکرد شود.و سپس وارد منوی اصلی شده و سیستم شروع به کار می کند در این حالت با فشردن کلید F1 صفحه کلید شماره تلفن یا موبایل مورد نظر را وارد می کنیم و سپس با زدنenter این شماره در حافظه ERAM میکرو کنترلر ذخیره شده و با قطع برق از مدار،از حافظه پاک نخواهد شد.در صورتی که سنسور با گاز مورد نظر (مثل گاز داخل فندک) سنس شود سیستم از طریق بازر شروع به آلارم دادن می کند و همچنین با سوییچ کردن رله با خط تلفن ارتباط برقرار کرده و به شماره داده شده تماس میگیرد و با ارسال آلارم به شماره ی مورد نظر کاربر را مطلع می کند.و برای جلوگیری از اشغال خط تلفن پس از ارسال چندین آلارم ارتباط با کاربر قطع شده.اما همچنان بازر در حالت فعال قرار دارد با رفع گاز از روی سنسور بیزر قطع شده و سیستم به منوی اصلی بر گشته و وضعیت سنسور را مورد بررسی قرار می دهد.

محتوای فایل دانلودی شامل: شبیه سازی پروژه در پرتیوس + فایل مدار چاپی طراحی شده در پرتیوس + فایل سورس بسکام + گزارش پروژه می باشد.
خرید و دانلود محصول

1394/09/22
پروژه , ی , اعلام



لینک منبع :پروژه ی اعلام حریق

پروژه ی اعلام حریق - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/post-57268/‎Cachedپروژه ی اعلام حریق در این پروژه از آی سی ATmega8 به عنوان کنترلر استفاده شده است و به زبان بیسیک در محیط کامپایلر بسکام برنامه ریزی شده است.نحوه ی عملکرد ... دانلود پروژه ی اعلام حریق رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/پروژه-ی-اعلام-حریق/‎Cached29 آگوست 2016 ... پروژه ی اعلام حریق دات کام آماده افتر افکت توتاپ هارپ عنکبوت ٢ کسری خدمت مونتاک کارآفرینی یوتیوب یوتوب فارسی یاهو یورو 2016 یورونیوز ... دانلود پروژه ساخت سیستم اعلام حریق با سنسور LDR - اسکای داک www.skydoc.ir/622/پروژه-سیستم-اعلام-حریق.html‎Cached Similar6 سپتامبر 2013 ... با استفاده از سنسور LDR برای خود یک سیتم اعلام حریق بسازید تا در ... سیستم اعلام حریق به زبان فارسی · دانلود پروژه ی ساخت روبات تعقیب خط. Images for پروژه ی اعلام حریق مدارک مهندسی پروژه های اعلام حریق - فایر کالا - اعلام و اطفای حریق firekala.com/content/106-مدارک-مهندسی-پروژه-ها‎Cachedدر حوزه ی طراحی سیستم های اعلام حریق عموماً مستندات زیر برای هر پروژه تهیه می گردد: - Listها از قبیل List of Material و غیره که این لیست کردن تجهیزات را MTO یا ... پروژه اعلام حریق - آپارات www.aparat.com/v/upQJT/پروژه_اعلام_حریق‎Cached Similar30 آگوست 2013 ... قم الکترونیک پروژه اختصاصی اعلام حریق رو برای شما قرار دادم که در این ... برای همه ی سنسور ها قرار گرفته است برای کسب اطلاعات و دانلود پروژه به ... پروژه ی اعلام حریق - دانلود|پروژه|پایان نامه|نرم افزار|فایل zepo.stu1.ir/پروژه-ی-اعلام-حریق/‎Cached21 فوریه 2016 ... پروژه ی اعلام حریق در این پروژه از آی سی ATmega8 به عنوان کنترلر استفاده شده است و به زبان بیسیک در محیط کامپایلر بسکام برنامه ریزی شده ... اموزش ساخت سیستم اعلام حریق با استفاده از سیستم LDR | اولین مرجع ... elc1.ir/اموزش-ساخت-سیستم-اعلام-حریق-با-استفاده/‎Cached Similar9 ا کتبر 2013 ... با استفاده از این اموزش به راحتی میتونین یه سیستم اعلام حریق با استفاده از سنسور LDR بسازید شاید این سوال ذهن شما ... اولین مرجع آموزش به زبان ساده آموزش | مدار | پروژه | الکترونیک ... سلام ، کاش نقشه ی مدار چاپی رو هم میزاشتین . پروژه اموزش و نصب سیستم های اعلام حریق www.bargozideha.com/.../xfivka08-پروژه-اموزش-و-نصب-سیستم-های-اعلام-حریق‎Cached Similar****اموزش نصب وراه اندازی سیستمهای اعلام واطفاءاتوماتیک حریق در ساختمان ها کاملا کاربردی **اموزش تعمیرات لوازم خانگی در محل ... جهت دریافت پروژه کامل سیستم های اطفا حریق با ما تماس بگیرید: قیمت : 1000.000ریال. شماره حساب ... رمان هم سایه ی من2 ... پروژه ی اعلام حریق - فایلگاه filegah.ir/پروژه-ی-اعلام-حریق/‎Cached17 ژوئن 2016 ... پروژه ی اعلام حریق در این پروژه از آی سی ATmega8 به عنوان کنترلر استفاده شده است و به زبان بیسیک در محیط کامپایلر بسکام برنامه ریزی شده ...