دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr

» :: پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr

سخت افزار: ATmega8-LM35

زبان برنامه نویسی: bascom avr

در این پروژه دمای محیط توسط سنسور LM35 حس شده و میکروکنترلر ATmega8 دما را اندازه گیری کرده ، همچنین توسط میکروسوییچ های تعبیه شده بر روی برد میتوان وارد منوی آن شده و پارامترهایی از قبیل (دمای بالا-دمای پایین-دمای خطر ) را تنظیم نمود و در حافظه دائم میکرو ذخیره کرد و با قطع برق میکرو این مقادیر همچنان ثابت باقی می مانند.که در این صورت میکرو کنترلر پس از اندازه گیری دما مقدار دمای فعلی محیط را با مقادیر داده شده توسط شما مقایسه میکند در صورتی که دمای محیط برابر با low temp باشد آنگاه رله جهت روشن نمودن گرمکن سوییچ می شود تا دمای محیط بالا برود تا زمانی که دما به high temp برسد که در این صورت میکرو کنترلر گرمکن را قطع می نماید.همانطور که گفته شده مقادیر high temp و low temp توسط خودتان تعیین می شود.

اما در صورت خرابی در قسمتی از دستگاه،دما از حد مجاز بیشتر یا کمتر شود (برای مثال بدلیل خرابی رله یا گرمکن) که در این صورت دستگاه بوسیله ی بازر آلارم می دهد.

محتوای فایل دانلودی شامل: شبیه سازی پروژه در پرتیوس + فایل مدار چاپی طراحی شده در پرتیوس + فایل سورس بسکام می باشد.

خرید و دانلود محصول

1394/09/22
پروژه , ی , ساخت , دماسنج , و , ترموستات , با



لینک منبع :پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr

دانلود پروژه طراحی دماسنج با AVR و سنسور LM35‎ daemoshin.rozblog.com/post/1060‎Cached31 مه 2016 ... ی یک میکرو کنترلر به ایستگاه مرکزی متصل شده است و با LCD متنی ..... پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr - دانلود|پروژه|پایان نامه|نرم . پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr - مرجع همکاری در فروش فایل wifile.blogsky.com/1395/05/13/post-57274/‎Cached3 آگوست 2016 ... پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr ... محتوای فایل دانلودی شامل: شبیه سازی پروژه در پرتیوس + فایل مدار چاپی طراحی شده در پرتیوس + فایل ... ساخت دماسنج و ترموستات دیجیتالی با آی سی LM35 و AVR ... electronics98.com/پروژه...میکروکنترلر/ساخت-دماسنج-ترموستات-دیجیتالی-lm35-avr/‎Cached Similar18 آگوست 2014 ... دانلود پروژه ساخت دماسنج و ترموستات دیجیتالی با آی سی LM35 و AVR در این بخش دانلود پروژه ساخت دماسنج و ترموستات ... 3- پروژه ساخت دماسنج با سنسور دمای DS1820 و میکروکنترلر AVR ... مدارات فرستنده،گیرنده ی رادیویی 1 ... ترموستات دیجیتال با avr - الکترونیک98 electronics98.com/tag/ترموستات-دیجیتال-با-avr/‎Cached Similarکیت حرفه ای و آماده ساخت دماسنج چند حسگری با تراشه دما DS18B20 یکی از .... اقدام به طراحی و انتشار پروژه ای جذاب و بسیار حرفه ی با عنوان, ساخت دزدگیر سیم ... دانلود پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr رایگان - پرشین فایلز persianfiles.ir/پروژه-ی-ساخت-دماسنج-و-ترموستات-با-avr/‎Cached29 آگوست 2016 ... پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr دات کام آماده افتر افکت توتاپ هارپ عنکبوت ٢ کسری خدمت مونتاک کارآفرینی یوتیوب یوتوب فارسی یاهو ... ترمومتر و ترموستات با Bascom AVR | پروژه های الکترونیکی projects.m32.ir/1310/‎Cached Similarاین پروژه با میکروکنترلر AVR و با استفاده از کامپایلر Bascom AVR طراحی شده است. ... خرد کردن پیکره ی برنامه به تکه های کوچکتر، به میزن قابل توجهی از کدهای ... ترمومتر و ترموستات با Bascom AVR mortezakarami.vcp.ir/176925-ترمومتر-و-ترموستات-با-Bascom-AVR‎Cached Similarساخت کوادروتور (انتخاب موتور) · ساخت یک ربات ..... ترمومتر و ترموستات با Bascom AVR ... همچنین از این پروژه میتوان بعنوان یک ترموستات نیز استفاده نمود. ... نمایش صفحه ی 1 از 1 | 15 نمایش در هر صفحه ... ولت متر و آمپرمتر بهمراه ساعت و دماسنج پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr - دانلود|پروژه|پایان نامه|نرم ... zepo.stu1.ir/پروژه-ی-ساخت-دماسنج-و-ترموستات-با-avr/‎Cached26 آگوست 2015 ... پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr ... رضایت مشتری با استفاده از حامل های کم هزینه عنوان اصلی مقاله: Customer satisfaction using low cost ... جهت دانلود پروژه های دانشجویی و میکروکنترلری ... - الکترونیک-مخابرات elec-telec.blogfa.com/cat-9.aspx‎Cached Similarپروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr. سخت افزار: ATmega8-LM35. زبان برنامه نویسی: bascom avr. در این پروژه دمای محیط توسط سنسور LM35 حس شده و ... کنترل لوازم منزل با استفاده از خط تلفن - الکترونیک-مخابرات elec-telec.blogfa.com/?p=2‎Cachedجهت دانلود فایلهای PCB+برنامه+شبیه سازی+گزارش پروژه کلیک نمایید. برچسب‌ها: کنترل لوازم ... پروژه ی ساخت دماسنج و ترموستات با avr. سخت افزار: ATmega8- ...