دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

دانلود انواع فایل

مقاله تحقیق پروژه دانش آموزی و دانشجویی

فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور

» :: فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور

در این ویدئو نحوه شبیه‌سازی حرکت یک سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور نشان داده شده است. در این مکانیزم یک جک که در سیلندر خود حرکت کشویی دارد باعث باز و بسته شدن سقف میشود. در طراحی این سقف از چترهای معمولی الهام گرفته شده است. برای بسته شدن سقف لازم است که جک به سمت پایین حرکت کند و بالعکس.


برای نمایش ویدئو از نرم افزار Kmplayer استفاده کنید


خرید و دانلود محصول

1394/12/20
مکانیسم سقف تاشو , سقف تاشو در اینونتور , فیلم آموزشی سقف تاشو , شبیه سازی سقف تاشو , شبیه سازی در اینونتور , شبیه سازی دینامیکی , حرکت سقف تاشو , نرم‌افزار اینونتور



لینک منبع :فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور

sciarticle فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور sciarticle.sellfile.ir/prod-387778-فیلم+آموزشی+شبیه‌سازی+سقف+تاشو+در+نرم‌افزار+اینونتور.html‎Cachedدر این ویدئو نحوه شبیه‌سازی حرکت یک سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور نشان داده شده است. در این مکانیزم یک جک که در سیلندر خود حرکت کشویی دارد باعث باز و بسته ... فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور farafile.ir/.../فیلم-آموزشی-شبیه‌سازی-سقف-تاشو-در-نرم‌افزار-اینونتور‎Cachedدانلود فیلم آموزشی شبیه سازی سقف تاشو در نرم افزار اینونتور (Inventor). در این فیلم کوتاه آموزشی، نحوه شبیه‌سازی حرکت یک سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور نشان ... فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور - دانلود ... goodfile.blogsky.com/1395/05/30/post-16639/‎Cached20 آگوست 2016 ... فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور. در این ویدئو نحوه شبیه zwnj;سازی حرکت یک سقف تاشو در نرم zwnj;افزار اینونتور نشان ... فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور – رهن فایل rahnfile.ir/?p=13139‎Cached9 آگوست 2016 ... در این ویدئو نحوه شبیه‌سازی حرکت یک سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور نشان داده شده است. در این مکانیزم یک جک که در سیلندر خود حرکت کشویی دارد ... فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور - اخبار pnueb1394.rozblog.com/.../فیلم-آموزشی-شبیهسازی-سقف-تاشو-در-نرمافزار-اینونتور.html‎Cached10 مارس 2016 ... در این ویدئو نحوه شبیه‌سازی حرکت یک سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور نشان داده شده است. در این مکانیزم یک جک که در سیلندر خود حرکت…,فیلم ... فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور - فایل اول fileavval.ir/فیلم-آموزشی-شبیه‌سازی-سقف-تاشو-در-نرم/‎Cached11 آگوست 2016 ... در این ویدئو نحوه شبیه‌سازی حرکت یک سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور نشان داده شده است. در این مکانیزم یک جک که در سیلندر خود حرکت کشویی دارد ... فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور | کانون صبای ... www.canoonsaba.ir/محصول-2454-فیلم-آموزشی-شبیه‌سازی-سقف-تاشو/‎Cached22 جولای 2016 ... در این ویدئو نحوه شبیه‌سازی حرکت یک سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور نشان داده شده است. در این مکانیزم یک جک که در سیلندر خود حرکت کشویی دارد ... فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور - توتال فایلز totalfiles.ir/1395/05/23/دانلود-از-توتال-فایلز-فیلم-آموزشی-شبیه/‎Cached13 آگوست 2016 ... amirsajjad 9 ساعت ago فنی و مهندسی دیدگاه‌ها برای دانلود از توتال فایلز – فیلم آموزشی شبیه‌سازی سقف تاشو در نرم‌افزار اینونتور بسته هستند 1 ... آپارات - فیلم آموزشی شبیه سازی www.aparat.com/result/فیلم_آموزشی_شبیه_سازی‎Cachedفیلم آموزشی شبیه سازی شبکه حسگر بیسیم با نرم افزار متلب. مردم1. 40 بازدید. 4 :11 ... فیلم آموزشی شبیه سازی سقف تاشو در نرم افزار اینونتور. ویدئوهای آموزشی. آپارات - سقف تاشو www.aparat.com/result/سقف_تاشو‎Cached Similarآپارات - سقف تاشو. ... فیلم آموزشی شبیه سازی سقف تاشو در نرم افزار اینونتور. ویدئوهای آموزشی. 47 بازدید ... سقف تاشو حیرت انگیز یک خودرو کروک! پردیس خودرو .